Gość delorian Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 rozczepić na kostce. i wszystko? a jakieś problemy z odczytem przez komputer itd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Nie ma żadnych problemów, odpinasz sonde i sprawdzasz czy auto lepiej idzie. P10 i P11 to nie to co P12 i N16 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 a ja mam takie coś że jak odłącze sąde to praca silnika wogóle sie nie zmienia!!! dlaczego? p.sza co dokładnie odpowiada sąda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 Odpowiada za skład mieszanki. Jak jest walnieta do konca to komp ja ignoruje i dziala w petli otwartej, innymi slowy pali jak smok i nie jedzie. Jak sonda jest tylko uszkodza to czasem tem mechanizm samodiagnostyki tego nie zauwaza i tez silnik za dobrze nie działa. dlatego warto czasem samemu sprawdzić zakres pracy sondy. Co do tych osiągów. Miałem ten sam problem tyle ze w innym samochodzie i okazało sie ze zawór sie upalił Możesz tez wykręcić swiece i zoabczyć czy któraś nie ma innego koloru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 sprawdź też kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marex9 Opublikowano 10 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2006 ja zmienilem sonde bo gazownik stwierdzil ze lezy. przed zmiana palil 10l gazu, a teraz 12-fakt idzie ciut lepiej, ale jak na 2 litry to i tak mam MUŁKA... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ice Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 A jaka założyłeś oryginał czy zamiennik ? Sprawdz zakres pracy sondy i czy komp nie wywala błędów. To ze pali 12 to nie swiadczy o mocy, wiesz co za duzo to i ....... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Pomierzcie Panowie najpierw kompresję - potem zacznijcie szukać gdzie indziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 ja u siebie powymieniałem wszystkie filtry jakie są(wszystkie knechta), przewody i swiece(NKG) i ałto nadal było mułem choć silnik lepiej jakby pracował, cały czas wywalało błąd 34 Przez jakies 9tyś km(3miesiące) jeżdziłem praktyczne bez ostatniego tłumika bo nigdzie nie mogłem dostać do GT ale w ostatnią sobotę wymieniłem tłumik - auto ucichło!!! i błąd 34 juz sie nie wyswietla i GT nareszcie zaczeła jezdzic jak GT wszystko niby OK ale ostanio znów mi bład wywaliło(teraz mam psychoze i sprawdzam kilka razy dziennie ). Silnik drga na wolnych obrotach - na kierownicy tego nie czuć - czasami delikatnie ale wiem ze tak nie powinno być - jak jade po kostce to słysze brzeczenie - nie żadne pukanie itp jak to przy wachaczach czy końcówkach słychac to tylko na zewnątrz po stronie kierowcy - wydaje mi sie że mam uwalone poduchy pod śilnikiem i to dlatego - zawiecha w super stanie!! Mam do wymiany napinacz bo tesz lubi rano przez 2/3s zagrzechotać i albo te drgania przez rozrząd albo poduchy - jak myslicie? Mam też inna koncepcje - jak sprawdzałem kopułkę to te 4metalowe dzinksy co tam są są jakieś zjechane - były brudne to je poczyściłem papierem -ale strasznie były miękkie? :?: może to gówno z palcem też jest do wymiany bo te drgania silnia to jakby zapłony wypadały - sprawdzałem po kolei - wyciągając przewody - czy czasami na 3cylindrach - i nie chodzi na bank :grin: - sprawdze to moze w sobote Oprcz lekkiego drgania(obroty nie faluja - no może czasami +/- 50-100obr/min - ale tyle to chyba norma?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Sprawdzałeś ciśnienie paliwa ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 Sprawdzałeś ciśnienie paliwa ? jutro :oops: a to jest bardzo ważne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2006 no od tego moze być auto przymulaste... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ticky Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 U mnie z kolei jest sytuacja troche odwrotna. Od pewnego czasu prima mi zaczeła troche za duzo palic po miescie ponad 15l gazu. Osiagi nadal sa super idzie jak rakieta. Byłem u gazowników instalka wszystko ok ale na analizie spalin wyszła za bogata mieszanka i to sporo. Gazownicy uznali ze to sonda do wymiany ale teraz tak szukam po forum i widze ze z padnieciem sondy zwiazane jest raczej zamulenie silnika. Jak to jest w koncu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cidzej Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 ja mam problem w drugą stronę - na benzynie nierówne obroty i przy gwałtownym dodaniu gazu auto sie wkreca do 3tys rpm i koniec, dalej tylko buczy .... przy bardzo delikatnym dodaniu gazu silnik wkreca sie do maxa. komputer pokazuje spalanie (przy delikatnej jezdzie) 23L/100km poza tym są problemy z odpaleniem na benzynie i czesto potrafi po sekundzie od odpalenia zgasnać. na gazie (II generacja) chodzi rowno, nie szarpie nie strzela - bez zarzutu filtr paliwa był wymieniony, pompa sprawdzana, wtryski i regulator paliwa - wymienione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzycho_16 Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Witam! moja Primerka (2.0 96KW - 131KM) ma sprężanie na garach 11.5 - 11 - 11 - 11.5 co o tym sądzicie? To już nie seria ale czy jeszcze pojeździ? Olej 10 W 40 motul, LPG sekwencja, na licnziku 185tys km, ale kto by ufał licznikom... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACK60 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Krzycho_16, jakby było osiem to już kaplica totalna a tak to jeszcze spoko, a i jeszcze różnica między cylindrami nie jest duża, więc polata jeszcze spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MISIU-BISI Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 witam, ja stawiam na albo sondę albo zapchany katalizator-jeżeli go masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.