Gość ADEX Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 błazej wielkie thx za wytlumaczenie ale jak mi tego ktos palcem na feldze nie pokarz eto i tak nie sqmam hmm czy moge to rozumiec jako odległosć od srodka felgi do płaszczyzny gdzie są "dziurki " na śróby (spilki) do przykrecenia ??? tzn ze im wieksze et tym felga bardzie wystaje z ayta czy mnie własnie wystaje ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Np. felga z ET 38 wystaje bardziej niż z z ET 45... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 ooo.. i tyle chaiła moja dusza wiedzieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Np. felga z ET 38 wystaje bardziej niż z z ET 45... Dokładnie tak, co z resztą widać w mojej Micrze. O wiele lepiej wygląda i się prowadzi na alu z ET38. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.