Gość wojtulab Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Chcę wymienić silnik w swoim 100nx, gdyż ten zaczął od czasu do czasu kopcić, co jest dziwne, bo na postoju tego nie robi. Dopiero pa nagrzaniu i przejechaniu kilku kilometrów robi zasłonę dymną, która pojawia się przy zwalnianiu. Efektowi temu towarzyszy dławienie się silnika. Szybko to mija, można kręcić do 7000 obrotów, pojakimś dystansie znowu kopci. Potrzebuję dobrego mechanika z okolic Warszawy, który może coś zaradzić na to. Jeśli się nie uda tochcę wstawić drugi silnik, tylko nie wiem czy ga16de z almery n15 i primery p11 będzie pasował. Proszę o pomoc Wojtulab Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 A jaki teraz masz silnik? GA16DE czy GA16DS?W GA16DE jest wtrysk i bedzie troche do kombinowania jesli masz gaznikowca, taniej i mniej roboty bedzie wkladajac DS(oczywiscie jak masz gaznik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojtulab Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 niestety mam ga16de Co by trzeba było zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Nie myslales o malym remoncie? Nigdy nie wierz co kupisz :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Cześć jaki kolor dymu, może to uszczelka pod glowicą lub pęknięty gdzieś blok lub glowica, sprawdz co z poziomem oleju i co sie dzieje w zbiorniczku wyrównawczym od ukl. chlodzenia :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Tak jak pisze Robertss sprawdź jak wygląda płyn w zbiorniczku wyrównawczym, oraz koniecznie sprawdź olej czy jest normalnego koloru i konsystencji. Jeśli i tu i tu jest wszystko ok to możliwe, że padł Ci np któryś pierścień na tłoku. Nie są one drogie i napewno tańsze od nowego silnika i jego przekładki. Z resztą jak kupisz drugi silnik to nie wiesz w jakim będzie stanie. Swój już znasz, więc chyba lepiej w niego troche zainwestować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.