Gość wwl Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 Warto uscislic ze potencjometr to czujnik polozenia przepustnicy, jest on przy przepustnicy. Czy on tak sie zacina, mozliwe. Pedal gazu jest na linke do przepustnicy. Przynajmniej w GA14DE tak bylo. W 2.0D wydaje mi sie ze tez linka byla, a jesli sie myle to przepraszam. Potencjometr pedalu gazu napewno mozna spotkac w N16 dCi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 mialem ten sam problem w zeszle wakacje, ale nigdy nie swieci mi sie zadna kontrolka, poprostu pedal sie blokowal i dopiero mocniejszym kopniakiem ruszal, denerwujace zwlaszcza przy ruszaniu ze swiatel, bo najpierw mocny nacisk "z rozpedu" wiec wiadomo ze jak juz popuscilo, to wysokieobroty wskakiwaly, to chwile poczekac, az opadna i dopiero ruszac...czasem z piskiem sie jechalo ale bardzo to denerwujace... no i teraz od czasu do czasu sie tak lekko zablokuje, ale doslownie na chwile, powiedzmy raz na tys km, wczesniej to doslownie co skrzyzowanie przez tydz czasu i mu przeszlo. wiec mowicie: 1. zeby potencjometr doczyscic i nasmarowac 2. niektorzy radza przepustnice przeczyscic... mam 1.4 benz. jest jakas zasada przy czyszczeniu przepustnicy, ze na co uwazac aby cos nie zaszkodzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maxko Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ta no miales ten sam problem, tyle ze autor tematu mial diesla... ktory nie ma przepustnicy :!: w benzyniaku czyszczenie przepustnicy, u mnie problem zniknal po tym, a mechanik sie dziwil ze w ogole ten mechanizm dzialal w takim syfie :!: trzeba bedzie EGR wywalic w wakacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dmx81 Opublikowano 29 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2009 ja wywalilem pare miesiecy temu, tzn zaslepilem, a moze usune calkowicie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xiff Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Hej wam, kupilem zonie almerke n16 1,5 2001 i wszystko bylo cacy tylko wlasnie te przycinanie sie pedała gazu i gaśniecie autka przy redukcji biegu z hamowaniem.. Dalem autko do mechaniora, wyczyscil przepustnice i problem zniknal.. prawie, w ciagu trzech tygodni jezdzenia zgaslo jeszcze 2 razy w takiej sytuacji.. macie jakies nowe pomysly..? Dodam, ze wszystkie filtry, oleje, paski, swiece wymienione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cino Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Cześć, miałem ten sam problem i pomogło najzwyklejsze naciągnięcie linki gazu;)tylko nie przesadzaj bo obroty na "jałowym" wzrosną, 3 i problem zniknął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mlody666 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 I po raz kolejny piszę że temat nie dotyczy benzyniaków ani N16!!! U nas w silnikach CD20E nie ma ani linki gazu ani przepistnicy - jest potencjometr przy pedale i on z racji wieku się potrafi zacinać to tyle. PRZESTAŃCIE ZAŚMIECAC TEMAT RADAMI O PRZEPUSTNICACH LINKACH I INNYCH DUPERELACH BO ONE GO NIE DOTYCZĄ!!!! Co do istoty problemu to pytałem się elektronika samochodowego o to ostatnio to mowił tak jak to jest wyżej napisane - wyjmujemy, czyścimy wszystko smarujemy, regulujemy i śmiga dalej jak ta lala. Podobno już to robił pare razy i sporo jest zabawy więc i cena spora ale do zrobienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hape222 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 I po raz kolejny piszę że temat nie dotyczy benzyniaków ani N16!!! U nas w silnikach CD20E nie ma ani linki gazu ani przepistnicy - jest potencjometr przy pedale i on z racji wieku się potrafi zacinać to tyle. PRZESTAŃCIE ZAŚMIECAC TEMAT RADAMI O PRZEPUSTNICACH LINKACH I INNYCH DUPERELACH BO ONE GO NIE DOTYCZĄ!!!! Co do istoty problemu to pytałem się elektronika samochodowego o to ostatnio to mowił tak jak to jest wyżej napisane - wyjmujemy, czyścimy wszystko smarujemy, regulujemy i śmiga dalej jak ta lala. Podobno już to robił pare razy i sporo jest zabawy więc i cena spora ale do zrobienia witam, odgrzewany kotlet mama n15 2.0D 99rok, potencjometr, brak przepustnicy problem - zacinający się pedał gazu, przy obecnych opalach -> zjawisko narasta jak to naprawić, gdzie leży problem, jak długo się to rozbiera, naprawia? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawciooo198307 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Tez mam 2.0 d i problem rozwiązałem inaczej.Nasmarowałem spręzynke przy potencjometrze ale to do konca nie rozwiązało problemu.Jak wiecie te almerki(cd20e)mają tak jakby opózniony zapłon więc popusciłem srubki od pompy wtryskowej i pchnąłem ją lekko w kierunku do szyby(przyspieszyłem zapłon) i teraz pedał gazu chodzi jakby sztywniej i odrazu reaguje na nacisk i nic sie nie zacina.Ciesze sie teraz nie tylko niezacinającym sie pedałem gazu ale i lepszym przyspieszeniem i mniejszym dymkiem z rury przy mocniejszym bucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.