Gość olgi Opublikowano 20 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2006 Witam, Przy wysokich obrotach - pow 4,5 tys/ min zauważyłem drgania drążka zmiany biegów - czy to normalne? Im wyższe obroty tym jest to bardziej uciążliwe. Almera N15, 1.4, 1998 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Nie wiem, jak w N15 ale w N16 jest podobnie. Przynajmniej u mnie. Myślę, że jest to normalka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 to chyba normalka. przynajmniej mnie dla mnie to nie jest uciązliwe. mzoe sie przyzwycaiłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Z tego co zauważyłem w N15 w ogóle drążek zmiany biegów wyjątkowo mocno drży. Kiedyś miałem Seicento i tam było to dużo lepiej rozwiązane :-) Praktycznie wcale nie było drgań. Dzisiaj już na to nie zwracam uwagi choć na początku trochę mnie to irytowało szczerze mówiąc bo wyglądało to jak w dużym fiacie :-) Pozdrawiam, Yankee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Z tego co zauważyłem w N15 w ogóle drążek zmiany biegów wyjątkowo mocno drży. Kiedyś miałem Seicento i tam było to dużo lepiej rozwiązane :-) Praktycznie wcale nie było drgań. Dzisiaj już na to nie zwracam uwagi choć na początku trochę mnie to irytowało szczerze mówiąc bo wyglądało to jak w dużym fiacie :-) Pozdrawiam, Yankee no widzisz bo w fiacie sterowanie biegami odbywalo sie za pomoca ciegien tak bylo w cc900 cc 1.1 i sc 900 i1.1 w puntach i wielu innych takie rozwiazanie mialo taka salete ze drazek zmiany biegow stal w miejscu! w NIssanie jak i np w Renowkach i VW np Polo sterowanie jest na drazku wiec galka jest prawie na sztywno polaczona z co jak co pracujaca skrzynia! a to ze Cie to irytuje to normalne! proponuje jednak olac sprawe i nie trzymac reki na drazku w miedzy zmianaami biegow ) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yankee Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 Słyszałem wręcz opinie że trzymanie ręki na drążku zmiany biegów źle na nią wpływa. Osobiście nie trzymam drążka w czasie jazdy bo wiem że mi nie ucieknie i zawsze będzie w tym samym miejscu. Lepiej trzymać żonę za nogę lub w ostateczności kierownicę :-) Pozdrawiam, Yankee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 U mnie jest skrocony drazek zmiany biegow, ale i tak troche drzy. Nie przejmujcie sie tym bo to niczego nie zmienia w komforcie jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 21 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2006 w NIssanie jak i np w Renowkach Potwierdzam... U nie się trzęsie, a w Reno to jeszcze bardzo chodził przód-tył.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Lepiej trzymać żonę za nogę lub w ostateczności kierownicę :-) Ale skąd tu jakąś żonę skołować :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.