Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z wzócaniem 5 biegu w P11 SLX 2.0l


Gość waldi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Problem który zepsół mi radośc z nowego zakupu.

Kupiłem sobie primerkę P11 2L z 1996 roku z gazem. Autko zadbane fajne tylko jest 1 problem. Czasem (nie zawsze)nie wchodzi 5tka, zgżyta lub po jej prawdopodobnym włożeniu na miejsce jest biek jałowy. Wtedy muszę przygazować i mocno zamieść dżwignią. Dziwne jest to że reszta biegów jest ok a z piątką co 4-5 włożenie jest trefne a jak się silnik rożgżewa to coraz częściej nie wchodzi. Co może być przyczyną? i ile to może kosztować.

Towarzysze pomożecie?

baflo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

może problem z wrzuceniem piątego biegu spowodowany jest kiepską jakością oleju w skrzyni. Przeważnie podczas normalnej jazdy silnik nagrzewa się tak długo jak skrzynia, dlatego przy ciepłym silniku biegi ciężej wchodzą. Przepracowany lub stary olej w skrzyni zbyt mocno obniża swoja lepkość.

Taka może byc przyczyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm ja słyszałem że primki P10 miały problemy z piątką ale że P11 też to pierwsze słysze.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Rozbieraj Kolego tę skrzynię jak najszybciej, to będzie mniej części do wymiany. Nie trzymaj tej 5 na siłę lewarkiem. A najlepiej do podjęcia decyzji 5 po prostu nie używaj. Mówię Ci to, bo te skrzynie nie są mi obce. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość aro_prezes

mialem to samo w P10, nie wiem czy problem leży w tym samym miejscu, ale te skrzynie są chyba podobne. Problem najpewniej leży w synchronizatorze i samym trybie piątego biegu. Są tam takie ząbki które zazębiają się w czasie zmiany biegów właczajac do pracy snchronizator. one sie poprostu wycierają (niedociągnięcie fabryki). Ja to rozbierałem sam i zawiazłem sam wałek do gościa, który mi założył tryb i synchronizator, ale radze podjechac do niego osobiście bo z rozebraniem brał tylko 50 zł wiecej, a z rzebraniem jest troche zabawy.

 

Napisz na priva to prześle namiary na tego gościa, przejechalem juz 30 kkm i wszystko ok

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w maximei tez zabki synchronizatora sie wytarky, w dodatku zmielilo sprezynki tak ze w czasie jazdy sama piatka mi wskoczyla i nastapila blokada kol (wlaczone byly 2 biegi jednoczesnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady. Może ktoś zna dobrego i nie drogiego mechanika w okolicach Skierniewic, który by mi dobrzre zrobił skrzynię.

 

Witaj,

 

Polecany jest mechanik od skrzyń w Siedlcach. Z tego co słyszałem zna problemy V biegu w Primerach. Tu masz link http://autocentrum.pl/nissanclub/serwis/warsztaty.html

 

Pozdrawiam,

Grzesiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość radek2109

ja mam przejechane p10 2.0d 300tyś i skrzynia bez zarzutów może to w niektórych egzemplarzach tylko ta wada była, a silnik rewelka, olej od wymiany do wymiany, co 8.5tyś wymieniam, nie do zajechania!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...