Gość czaro Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 Czy wiatrak w K11 (nota bene rocznik 95) kręci się z jedną czy dwoma prędkościami? Dzięki za odpowiedż - walczę z grzejącą się Micrą!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 28 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2006 u a to zes mnie zaskoczył.. ale jutro postaram sie to sprawdzic.. najlepsza opcja sprawdza nie jest zmostkowanie termostatui. kable z wiatraka lecą do termostatu jak je zwwszesz to powinien odpalic siw wiatrak.. jesli jest to tak jak mowie (nie wiem jutrio sprawdeze) to znaczy ze jest jedna predkosc wiatraka.. chyab ze do wiatraka leca 3 kable tzn ze sa 2 predkosci (tez mam 95 rok) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Normalnie jest jedna prędkość wiatraka, chyba że masz jakąś bardzo egzotyczną wersję micry ... Zajrzyj też tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=17688 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 29 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2006 Mi się wydaje, że jest jedna predkość. Po co ma dmuchać na 2 prędkości skoro dmucha tylko co jakiś czas jak płyn jest za gorący. Jeżeli miałby mieć 2 prędkości to dlaczego nie 3? Albo 17? Na bank ma jedną prędkość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czaro Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Dzięki za odpowiedzi. Ostatecznie wymieniłem chłodnicę na nową, którą ściągałem z Gdańska ze sklepu internetowego (tylko 298zł) i problem grzania znikł! Johny, co do prędkości to oprócz Micry sa inne samochody, które mają różen prędkości wiatraka (najczęściej 2) - to pytanie, które zadałem skierował do mnie mój mechanik, który spotakł się z taką sytuacją, więc.... :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 i tak najlepsza opcja jest adaptacja silnika z wiekszymi obrotami z innego auta.. moze troszke bedzie glosniejszy ale szybciejk wychaładza (mialem tak w Fordzie Fieście MK3 byl zamontowany silnik z Tranzita buheheh) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.