Gość Pioter Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 siemanko. górne wahacze skrzypią i trzeszczą jak stara baba w deszcz :cry: . ale w dodatku stukają - chyba żeby stukała maglownica. jak wyczuć, który element puka? autko ma 114 tkm. na przejeździe np. przez leżącego policjanta wyraźnie stuka z przodu. miałem kiedyś golfa i w nim podobnie maglownica stukała. już się nastawiłem na wymianę wahaczy (Febi, 140 zet sztuka), ale jak się okaże że dalej stuka? inaczej spróbowałbym nasmarowac czymś tuleje wahaczy, mimo że to działanie na krótką metę (ale w kieszeni zostają 3 stówki ) Pioter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Dla pewności jedź na stacje diagnostyczną i powiedz, że stuka i niech szukają. Ja myslłem że t owahacz, a to okazały się łozyska górnego sworznia zwrotnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 tylko że te łożysko trudno znaleść, w sklepach motor. ciężko a w serwisie jest to z całą maglownicą, zwariowali, jedynie w jednym sklepie w gdansku mi facet znał takiego dostawce co to miał, kosztowało około 80zł, tak nigdzie nie znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 postaw auto - podnonik pod próg - jak usłyszszysz charakterystyczne trzaskanie podczas podnoszenia auta- na 100 % górny wahacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioter Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 hmmm, podnoisłem go już, chciałem prysnąc WD-40, myslałem, że pomoże. nie zwracałem większej uwagi na trzaskanie. jednakowoż jest to jakaś rada, tym lepsza, że możliwa do zrobienia od reki! dzięki za podpowiedź! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Mi górne wahacze stukają i stukają nawet po nasmarowaniu tulei w środku. Smarowanie nic nie pomogło, a wahacze wymieniałem w grudniu :-( Natomiast coś mi strasznie piszczy z prawej strony i sądzę, że z przodu. Trudno mi zlokalizować to piszczenie. Dźwięk jest taki, jak trze metal o metal. Przypuszczam, że to łożysko w którymś kole, bo na zwrotnicach mam już powymieniane na nowe. No chyba, że to zupełnie coś innego wydaje takie dźwięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Mi górne wahacze stukają i stukają nawet po nasmarowaniu tulei w środku. Smarowanie nic nie pomogło, a wahacze wymieniałem w grudniu :-( Natomiast coś mi strasznie piszczy z prawej strony i sądzę, że z przodu. Trudno mi zlokalizować to piszczenie. Dźwięk jest taki, jak trze metal o metal. Przypuszczam, że to łożysko w którymś kole, bo na zwrotnicach mam już powymieniane na nowe. No chyba, że to zupełnie coś innego wydaje takie dźwięki. U mnie piszczy podobnie jak jade wolno .Po rozmawie z tatą stwierdziliśmy że to może być przegub tylko nie wiem czy do nasmarowania czy do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radek2109 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 wachacz napewno nie bedzie stukał tylko skrzypiał, już kilka razy wymieniałem wahacz to wiem, a jak stuka to albo sworzeń zwrotnicy, albo końcówka kierownicza lub sworzeń najczęściej, maglownica, przecież powinieneś wiedzieć jak to sprawdzic, każdy mechanik w dwie minuty powie ci co jest grane, to nie jest żaden problem, tutaj nikt nie pomoże ci, nikt jasnowidzem nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skYwriter Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Nie zgadzam się z przedmówcą... "mechanik" wymieniał mi tuleje w górnym wahaczu jakiś czas temu...wygląda to tak, jakby tuleje były włożone na sucho, bez smaru - efekt : stukający wahacz...Auto na podnośnik, w momencie podnoszenia kładę rękę na tuleje wahacza od strony karoserii i czuje skoki. Wydaje mi się, że wahacz z tuleją od strony karoserii jest jakby za blisko tego zawiasu trzymającego wahacz. Tak jakby guma tarła o krawędź tego uchwytu...wd40 także w tym przypadku nic nie daje... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sosnowski mariu Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 :evil: mam podobny problem coś mi tłucze na nierównosciach gdzieś jak kolumna amora lub wachacza górnego zauwazyłem że podczas bujania samochodem jak przyłożę rękę do wachacza lub kolumny jest takie jakby przeskakiwanie i nie mogę za cholere doiść co tam tłucze :?: . może ktoś miał podobne obiawy .wczesniej miałem p10 nie miałem takich tłuczen a przejechałem prawie 100000 w 2,5 roku teraz mam p11 144 i denerwuje mnie to tłuczenie dodam ze to moj trzeci nismo wczesniej miałem stanze prawie bez problemowo przez 4 lata. pozdrowionko dla wszystkich nismomaniaków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość świeży Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Co to jest maglownica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Co to jest maglownica ? przekładnia kierownicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.