Gość Rafał79 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Kup sobie NGK wymieniłem po ok 170 tys km z orginalnych na NGK i jest super, a dodam że jeżdżę na LPG, tak więc przewody muszą być dobrej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 A ja znowu wrócę do JC. Naprawiłem jeden to spieprzył się drugi. :evil: Jakby kogoś interesowało co dokładnie to ta metalowa część która styka się ze świecą odłącza się od przewodu i jak np. go wyjmujemy to ona zostaje w środku :shock: Dzisiaj chyba profilaktycznie wszystkie zepsuje i poskładam od nowa. Bynjmniej bedą mocniej trzymały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 No więc w JC przewody firmy JC :wink: produkcji włoskiej :-k kosztują 180 zł. Byłem zdecydowany na NGK, ale dzięki Martusi =D> dowiedziałem się że są dwa rodzaje. I u mnie są te "rzadziej występujące". Kupiłem więc SENTECH, pasują na razie git i nie szarpie...Aha 114zł z przesyłką. Zobaczymy co będzie dalej. Pozdro :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawcior Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 A co ile km wymienia sie przewody WN ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 1 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2006 Reguły w przebiegu nie ma. Wymieniasz wtedy kiedy jak w nocy otworzysz maskę zobaczysz iskry "biegajace" po silniku albo silnik będzie cały czas przerywał. Ja w wilgotne dni na nowych przewodach JC nie mogłem jeździć. Pod maską dosłownie dyskoteka ze stroboskopami, iskry skakały wszędzie a silnik cały czas przerywał. Kupiłem na www.motocom.pl nowe przewody WN z przewodem cewki, kopułkę i palec rozdzielacza, wszystko sygnowane logiem NIPPARTS. Dodatkowo jeszcze w sklepie motoryzacyjnym nowe świece BERU UXF79. (Cena łączna 260zł). Wczoraj wszystko rozebrałem, wyczyściłem, złożyłem i uszczelniłem i teraz maszyna chodzi jak żyletka. Żadnych zagubionych iskier, przerywania silnika, poprostu bajka. Tak żeby nie było to opisałem jak to wygladało w 100NX'ie przy problemach z zapłonem. W Micrze nie miałem jeszcze żadnych kłopotów tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Auto przejechało na nowych przewodach już trochę i muszę powiedzieć że jestem pozytywnie zaskoczony... :grin: W zasadzie przed wymianą było tylko lekkie szarpanie kiedy wilgotno i to wszystko, objaw zniknął od razu. Ale...teraz silnik chodzi generalnie ciszej, nawet jak jest sucho, ma mniej wibracji, dostał "nowego" ducha. :grin: Auto ma 9 lat, przebiegu 90 z kawałkiem, kable były oryginalne. Jeśli się więc ktoś łamie czy wymieniać to wymieniać. A propos firmy (sentech) - na razie bez zarzutu, zobaczymy jak przetrwają próbę czasu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.