Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Boost zamontowany :)


Gość Luke2001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema chopy...

 

Zamontowalem wreszcie wskaznik turbodoladowania w mojej almerce i wcale nie jest tak zle :-)) dochodzi do 0.9 BARa ,mam tylko nadzieje ze jak podlacze IC to nie bedzie nigdzie uciekalo cisnienie.

 

doladnownie.JPG.xs.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie dlatego go zalozylem,jak cos bedzie nie tak z doladowaniem to wlasnie Ja pierwszy sie o tym dowiem :D

 

Auto Gauge - Indiglo wskaznik do 2 BAR - kupilem na allegro za 89 zl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos mi mowi ze i ja bede musial kupic cos dostepnego u nas na rynku bo moj upatrzony na ebay'u (i kupiony) blitz byl ostatnio widziany na poczcie w USA 9tego stycznia a potem sluch o nim zaginal (serdeczne podziekowania dla poczty polskiej :evil: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

09 Bara w aucie z tubią i bez IC - kurde wyczyn nissana, takie pstępowanie jest okupione kompletnym brakiem osiągów , to auto wogule nie ciągnie - prestraszyłem się po przesiadce ze Skody Octavi staruszka...

Wydaje mi się że Primera 1,6 spokojnie spod świateł dała bu mu radę...

 

Ale spoko jesteś na dobrej drodze IC + CHiP = niebo a ludzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

09 Bara w aucie z tubią i bez IC - kurde wyczyn nissana, takie pstępowanie jest okupione kompletnym brakiem osiągów , to auto wogule nie ciągnie - prestraszyłem się po przesiadce ze Skody Octavi staruszka...

 

możesz wyjaśnic to dokładniej

co daje te 0,9bara czy to dużo czy mało?

 

Wydaje mi się że Primera 1,6 spokojnie spod świateł dała bu mu radę...

 

mylisz sie sprawdzałem ją z dwoma N16 1.8 i oby dwa wymiekły w tym była N16 Elcorusa(dodatkowo ja zamuliłem przy starcie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no nie wiem w moim odczuciu wogle nie chcialo to auto przyspieszać no ale nie ma co dyskutować...

 

0,9 bara to dosyć sporo jak na doładowaną jednostkę bez Intercoolera...

VW Group 1,9 TDI mają doładowanie z przedziału 0,9-1,15 bara i osiągają 90-130KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no nie wiem w moim odczuciu wogle nie chcialo to auto przyspieszać no ale nie ma co dyskutować...

 

0,9 bara to dosyć sporo jak na doładowaną jednostkę bez Intercoolera...

VW Group 1,9 TDI mają doładowanie z przedziału 0,9-1,15 bara i osiągają 90-130KM.

 

ten motor do ok 2300obr jest mułem ale jak sie Turbo włączy to nawet jedzie...a jak sie ścigałem z Elcoruso którego Alma naprawde dobrze jeżdziła to on był na letnich a ja na zimowych kołach(tem. ok 20C)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to łądnie musiało CI to iść :)

Fakt że Elcoruso miał koła 17 ktore z 1 sek ze sprintu do setki zabieraly jak nie lepiej... (w stosunku do 15")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Luke2001, a mógłbyś napisać gdzie się podłącza czujnik że tak powiem "od strony turbinki" i czy jest to bardzo skomplikowane ??

Może jakies foto byś zapodał ??

 

Marcink

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

banalna sprawa, w związku z tym że disle nie mają przepsutnicy gazu i nie ma podcisnienia wskaznikiem mozna się wpiąć dosłownie wszędzie na drodze między muszlą kompresora w turbinie a kolektorem wydechowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość maciejka_sz
banalna sprawa, w związku z tym że disle nie mają przepsutnicy gazu i nie ma podcisnienia wskaznikiem mozna się wpiąć dosłownie wszędzie na drodze między muszlą kompresora w turbinie a kolektorem wydechowym.

Chiba ssacym :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze to łądnie musiało CI to iść :)

Fakt że Elcoruso miał koła 17 ktore z 1 sek ze sprintu do setki zabieraly jak nie lepiej... (w stosunku do 15")

 

no może i tak ale jak mówie zamuliłe z początku i on 1wystartował więc na dzień dobry miał ok 3-4sek szybszy start ja ruszyłem za nim to dogoniłem go przy ok 120km/h a przy 140 wysuwałem się już na prowadzenie

 

p.s jechałem na zimówkach!!

p.s2 właśnie przywiozłem sobie P11 GT co zrobiłeś w tej czerwonej GT żeby ja odmulić to zrobie to samo u siebie - tak profilaktycznie to może lepiej będzie szła choć zapierdziela nieziemsko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapierdziela nieziemsko

Nie wyglupiaj się Seryjna P11GT słabo podaje...

Zwłaszcza jak się przesiądziesz z tak mocnego disela co przegonił Elcorusia ;)

Tak czy siak gratki za nowy nabytek - luknij do NKP tam masz projekty i szczegółowo wszystko opisane co zrobić żęby deczko szybciej chodzila twoja primka z SR20...

 

No koniec oftopa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykręciłeś mocowanie do deski?Ja boosta zamontowałem pod nawiewami, tam gdzie jest miejsce na zmieniarkę, zamontuj koniecznie mbc przed chipowaniem, napewno da to pare dodatkowych Nm i KM.Ten mbc z allegro jest tani i sprawuje sięsuper,polecam :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy u was nie ma elektrozaworka który steruje pracą turbiny jak to jest w VW ??

Jak jest elektrozaworek to robiąc chipa można podnieść softowo doładowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...