Gość delorian Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 witam, czytałem duzo informacji i kilka pytań przychodzi mi sie na myśl. więc tak. mam p10 SR20Di 93r.sedan bez gazu i czytałem że można ją trocha zagonić do żwawszej pracy gdy wytnie się i usunie środkowy tłumik z katalizatorem. co można jeszcze zrobić w silniku np. z powietrzem-filtry wloty-wyloty, by nissanikowi polepszyło sie na +. zapewne każdy z Was cos tam zrobił i prosze aby się pochwalił autko mam od miesiąca i w sumie z natłoku obowiązków nie mam duzo czasu by otworzyć klape i poszperać w sercu mego autka. prosze o wyrozumiałość i dziękuje za rady :-))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 - zastosować wałek ssący z SR20DE - wywalić katalizator - pozbyć się podgrzewania kolektora ssącego - zmodyfikować przepustnice tak żeby otwierala siedo końca i stawiała mniejsze opory (wiertarka + frezy) - odseparować odmę od dolotu - pozbyć się całkowicie EGR - poddać kolektor wydechowy i ssący portingowi i dopasować go do uszczelek - zastosować końcowy tłumik nieco luźniejszy ew. przeltowy nie koniecznie jakiś tjunigowy egzemplarz - doprowadzić zimne powietrze rurą ok. 80mm z nadkola do seryjnej puszki (warto w niej powiększyć średnicę wlotu) - od dwururki puścić grubą rurę aż do środkowego tlumika (60-63,5mm) - pobawić się z ciśnieniem paliwa na hamowni (potrzebny dodatkowy zwenętrzny regulator ciśnienia paliwa) - ustawić zapłon na hamowni Myślę że po tych wszystkich zabiegach idzie wykręcić silnik do ok. 130-135KM w głownej mierze zalerzne od jakości wykonanej pracy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość delorian Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 mysle żę na początek zrobił odłączyłbym EGR...tyle że mozesz mi napisac jak to zrobic i czy wystarczy odłaczyć zasilanie? EDIT zaslepione przy wylocie i chyba (moze to autosugestia ) zrywa sie do walki na niższych obrotach, np. na 2 biegu u samego dołu jak dodaje się gazu... ale po kilku kilometrach chyba cięzko mi sprawdzić , zobaczymy po dłuzszej jeżdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Po usunięciu EGR może zyskasz 1konia i deczko poprawi się dół - niezłą masz dupohamownię że to odczułeś. Modój dalej - powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 zastosować wałek ssący z SR20DE - wywalić katalizator - pozbyć się podgrzewania kolektora ssącego - zmodyfikować przepustnice tak żeby otwierala siedo końca i stawiała mniejsze opory (wiertarka + frezy) - odseparować odmę od dolotu - pozbyć się całkowicie EGR - poddać kolektor wydechowy i ssący portingowi i dopasować go do uszczelek - zastosować końcowy tłumik nieco luźniejszy ew. przeltowy nie koniecznie jakiś tjunigowy egzemplarz - doprowadzić zimne powietrze rurą ok. 80mm z nadkola do seryjnej puszki (warto w niej powiększyć średnicę wlotu) - od dwururki puścić grubą rurę aż do środkowego tlumika (60-63,5mm) - pobawić się z ciśnieniem paliwa na hamowni (potrzebny dodatkowy zwenętrzny regulator ciśnienia paliwa) - ustawić zapłon na hamowni podpisanjąc się pod staaaaary temat chciałem zapytać co z Primka p10 1.6 16v 94... wywalenie kata.. juz niedługo od dwururki puścić grubą rurę aż do środkowego tlumika (60-63,5mm).. przy okazji wycinki kata... pozbyć się całkowicie EGR .. dzisiaj poddać kolektor wydechowy i ssący portingowi i dopasować go do uszczelek... drogie to?? pozbyć się podgrzewania kolektora ssącego... w którym miejscu to ustrojstwo to znajdę i czy sobei sam z tym poradzę?? zastosować wałek ssący do mojej primki też takie coś jest i jaka cena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 pozbyć się podgrzewania kolektora ssącego... w którym miejscu to ustrojstwo to znajdę i czy sobie sam z tym poradzę?? nie rób tego bo nie będziesz mieć ssania Wszystkie opisane te metody tyczyły silnika 2.0 ty masz 1,6.... U Ciebie bardzo dobrze się sprawdza przerobienie seryjnego kolektora wydechowego, w ten piątek będę tego dokonywać to zamieszczę fotki. W skrócie powiem że chodzi o pozbycie się wąskiego gardła na zejsciu garów, więc wycina się sporą część kolektora wydechowego i robi stożkowe zejście na resztę wydechu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzys.toxic Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 nie rób tego bo nie będziesz mieć ssania aaa takie buty dobrze wiedzieć w ten piątek będę tego dokonywać to zamieszczę fotki. bardzo fajnie tylko jak bedizesz mógł to delikatnie powiadom mnie o kosztach, czasie, możliwości wykonania tego we własnym zakresie i jak z poprawieniem osiągów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maacieq Opublikowano 25 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2007 pozbyć się podgrzewania kolektora ssącego... w którym miejscu to ustrojstwo to znajdę i czy sobie sam z tym poradzę?? nie rób tego bo nie będziesz mieć ssania Wszystkie opisane te metody tyczyły silnika 2.0 ty masz 1,6.... U Ciebie bardzo dobrze się sprawdza przerobienie seryjnego kolektora wydechowego, w ten piątek będę tego dokonywać to zamieszczę fotki. W skrócie powiem że chodzi o pozbycie się wąskiego gardła na zejsciu garów, więc wycina się sporą część kolektora wydechowego i robi stożkowe zejście na resztę wydechu. Ten mod mnie interesuje ( dobry na czas przed wrzuceniem nowego kolektora...) jak znajdziesz czas wrzuć coś na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.