Gość browamator Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Witam wszystkich, mam pytanka: 1. Jak wymienić płyn w układzie wspomagania? 2. Czy wlać Dexron II czy Dexron III? Dziękuję z odpowiedzi osób, które wiedzą jak to zrobić. Pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Wg instrukcji jest , że Dexron II. A jak wymienić :?: Hmm, ja nie wymieniałem, a napisane jest: że trzeba odkręcić dwa elastyczne węzyki, które dochodzą do przekładni, ale ile wlać, tyle, żeby nie przekraczało "max" na podziałce "cold" A czy ten płyn wogóle się wymienia :oops: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość browamator Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Kupiłem WP11E - nie wiem jaki mam płyn w zbiorniczku (układzie). Jest poniżej minimum - muszę uzupełnić. Wolałbym wymienić płyn na nowy, niż lać i mieszać ze starym. Wiem, że w instrukcjach (znalezionych na forum) jest mowa tylko o uzupełnianiu lub odpowietrzaniu. Ja chcę wymienić! PYTANIE: Czy zdjąć przewód powrotny do zbiorniczka (przy zbiorniczku) i kręcić kierwnicą bez włączonego silnika aż cały wyleci? Potem założyć i zalać płynem, kręcić kierownicą, gdy poziom już nie opada włączyć silnik i kręcić, odpowietrzyć, uzupełnić...??? Opcja nr 2... do warsztatu i zapłacić kilkadziesiąt PLN... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 PYTANIE:Czy zdjąć przewód powrotny do zbiorniczka (przy zbiorniczku) i kręcić kierwnicą bez włączonego silnika aż cały wyleci? Potem założyć i zalać płynem, kręcić kierownicą, gdy poziom już nie opada włączyć silnik i kręcić, odpowietrzyć, uzupełnić...??? Co do pierwszego nie wiem, co do drugiego : doczytałem że dokładnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Na dole pod zderzakiem po tej stronie co wlew płunu do spryskiwaczy jest łączenie elastycznych rurek układu z aluminiowymi, które służą do chłodzenia płynu wspomagania. Połączenie jest na obejmy i łatwe do demontażu. Po rozpięciu układu cały płyn ładnie spływa. Potem zamykasz układ i zalewasz płynu. Na włączonym silniku pokręć trochę kierownicą, żeby pompa zassała płyn do układu i uzupełnij do stanu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.