Gość Artek Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 Co udało mi się zrobić: Wtryski ładnie pracują przy podłączeniu bespośrednio do akumulatora (co by znaczyło że nie sa zapieczone) Po dotarciu do komputera ECU pomiary pokazują że: 1. Na 4 przewidach idących do wtryskiwaczy nie pokazują się impulsy 2. Na piątym przewodzie na wyjściu z ECU jest napięcie lecz ni ma go przy wtryskach. idzie on bespośrednio do wszystkich wtryskiwaczy więc jutro zmostkuję na sztywno dodatkowymm kablem. PYTANIE czy inpulsy z komputera wysyłane są w postaci napięci czy masy tego bałem się mierzyć tak wprost. Pozdrawiam Artek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 WITAJ MIAŁEM TAKIE COŚ PODOBNE TYLKO POMYLIŁEM SOBIE PUSZKI IMMOBILAIZERA NAPIĘCIE BYŁO NA WTRYSKACH ALE NIE BYŁO IMPULSU OTWARCIA [ Dodano: Wto 27 Cze, 2006 22:11 ] JAK CO MAM I WTRYSKI I NATSA KPL Z KLUCZEM CZEGO CI NIE ŻYCZĘ WYMIENIAC BO TROSZKĘ KOSZTUJE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 27 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2006 PYTANIE czy inpulsy z komputera wysyłane są w postaci napięci czy masy tego bałem się mierzyć tak wprost.Pozdrawiam Artek Z ECCS sterowane są masą, na wtryskach cały czas powinno być +12V. Przewód biało-czarny na każdym wtrysku to +12V z bezpiecznika 10A 2. Na piątym przewodzie na wyjściu z ECU jest napięcie lecz ni ma go przy wtryskach. idzie on bespośrednio do wszystkich wtryskiwaczy więc jutro zmostkuję na sztywno dodatkowymm kablem. Jeżeli chodzi Ci o ten biało-czarny przewód do wszystkich wtryskiwaczy to możesz podać na niego 12V (na próbę) i wtedy spróbować odpalić. Sprawdź dokładnie połączenia instalacji gazowej bo właśnie ten przewód powinien być odcinany przy pracy na gazie, podejrzewam że właśnie tam leży przyczyna całej awarii (pewnie przekaźnik w centralce gazowej albo jakieś złe połączenie). Na maila wysłałem schematy, jeżeli nie posiadasz to napewno pomogą. Powodzenia w poszukiwaniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artek Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Czy ktoś zna odpowiedź na takie pytanie. Czy przewód podający zasilanie na wtryski(biało-czarny) jest zabezpiecziny bezpiecznikiem i ew który to jest. Robie mostek (ze względu na jutrzejszy wyjazd) i mam taki dylemat. pozdrawiam Artek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Czytałeś wogóle to co CI napisałem? Jest bezpiecznik, w 1.6 jest bezpiecznik 25A. Akumulator - bezpiecznik - wtryski. W poście wyżej napisałem że 10A ale to w 2.0 a ty masz 1.6 czyli 25A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artek Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Tak naprawdę to jakaś dziwna sprawa idąc po kablu jest tak: z bezpiecznika (25A) przy akumulatorze wychodzi kabelek którym idzie prąd do ECU poprzez przekażnik po drugiej stronie komory silnika. Po wyjsciu z przekaźnika rozdziela się i idzie do komputera ( kabel biało czarny zacisk 46), oraz do czujnika położenia wału i przepływomierza powietrza. tyle tylko że umnie nie ma wogóle przekażnika (choć jest gniazdo i na jednym kablu jest prąd) więc nie wien jak to działa skoro chodziło dobrze :?: . Ze względu na wyjazd połaczyłem kabel idący do wtrysków z zasilaniem i na razie chodzi. swoją drogą nie mam pojęcie jak, po rozcięciu kawałka wiązki, nie zauważyłem jakichś pozostałośc po domorosłych elektrykach więc może ktoś już przerabiał taki myk i wieco jest grane bo wygląda to na robote NISSANA Pozdrawiam Artek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.