Gość Pioter Opublikowano 30 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2006 Panfola, dałem ciała, przeoczyłem termin przeglądu gwarancyjnego dla instalacji... miałem na głowie inne rzeczy, a teraz, 4.000 km po terminie to mi i tak chyba nie zrobią. Co robi się przy takim przeglądzie, coś się wymienia, czyści itd. itp.? Instalka IV gen. BRC, od momentu założenia nie było problemów, jeździ wprawdzie nieco gorzej niż na Pb, ale ujdzie. czy faktycznie warto założyć sobie stożkowy filtr powietrza, nawet do IV gen.? czytałem wątek niżej, gdzie niemal wszyscy twierdzą, że faktycznie pomaga. Wiele to kosztuje taki filter? jakie marki filtrów stożkowych są godne polecenia? Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 To zależy od przeglądu który? BRC - Po pierwszych 15 kkm wymieniają jedynie filtr fazy lotnej. po 30 kkm wymieniaja oba filtry. - i tak cyklicznie. Powinni Ci ewentualnie sprawdzic analizę spalin, a jak zgłosisz jeszcze jakieś zastrzeżenia to prawdopodobnie podepną sie do kompa i posprawdzają mapy - ale to ostatnie nie jest konieczne. Znajdź jakiegoś gazera co Ci wymieni filtr fazy lotnej i wbije w książeczkę - myślę, że z tego powodu gwarancji nie stracisz. Co do stożka - opinie userów podkreślają , że warto a ja dodam , że LPG lubi powietrze i potrzebuje wiecej powietrza niż PB, a więc warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioter Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 "Po pierwszych 15 kkm wymieniają jedynie filtr fazy lotnej. po 30 kkm wymieniaja oba filtry. - i tak cyklicznie." to pierwszy przegląd, wiec filtr fazy lotnej. a ten drugi to jaki? Ważna jest ta wymiana? co się stanie, jeśli zaniedbam? auto na razie jeździ bez zastrzeżeń... ile taki filtr kosztuje, droga to zabawka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Filtr fazy lotnej 40 PLN ten drugi ok 20 PLN - oczywiście z wymianą Filtr fazy lotnej trzeba wymienic bo on ochrania wtryski... Filtr fazy stałej - to zależy gdzie tankujesz - uważam, że powinien być wymieniany też przy 15 kkm (ja ten filtr w P10 ce wymieniam co 10 kkm, ale tam mam tylo jeden), ale serwis twierdzi, że nie trzeba - no cóż - gwarancję dają - wię mi tam rybka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Co do stożka - opinie userów podkreślają , że warto a ja dodam , że LPG lubi powietrze i potrzebuje wiecej powietrza niż PB, a więc warto. a mi sie wydawalo ze LPG lubi mniej powietrza niz BP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 jak gazerzy ustawią do du...y mieszankę , że za ubogo czy cos takiego - wtedy robią idiotyczne patenty w stylu przysłanianie dolotu i tłumaczą brednie, że gaz potrzebuje mniej powietrza. zależność- gaz - kaloryxczność gorsza - więc musi więcej gazu sie spalić by osiągnąć taką samą energię jak na PB. By uzyskać stechiometrię analogicznie musi silnik zassać więcej powietrza w jednostce czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 gaz jest bardziej kaloryczny od bp, dlatego można spokojnie podkręcić zapłon no i tankować 98 aby wykluczyć spalanie stukowe na bp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 gaz jest bardziej kaloryczny od bp, dlatego można spokojnie podkręcić zapłon no i tankować 98 aby wykluczyć spalanie stukowe na bp nie zgodze sie z Tobą w zupełności gaz jest mniej kaloryczny od PB tzn z 1 l LPG - jest mniej kalorii /energii/ niż z i l PB - stad silniki gazu zużywaja więcej litrów niż PB. Natomiast LPG ma właściwości jakby lepszej "oktanowo" benzyny - stąd mniejsze spalanie stukowe przy zasilaniu LPG, a zatem można przyspieszyć zapłon i tu się zgodzę - by nie było spalania stukowego na PB - trza wtedy lać 98. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 jeśli mówimy o litrach to przyznaję racje ale jednostką miary w tym przypadku jest kilogram Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.