Gość Maniek-ol Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 A ja ostatnio wymieniałem sam napinacz rozrządu , oczywiście na zamiennik japoński ZUIKKO czy jakoś podobnie. U mnie najgorzej dzwoniło podczas rozruchu. Po wymianie , przy rozruchu była cisza , ale jak rozgrzał się silnik to chodził jak sieczkarnia. Wyjąłem napinacz i :zdziw: , wyjszedł w dwóch kawałkach , normalnie rozpadł się. Na moje szczęście uznali mi reklamację i oddali kasę. Wiem tylko , że nie kupię już tego gówna ZUIKKO czy jakos podobnie. maxima 26 może u Ciebie zrobiło się tak samo. [ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 19:54 ] Jak najprościej wymienić sam napinacz w SR20 (2000r)? Wymiana samego napinacza nie jest trudna. Odkręcasz filtr oleju i masz dostęp do dwóch śrubek od napinacza. Trzeba zdjąć również pokrywę zaworów , żeby odpiąć haczyk na nowym napinaczu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gladky Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Maniek-ol - dzięki za informacje i czekam na spotkanie. [ Dodano: Wto 21 Sie, 2007 21:07 ] sprawdziłem u mnie tez jest japoński zamiennik napinacza ZUIKKO i chyba mam już z nim problem a przejechałem na nim ok. 20 tys . km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lego Opublikowano 21 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2007 maxima 26 :?: myślę stary ,myślę nad Twoim rozrządem! A czy łańcuch rozrządu miałeś z oznaczonymi oczkami, które nakładają sie na cechy na kołach?? A jak z mocą nie jest słabsza?? Może Ci przestawił rozrząd?? wal w razie co na gadu gadu dziś albo jutro po 19 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima26 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Tez tak pomyslalem ale mechanik twierdzi ze nieda sie inaczej ustawic oczka sa kolorowe na zebatkach sa znaki musialby byc gieniusz zeby sie pomylic, a przyspiesza normalnie nie traci mocy w zadnym zakresie obrotow, przy 3000obr.min cichnie raczej napinacz jest caly, jutro jade na ustawienie zaplonu jak to niepomorze to wyjme napinacz i zobacze . Niestety na gg to tylko od 10 do 15 pracuje od 16 do 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 maxima26, Kiedyś miałem do czynienia z napinaczem, który był na tyle niedokładnie wykonany, że nie siedział dokładnie w swoim miejscu. Także i ciekło z pod niego i nie napinał, bo łańcuch głośno chodził. Jaki napinacz zastosowałeś? Którąś z podrób, oryginał, czy zostawiłeś stary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima26 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 No niestety to podroba kupilem caly kaplet za 1200pln dobrze ze mam stary napinacz jak cos, ale o to chdzi ze slychac zawory na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku tragiedia chodzi jak prawdziwy diasel przy ok 3000rmp cichna, nie wiem juz sam co do h..a jest. Maniek-ol jak czytalem w instrukcji to napinacz sam zwalnia haczyk po przykreceniu go do silnika.[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 przy ok 3000rmp cichna, Bo ciśnienie oleju się zwiększa na tyle, żeby było ciszej. to napinacz sam zwalnia haczyk po przykreceniu go do silnika. Haczyk się zwalnia przy wykonaniu, praktycznie pierwszego ruchu przez łańcuch. Wystarczy kawałek silnikiem przekręcić. Rozrusznikiem lub przez koło pasowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maxima26 Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2007 Przeciez zalalem nowke olej valvoline 10w40 i filtr Knecht to co mam zalac 15w40 zebyzwiekszylo sie cisnienie? [ Dodano: Sro 22 Sie, 2007 13:14 ] Wiec tak stuacja przedstawia sie nastepujaco, najpierw zaczolem regulacje zaplonu nic nie pomoglo :/ .Nastepnie wyjolem napinacz chydrauliczny niby caly, ale i tak zalozylem stary orginalny skrecilem odpalilem i co :?: jakby reka odjol cisza zaworki ladnie graja az chce sie sluchac. Ten h..j z firmy HIPOL z Wa-wy co mi sprzedawal kaplet rozrzadu juz ja bym z nim pogadal taki kit wciskac i jeszcze mowil ze skarg nie bylo na te kaplety Odrazu mowie nie KUPUJCIE PODROBEK ciekawe ile jeszcze reszta pochodzi. A teraz wielkie podziekowania dla FORUMOWICZOW ktorzy naprowadzili mnie na ta usterke, mam nadzieje ze to bedzie przestroga dla innych, jeszcze raz wielkie dzieki POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość norbert79 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 witam i z gory prosze o wyrozumialosc:) na niskich obrotach slychac metaliczny dzwiek lekko tak jakby piskliwy z okolic silnika po stonie paskow do tego czasami mocno szarpie moja primerka na niskich obrotach pisze o tym bo wyczytalem ze moze to miec wspolnego z rozrzadem prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 witami z gory prosze o wyrozumialosc:) na niskich obrotach slychac metaliczny dzwiek lekko tak jakby piskliwy z okolic silnika po stonie paskow do tego czasami mocno szarpie moja primerka na niskich obrotach pisze o tym bo wyczytalem ze moze to miec wspolnego z rozrzadem prosze o pomoc A jaki kolega ma silnik (symbol)? Pewnie łańcuszek się wyciągnął. Napisz dokładnie co jest. Czy jak zapalasz to też słychać i później ustaje, czy zrobił się słabszy, więcej pali - w ogóle objawy i jak chodzi primerka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 u mnie też lekko piszczy po stronie alternatora jak jest zimny, ale sądzę, że to łożysko alternatora i myślę że nie ma co się przejmować. Chyba że ktoś zasugeruje coś innego, to też będę wdzięczny. A tak na marginesie - ile kosztuje kompletny rozrząd do QG18DE? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 ile kosztuje kompletny rozrząd do QG18DE? Rok produkcji auta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BULI Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Rok produkcji auta ? Rok produkcji chyba nie ma znaczenia jak jest model silnika raffaell napisał/a: ile kosztuje kompletny rozrząd do QG18DE? Koszt w ASO 2000 - 3000 zł (łańcuch ok. 1000,-; napinacz ok. 370,-; robota w ASO ok. 700 + olej, filtry (zmieniają przy okazji), pompa wody, płyn chłodniczy) i to się robi ta kwota, no i jeszcze oringi i inne uszczelki ale można kupić taniej i nie płacić tyle co w aso. Na e-bay'u gosciu sprzedawal łańcuch + napinacz oryginalny za 470 zł. + robota w warsztacie ok. 400,-. Było już to na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość raffaell Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 o w mordę :zdziw: Pamiętam czasy, jak do hondy za pasek i napinacz płaciłem 160zł i wytrzymywał 100tys. A robota 100zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.