Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Ratunku!!!! Nie ma mocy w dwulitrówce!


Gość Darek 221
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie ma żadnych problemów, odpinasz sonde i sprawdzasz czy auto lepiej idzie.

P10 i P11 to nie to co P12 i N16 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odpowiada za skład mieszanki. Jak jest walnieta do konca to komp ja ignoruje i dziala w petli otwartej, innymi slowy pali jak smok i nie jedzie. Jak sonda jest tylko uszkodza to czasem tem mechanizm samodiagnostyki tego nie zauwaza i tez silnik za dobrze nie działa. dlatego warto czasem samemu sprawdzić zakres pracy sondy.

 

Co do tych osiągów. Miałem ten sam problem tyle ze w innym samochodzie i okazało sie ze zawór sie upalił :(

 

Możesz tez wykręcić swiece i zoabczyć czy któraś nie ma innego koloru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie powymieniałem wszystkie filtry jakie są(wszystkie knechta), przewody i swiece(NKG) i ałto nadal było mułem choć silnik lepiej jakby pracował, cały czas wywalało błąd 34

Przez jakies 9tyś km(3miesiące) jeżdziłem praktyczne bez ostatniego tłumika bo nigdzie nie mogłem dostać do GT ale w ostatnią sobotę wymieniłem tłumik - auto ucichło!!! i błąd 34 juz sie nie wyswietla i GT nareszcie zaczeła jezdzic jak GT wszystko niby OK ale ostanio znów mi bład wywaliło(teraz mam psychoze i sprawdzam kilka razy dziennie :) ).

Silnik drga na wolnych obrotach - na kierownicy tego nie czuć - czasami delikatnie ale wiem ze tak nie powinno być - jak jade po kostce to słysze brzeczenie - nie żadne pukanie itp jak to przy wachaczach czy końcówkach słychac to tylko na zewnątrz po stronie kierowcy - wydaje mi sie że mam uwalone poduchy pod śilnikiem i to dlatego - zawiecha w super stanie!!

Mam do wymiany napinacz bo tesz lubi rano przez 2/3s zagrzechotać i albo te drgania przez rozrząd albo poduchy - jak myslicie?

Mam też inna koncepcje - jak sprawdzałem kopułkę to te 4metalowe dzinksy co tam są są jakieś zjechane - były brudne to je poczyściłem papierem -ale strasznie były miękkie? :?:

może to gówno z palcem też jest do wymiany bo te drgania silnia to jakby zapłony wypadały - sprawdzałem po kolei - wyciągając przewody - czy czasami na 3cylindrach - i nie chodzi na bank :grin: - sprawdze to moze w sobote

 

Oprcz lekkiego drgania(obroty nie faluja - no może czasami +/- 50-100obr/min - ale tyle to chyba norma?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

U mnie z kolei jest sytuacja troche odwrotna. Od pewnego czasu prima mi zaczeła troche za duzo palic po miescie ponad 15l gazu. Osiagi nadal sa super idzie jak rakieta. Byłem u gazowników instalka wszystko ok ale na analizie spalin wyszła za bogata mieszanka i to sporo. Gazownicy uznali ze to sonda do wymiany ale teraz tak szukam po forum i widze ze z padnieciem sondy zwiazane jest raczej zamulenie silnika. Jak to jest w koncu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

ja mam problem w drugą stronę - na benzynie nierówne obroty i przy gwałtownym dodaniu gazu auto sie wkreca do 3tys rpm i koniec, dalej tylko buczy .... przy bardzo delikatnym dodaniu gazu silnik wkreca sie do maxa. komputer pokazuje spalanie (przy delikatnej jezdzie) 23L/100km :( poza tym są problemy z odpaleniem na benzynie i czesto potrafi po sekundzie od odpalenia zgasnać. na gazie (II generacja) chodzi rowno, nie szarpie nie strzela - bez zarzutu

 

filtr paliwa był wymieniony, pompa sprawdzana, wtryski i regulator paliwa - wymienione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

moja Primerka (2.0 96KW - 131KM) ma sprężanie na garach 11.5 - 11 - 11 - 11.5

co o tym sądzicie? To już nie seria ale czy jeszcze pojeździ?

Olej 10 W 40 motul, LPG sekwencja, na licnziku 185tys km, ale kto by ufał licznikom...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Krzycho_16, jakby było osiem to już kaplica totalna a tak to jeszcze spoko, a i jeszcze różnica między cylindrami nie jest duża, więc polata jeszcze spokojnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...