Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Regenerowac turbo czy nie ???


Gość Luke2001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema chopy,

 

Z turbo razem z powietrzem pryska mi olejem i teraz po zapoznaniu sie z opiniami z roznych forow mam 3 opcje :

 

1. Zregenerowac trubinke i podlaczyc moj IC i tak posmigac troche czasu do momentu az znowu uzbieram na chipa :-))

 

2. Dozbierac kasy na NOWA turbine biorac pod uwage opinie ze regeneracja jest gowno warta i w sumie po zregenerowaniu padaja turbiny tak czy siak.....i z chipem juz praktycznie sie pozegnac (brak kasy :(((

 

3. Podlaczyc IC na tym turbo co jest (bo zdaniem uzytkownikow i tak w IC bedzie zawsze olej i tak) i pojechac za ta kase juz teraz na chipa wymazonego

 

 

 

Dla uscislenia TURBO mi dziala , czuc ze sie zalacza jak powinno przy 2000 - 2100 obr. ale niepokoi mnie ten olej wdmuchiwany do silnika (narazie IC nie podlaczylem zeby go nie zasmolic )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie każda Turbina poci się... A zwłaszcza w Dieslach, ostatnio kupiłem Intercooler z BMW 530 rocznik 2002 auto cholera wie o jakim przebiegu ale ok. 100ml czarnego jak smoła oleju wylało się ciurkiem z IC.

 

Dołóż sobie IC - będzie on działać jak swojego rodzaju wyłapywacz oliwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No IC mam zalozony ale nie podlaczony tylko , czyli mowisz coobcio zeby jej nie regenerowac ???? bo wsumie ona dziala cichutko,nie kopci z rury ,chyba ze przygazuje do podlogi do 4000 obr.

To moze podjechac tylko gdzies sprawdzic jej wydajnosc lub zuzycie ?? (ale nie wiem czy sa takie zaklady i gdzie ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mogłbyś sprawdzić ręką jaki ona ma luz ?

Jak nie tyrkocze - czyli wirniki nie obijają sie o obudowy to jeszcze nie ma tragedi... może poprsotu uszczlniacze w niej padły ?

- w takim wypadku regeneracja tańsza będzie i to owiele...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Pio@ridaz-unit.pl
Słyszałem taką opinie że jak turbo wali oliwą to można silnik szybko zatyrać na amen.

 

Zle slyszales. Jak wali olejem, to to akurat silnikowi nie szkodzi. Co innego jak by tarla juz łopatami o muszle.....

 

 

 

Ja bym jej nie regenerował, tylko jezdził aż odda bardziej.

 

Ew jak coobcio mowi, reg, samych uszczelniaczy u uczciwego pana to dość niedroga sprawa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwonilem do paru warsztatow w warszawie i krzykneli mi od 600 zl w gore. (600 zl jezeli sa same uszczelniacze do wymiany) to i tak strasznie drogo :) dla mnie nie drogo to 150 zl :))

 

To w takim razie podlacze IC zeby dzialal ladnie i lapal caly olej z turbiny , i pojade na chipa do Diagnostica :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

507-217-293 Zadzwoń do tego Pana i powołaj się na mnie - ciekawe z jaką propozycją on wyskoczy ale powinna być lepsza jak te 600zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na kogo mam sie powolac ??? na cobcia ? :))

Jak masz na imie :D

 

[ Dodano: Sro 21 Cze, 2006 12:52 ]

a , ijeszcze jedno : Ten koles mi wymatuje/zamontouje ta turbine jak bym sie zdecydowal ?? , bo sam to wole sie za to nie brac.

 

[ Dodano: Sro 21 Cze, 2006 16:11 ]

HAHAHA Coobcio - dzwonilem do tego kolesia co dales numer :) krzyknal 700 zl.

Juz nie wiem co robic ....

 

Bede jechal do chorwacji (w dwie strony 3000 km) i nie chce zeby cos mi walnelo przez ta turbine ,albo i sama trubina...czy moze jechac bez obaw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli typ Co Ci go wskazałem jest tani ale tylko jeśli chodzi o regenerowanie garrettów T3...

Ps. Jak oddajesz turbine do regeneracji to musiż ją raczej samemu zdemontować - jeszcze zalerzy do jakiego zakładu trafisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co mam robic ???

 

Jedni z was mowia ze ten wyciek jest nie grozny a drudzy zeby regenerowac..

 

To robic regeneracje turba (ryzyko z tego co mowia ludzie ze bedzie jeszcze gorzej) i podlaczyc IC czy olac sprawe podlacyc IC i pojechac zamiast na regeneracje do Diagnostica na CHIPA ???

 

 

mestka decyzja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki przed zrobieniem Chipa Z pewnością zainteresują sięstanem Twojej turbinki.

Najpierw zrób IC - przy tej okazji będziesz mógł zobaczyć ile oliwy znajduje się w seryjnym dolocie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

IC mam juz od tygodnia zalozony :D ,ale jak zobaczylem ze chlapie olejem to narazie podlaczylem rury seryjnie.

 

Jak troche sie na tym znasz to moze umowimy sie COOBCIO na sobotke ze podjade do ciebie na 15 minut i lookniesz swoim fachowym okiem na to moje gowienko ?? (tylko powiedz gdzie i o ktorej ?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W weekendy przewarznie bywam na działce w Kazimierzu nieopodal LBN... Tak więc dopiero po weekendzie.

Swój gararzyk mam na ul. fundamentowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

powiem tyle. Mielismy z ojcem 200sx z padnieta turbina. tak to bywa akurat w tych autach. Nie doszedł olej do turba no i padnieta. Ojciec oddal do regeneracji. Ale zeby zapobiec kolenemu padnieciu zalozyl czujnik cisnienia oleju w turbinie. Od tej pory gdyby nie bylo oliwy nalezy sie szybko zatrzymac napraic usterke no i smigac dalej. No i turbo cale. Taki maly czujnik a ile mozna zoszczedzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...