Gość Darek 221 Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Witam wszystkich! Mam wielki problem i nie wiem co mam począć! Problem polega na tym że moja primerka (p10 1996r 2.0 115 KM) traci moc i płynność jazdy po rozgrzaniu silnika! Problem ten jesy widoczny podczas upałów jakie teraz panują(zimą było lepiej)! Po prostu kiedy silnik sie nagrzewa autko traci kopa i zamula! Zauważyłem że kiedy jest mało paliwa to przy wejściu w ostry zakręt silnik jakby nie dostawał benzyny i strasznie, ale to strasznie muli! Dopiero po wyjśćiu na prostą odzyskuje moc ale i tak jest słaby w stosunku do normy! Wpienia mnie to bo ojciec ma accorda 1,8 o mocy 115KM i bierze mnie jakbym miał uno!!!!!!! Poza tym samochód ma cieszyć a w tym stanie jest odwrotnie! Poradżcie prosze bo nie wiem co z tym fantem zrobić! Jestem zdesperowany i licze na Was. POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Sprawdz ciśnienie paliwa przed listwą wtryskową to raz. Sprawdz sondę lambda (autodiagnostyka + woltomierz) to dwa. Sprawdz ustawienie zapłonu (powinien być mniej więcej w połowie skali) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tisio Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Miałem kiedyś podobny problem z e staruszką Cariną.Szła ładnie i nagle traciła kompletnie moc.Obchodziłem kilka warsztatów,trafiłem nawet do serwisu Toyoty(trzysta kilkadziesiąt złotych poszło się....) i nikt nie potrafił mi pomócKiedyś przypadkiem zacząłem rozmawiać z właścicielem innej Toyoty i powiedział mi ,żeby wymienić sprzęgło.Od razu pomogło.Może i u Ciebie jest coś podobnego,bo objawy są podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek 221 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 nie wiem czy to ma coś wspólnego ale strasznie mi pożera paliwo! 12l n 100 !!!!!!!!!!!! Zwariować można przy tych cenach! Jak myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 darek 221 mam ten sam problem moze juz cos zlokaliowales co jes przyczyna ze muli sie nysa po rozgrzaniu?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 zróbcie autodiagnostykę, bo tak można gdybać............ przypuszczam że auto muli od ok 3 tys ?? tak ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 wlasnie ze nie. u mnie muli wlasnie do 3 tys a pozniej juz jakos idzie. wkurza mnie to strasznie!!!! robilem autodiagnostyke i wynik 55 czyli niby wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 jeżeli tak to nie jest to co myślałem... a na gazie i na benzynie jest tak samo?? jak filtr poiwetrza?? może to jest kwestia filtra od gazu lub benzyny. jeżeli tak się dzieje tylko na gazie to wina inst gazowej, jak na benzynie też to moga być kable od wysokiego, świece, cewka..... od strony benzny to trzeba by było sprawdzić ciśnienie paliwa, może pompa paliwa padać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 obawy sa takie same na benzynie jak i na gazie filtr powietrza wymienialem jakies 1600 tys. temu i jest troche brudny ale nie wiem czy to ma jakis wplyw . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 jeżeli takie same to wina leży po stronie zapłonu a nie zasilania.... ewentalnie może coś mieszać zawór dodatkowego powietrza ACC..... ale raczej nie bo by były problemy z wolnymi obrotami..... ja bym zaczął od wykręcenia świec sprawdzenia w jakim są stanie i ewntualnie od ich wymiany, spróbuj też przyspieszyć zapłon i zobaczyć jak zareaguje na to samochód (przyspieszamy kręcąc aparatem zgodnie ze wskazówkami zegara) zobacz czy kable od wysokiego nie mają przebicia, możesz też rozebrać kopułkę aparatu zpłonowego i oczyść styki rozdzielacza (chyba że już ich nie ma to trzeba wymienić kopułkę....) przy okazji sprawdzisz w jakim stanie jest sam palec......... filtr ma spory wpływ, ale 1600 km to nie dużo i jeszcze nie powinien tak zatykać dolotu sprawdź jeszcze czy gazownicy nic nie włożyli w dolot, robia tak żeby zmnieszyć ilość doprowadzonego poiwetrza żeby było im łatwiej LPG wyregulować........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 no wiec tak zawor dodatkowego powietrza juz sam kiedys naprawilem ( byl zbyt wysokie obroty) a dolot powietrza byl zaslepiony czesciowo przez gazownikow ale tez juz go odblokowale ale to nic nie pomoglo . chyba tak jak mowisz bede zmuszony sprawdzic jescze uklad zaplonowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg15 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Witam .Miałem ten sam problem -mało mocy troche dużo pali?????? Prawdopodobnie to usterka przepływomierza i sondy , ja wymieniłem i jest OK. [ Dodano: Sob 15 Lip, 2006 18:52 ] Zacznij od tańszej rzeczy czyli sonda , prawdopodobnie bedzie padnięta i przy obciąrzeniu są błędne odczyty i wtryski leją całą rurą dopiero po 3 tyś.obrotów auto trochę ożywa( koszt sondy ok 80zł BOSCH uniwersalna ) do tego koszt wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonki39 Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 jeśli nie ma różnicy na gazie to daruj sobie sonde i przepływomierz , poniewaz instalacje gazowe nie zbierają w czasie pracy impulsów z tych urządzeń . ps. instalacje gazowe mają własny układ wtryskowy (wtrysk lub wtryski) i wtryski benzyny w tym czasie są odcinane i nie pracują. spróbuj coś zrobić z dolotem bo w końcu są upały a chłodniejsze powietrze = więcej mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 sashxxx wszystkie oabawy wskazują na to że nie działa Ci sonda lambda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 hmmm ... sam juz nie wiema ale bylem ostatnio u gazownikow na przegladzie instalacji i sprawdzali sonde i mowil ze jet OK . chyba ze tak naprawde jej nie sprawdzili . czy w auto diagnostyce wykryje mi awarie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 autodiagnostyka często mylnie diagnozuje sonde lambde - nie ma to jak woltomierzem sprawdzić samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 COOBCIO dzieki za podpowiedz. dzisiaj sprawdze sonde. jezeli sie ze jest padnieta to jaka bys polecil zebym jakiegos gowna nie zakupil pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 NGK albo Boscha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek 221 Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Kurcze to prawdziwa tragedia!!! sprawdzałem przyspieszenie i wyszło mi od 0 do 100 15sekund!!! Porażka! Tak być nie może. Nie wiem co z tym robić!!!! Może ktoś z was ma sonde do sprzedania bo coś mówi mi że to może być powód! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 o nie to na pewno nie wina sondy. Wydaje mi się że silnik chodzi Ci na 3 garach skoro są tak mizerne osiągi... Ew. masz totalnie zasyfiony przepływomierz powietrza :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 a czy moze ktos z Was wie jak ksztaltuja ceny za sonde??? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Darek 221 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 cena sondy uniwersalnej to ok. 80zł ale na allegro można kupić używaną(orginalną) w cenie od 50 do 180zł co bardziej sie opłaca bo uniwersalne nie mają zbyt dobrej opinji! Cena nowej to ok. 1000zł tak że nie ma miodu! [ Dodano: Pią 21 Lip, 2006 14:54 ] o nie to na pewno nie wina sondy. Wydaje mi się że silnik chodzi Ci na 3 garach skoro są tak mizerne osiągi... Ew. masz totalnie zasyfiony przepływomierz powietrza _________________ jesteś pewien że to nie wina sondy? martwi mnie to spalanie na poziomie 10-13 litra! Nie wiem o co tu biega. Co sugerujesz w jeśli chodzi o 2 możliwości które podałeś!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 Zacznij od testu czy na wszytkei gary CI chodzi: - na chodzacym silniku zdejmij przewód z pierwszej śweicy, potem załóż go z powrotem i na kolejnych garach tak zrób, jeżeli okaże się że po zdjęciu któregoś z przewodów nie zmienia się praca silnika to znaczy że na tym garze Ci nie chodzi. Co do sondy natomiast, to odepnij ją w cholere i zmierz przyspieszenie do setki - jeżeli sonda jest kaput to się ono diametralnie poprawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delorian Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 Co do sondy natomiast, to odepnij ją w cholere i zmierz przyspieszenie do setki - jeżeli sonda jest kaput to się ono diametralnie poprawi. jak odłaczyc w cholere? możesz to opisac szerzej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 rozczepić na kostce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.