Gość Marcin8211 Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Witam !!! Kupiłem Nissana Primerę 2.0D z 1995 roku ma przejechane 158 tyś km. Jaki wlać olej mineralny czy półsyntetyczny. Co ile kilometrów w takim samochodzie wymienia się pasek rozrządu?? Po przeczytaniu waszych postów zą się boję dać mechanikowi zmienić pasek, czy w silniku 2.0 D też mogą byś problemy po zmianie paska, czy to występuje tylko w nowszych silnikach z komputerem?? Jestem nowym posiadaczem Nissana i klubowiczem. Z góry dzięki za pomoc !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dandi_X Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Sa lepsi experci na tej grupie ode mnie, ale skrobne sobie a jaki olej byl wczesniej? prawie wszyscy radza lac syntetyk lub polsyntetyk. mineralny podobno nie jest polecany do tego silnika, ja mam taki i przejechalem juz 40tys i jest na razie ok. pasek zmienia sie mniej wiecej co 60tys, ale tez zalezy jakiej klasy i firmy pasek. najlepiej zapytac sie w sklepie jaki jest zalecany przebieg. dlaczego sie boisz dac do mechanika? wymiana paska to jak wiadomo zegarmistrzowska robota, ale jesli sie para tym kilka lat to nie powinno byc zadnych problemow, to nie pompa wtryskowa pozd daniel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość axg Opublikowano 22 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2006 Witam nowego klubowicza, A wiec pasek wymienia sie co 80 tys i proponuje wymienic komplet ,czyli : pasek rozrzadu, napinacz, rolke prowadzaca, pasek pompy wtryskowej i rolke. Z wymiana paska rozrzadu jest troche dlubania, ciezki dostep ale robota raczej nie skomplikowana. Koszt na allegro to ok 350zl za japonski zamiennik Mitshibu ( mi sie dudalo kupic za 250zl ) czy jakos tak. Natomiast olej to najlepiej zalac taki jak byl zalany do tej pory. Ja u siebie zaryzykowalem i przy 200tys przebiegu przeszedlem z minerala na pol syntetyk Castrol GTD Magnatec 10W-40 i jestem bardzo zadowolony. Generalnie nie zaleca sie aby ten silnik pracowala na mineralu, poniewaz mineral szkodi popychaczom hydrauliczym. W zimie jest gestszy i zanim dotrze do popychaczy mija kilka seund. Po wymianie na splsyntetyk i filtr MANN'a , kontrolka gasnie po 1-2 sek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemeck Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 w dieslu 2.0TD w P11.114 jest pasek rozrządu, który trzeba wymieniać czy łańcuch rozrządu, którego wymianę się nie zaleca? dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 japonski zamiennik Mitshibu Mitsuboshi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Andrzej Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 A wiec pasek wymienia sie co 80 tys Proponuje przy 60 tys-mój wytrzymał tylko 70tys i zrobił traaaach. w dieslu 2.0TD w P11.114 jest pasek rozrządu, który trzeba wymieniać czy łańcuch rozrządu, którego wymianę się nie zaleca? Pasek - trzeba wymieniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
werdin Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 w dieslach jest pasek i trzeba wymieniać /najlepiej komplet tak jak podaje kolega axg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Niranus Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 inna beczka: czy napinacze do paska rozrządu z silnika CD20 pasuja do silnika CD20T czy podobnie jest z reszta rozrządu... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Witam. czy napinacze do paska rozrządu z silnika CD20 pasuja do silnika CD20T czy podobnie jest z reszta rozrządu... Przednia część rozrządu jest taka sama. Tylna już nie. Wynika to z tego, że w CD20 Turbo, pompa próżniowa jest napędzana właśnie paskiem od pompy wtryskowej, który przez to jest dluższy, rolka pozostała ta sama. Jak wiadomo w P10 i N14 pompa próżniowa znajduje się przy alternatorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.