Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nowa twarz Nissana Almery


Gość Marcin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bryła jest taka sobie, ale raczej może być. Tragicznie wygląda jedynie przód. Facjata jest wg mnie maksymalnie nijaka. W środku, choć bardzo przypomina notka, który mi się wewnątrz kompletnie niepodoba, jeszcze nie jest taki całkiem zły. Nieco lepiej niż notek. Bardzo mi się natomiast podoba ciepła kolorystyka wnętrza. Generalnie, moim zdaniem, to tylko kolor wnętrza przeniósłbym do mojej almerki.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już nie będzie ani Nissan ani Almera.W środku całkiem znośny,na pocieszenie zegary zostały na swoim miejscu a nie jak w primerze pośrodku konsoli. :513:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem brzydsze - jeżeli verso to ma być almera to mi się podoba. Światowe trendy się zmieniają i nic nie poradzimy - weźcie nowego civica - kosmo na kołach a jednak da się lubić. Jako konserwatysta uważam że najładniejsze auta produkowano się w latach 80-90. Były i ładne i niezawodne. Teraz ma wystarczyć na 3 lata ... nie zdążę się przyzwyczaić. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to ma być następca Almery, to uważam, że Nissan jest 6 lat za Hondą :D

Honda też miała taką stylistyczną wpadkę w postaci "autobusu" czyli 7 generacji Civica tylko to było w 2000 roku.

To coś wygląda na połączenie różnych elementów z wszystkich francuskich samochodów aktualnie produkowanych.

Ja, niestety dla nowej Almery, przy zakupie samochodu kieruję się po kolei :

1. Wyglądem

2. Niezawodnością

3. Cała reszta

Ta pokraka ze zdjęcia w pierwszym poście na pewno nie spełnia moich kryteriów dotyczących punktu 1, a co do punktu 2 jestem prawie pewien że tez nie spełni.

:evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

lipa...

 

ale sport concept calkiem mi sie podoba...

 

a9a68645e3d31fafm.jpg

 

2554fb22f367fb1am.jpg

 

1cfa12c1fdd2067dm.jpg

 

mimo ze wyglada jak 307 z tyłu

 

ale z przodu jakos mi murano przychodzi na mysl ;)

ale cywilna wersja to dla mnie Megane :( i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co w tym Renault jest, że Japońce (kiedyś Mitsubishi - nie wiem czy do teraz, teraz Nissan) się z nim kumają, czyżby chodziło o europejskie trendy mody (w których renault dość dobrze sobie radzi) czy silniki Diesla :?: :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do mnie koncepcja Renault na design samochodow kompletnie nie przemawia. Szkoda ze Nissan na sile stara sie/musi kroczyc tymi samymi sciezkami - bo te KLOCKI Renaulta mialy pare strasznych wpadek (vel satis czy modus). Przytoczony juz na tym topicu przyklad Civica ktory poszedl po rozum do glowy i powrocil do starej koncepcji kompaktu dla mlodej energicznej osoby ceniacej osiagi powinien byc dla tworcow nowej Almery waznym faktem (nowy civic jest super). Zaprezentowany 'sport concept' jest fajny i tak powinna wygladac almerka a nie jak kolejny Renault nie do odroznienia od pozostalych. W koncu Almera jest spadkobierca modelu Sunny i nie powinna aspirowac do bycia Vanem. Ja wyznaje tylko japonczyki i jak Nissan tak sie kuma z francuzami to sie przesiadam w przyszlosci w civica albo mazde 3 z nadwoziem liftback (hatchback jest z tylu okropny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety wygląda jak francuz - mamy w firmie megane 2 - zepsuło się już wszystko nie licząc silnika - tragedia tak więc jest do sprzedzania za 34k megane 2 prestige w max wypasie przebieg 50kkm

 

ciekawe jak note się będą spisywały.

 

almą robię teraz dziennie 120 km

(przeprowadzka - i nie starczy kasy na subaru... :-((( )

 

i jak na razie po ostatnim przeglądzie na 45k nic się zupełnie nie dzieje, oby tak dalej

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co w tym Renault jest, że Japońce (kiedyś Mitsubishi - nie wiem czy do teraz, teraz Nissan) się z nim kumają, czyżby chodziło o europejskie trendy mody (w których renault dość dobrze sobie radzi) czy silniki Diesla :?: :?

chodzi raczej o to, że marka Nissan podupadła nieco pod koniec poprzedniego stulecia

i Renault PRZEJĄŁ Nissana:

http://www.nissanklub.pl/nissan_renault.php?pid=17

 

co do trendów mody, to się nie chcę wypowiadać, Renault może się podobać lub nie,

mnie tak średnio, nie wszystko, ale Megane jest dość interesujące.

 

a co do silników Diesla, hmmm...

miałem okazję niedawno jechać Megane dCi 1.5 (82KM) i szczerze przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczony jeśli chodzi o motor: cichy, elastyczny, dynamiczny - pomimo tak małej pojemności i mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem okazję niedawno jechać Megane dCi 1.5 (82KM) i szczerze przyznam, że jestem pozytywnie zaskoczony jeśli chodzi o motor: cichy, elastyczny, dynamiczny - pomimo tak małej pojemności i mocy.

 

Podzielam tę opinię. W mojej firmie handlowcy jeżdżą renówkami 1.5 dci. Jazda nimi to całkiem niezła frajda. Jazda laguną 2.0 dci (mają je dyrektorzy) jest jeszcze ciekawsza :twisted:

 

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość don_coyote

ja mam zdjęcia nowego Nissana w troszkę innym ujęciu. Niestety to nie jest następca Almery, auto ma mierzyć w segment coś a-la golf +.

 

http://i102.photobucket.com/albums/m117/do.../NissanP32L.jpg

 

P.S. gdyby ktoś był zainteresowany jak będzie wyglądało nowe Mondeo to mogę wrzucić link. Nie chciałem tutaj tego wrzucać aby off topa nie robić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety wygląda jak francuz - mamy w firmie megane 2 - zepsuło się już wszystko nie licząc silnika - tragedia tak więc jest do sprzedzania za 34k megane 2 prestige w max wypasie przebieg 50kkm

 

ciekawe jak note się będą spisywały.

pozdro

 

A jakie te NOTy macie i ile już nastukane kilosów?

 

P.S. Ja się pocieszam, że mam silnik nie dci z Reno tylko 1.6 z Japonii :lol::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poniżej kilkadziesiąt zdjęc, które znalazłem na hiszpańskim autoblogu. Wszystki dot. nowego nissana Tiida. Pod zdjęciami mój komentarz...

 

21458c0.jpg

 

21458jq.jpg

 

21458og.jpg

 

21458px.jpg

 

21458u8.jpg

 

21458vm.jpg

 

21458x4.jpg

 

214592w.jpg

 

2145947.jpg

 

214595l.jpg

 

21459ac.jpg

 

21459bp.jpg

 

21459g4.jpg

 

21459ib.jpg

 

21459pv.jpg

 

21459ud.jpg

 

21459wp.jpg

 

2145b7o.jpg

 

2145b8p.jpg

 

2145bae.jpg

 

2145bbp.jpg

 

2145bf7.jpg

 

2145bgm.jpg

 

2145bio.jpg

 

2145bn5.jpg

 

2145bpd.jpg

 

Otóż - uważam ten samochód za kompletną porażkę. Nie chodzi tylko o kwestię pojmowania przeze mnie piękna, ani o gust (który jak wiadomo, każdy ma własny) ale o obiektywne fakty. Bo czyż nie jest prawdą, że:

 

1. Honda stworzyła designersko wypasionego Civika, który absolutnie wyróżnia się na tle klasy C. Do tego stopnia jest przełomowy, że Toyota o rok opóźniła prezentację nowej wersji Corolli i prawdopodobnie projekt, który miał pojawic sie na ulicach lada tydzień trafił do kosza. Po prozentacji Tiidi nikt (nawet Ssang Yongg czy jak to się pisze) nie mrugnął energiczniej powieką. Po prostu szarak...

 

2. Jeśli nissan chce realnie konkurować w jednej z najbardziej dochodowych klas (kompakt) to nie może przedstawiać auta, które designersko bazuje na starzejącym się Renault Megane a wnętrzem przypomina ubogiego Note. A dodatkowo, pierwowzór Mengane jest o niebo ładniejszy, a Note o dwa nieba zgrabniejszy...

 

3. Do tej pory w żadnym pismie motoryzacyjnym Almera nie była porównywana z innymi kompaktami - nawet gdy Auto Świat zrobił wieki test 18 kompaktów almeryt zabrakło - a była jaka Kia, jakiś Hyunday itp. Trzy razy widziałem artykuły o Almerze (nie mówię o tych PR-owych zajawkach, gdy auto wchodziło do sprzedaży) - raz test długodystansowy sedana 1800 przed FL na dystansie chyba 100.000km, drugi raz porównanie 1500 po FL z jakąś Kią i chyba Hyundaiej (dramatyczne towarzystwo - czy tak własnie pozycjonuje sie almera na rynku?) i po raz trzeci również 1500 po FL z Megane i Stilo. Od razu na pozycji przegranej, bo najstarsza konstrukcja i że wnętrze dla emeryta w kapeluszu z gerberami pod tylną szybą (tzw. Gerberowóz). Następca almery chyba spadnie do jeszcze gorszej ligi - będzie porównywany z Astra II Classic i Daewoo Lacetti - oby!

 

4. Tiida jest moim zdaniem dowodem na to, że nissan powoli gasi światło. W tak prestiżowym (bądź co bądź) segmencie nie można pozwolić sobie na wystawienie jakiejś podróbki starych aut z designem typu Nowy Seat Toledo ale jakby projekt był odrzutem z deski kreslarskiej jakiegoś młodego asystenta Waltera de Silvy.

 

5. Pamiętam, że wieloktornie spotykałem się w prasie (przy okazji tych wspomnianych notek PR-owych) z okreslemniem obecnej wersji almery sprzed FL, że gdyby to auto powstało w zakładach VW, byłoby idelanym nowym golfem - niepozorna a niezwykle solidna i przemyslana - nota bene - czy ktoś zna inny kompakt z taką ilością schowków i dwoma tak łatwo dostepnymi trzymakami na napoje? A nowa Tiida... założe się, że jakiś bogaty w słowotok dziennikarz motoryzacyjny na pewno określi ją mianem "Xerokara" - że taki podobny niby do czegoś już widzainego, ale z grubsza zupełnie do niczego - niby niezły, ale szary i wyblakły, niby nowatorski, ale za późno wyprodukowany, niby fajny, a jednak sprzedaż leży...

 

6. W czasach, gdy większość śwaitowych liderów w niezawodności ma z tym problemy (vide: Toyota), absurdalny jest fakt połączneia się niezawodnego nissana z mega awaryjnym Renault. Ta nowa Tiida pewnie będzie wyposażona w nowoczesną instalację multipelxową, dzięki której 3s czeka się na ruch wycieraczek, 2s na dzwięk klaksonu a nieostrożne włączenie tynej wycieraczki w chwili regulowania lusterka od strony pasażera spowoduje małe zwarcie i niczego nieświadmomy kierowca pojedzie do pracy z włączonym wstecznym swiatłem i odłączonym airbagiem pasażera. Brawo!

 

7. Ostatnia uwaga mocno subiektywna - oczekiwałem projektu mocno usportowionego, zważywszy na dotychczasowa ewloucję od Sunny przez N15 do obecnej N16 po FL. Tymczasem na ulicach pojawi sie auto dla 64 latków, którzy spokojnie będa mogli latem podskoczyć na działeczkę nie zdejmując z głowy siatkowego beżowego kapelusika...

 

PS. LEMUR, sam jesteś "wypociny" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mecenas.

Wszystko ok. ale Almera nie jest moim zdaniem Gerberowozem;) - moja jest czarna ma alusy i wygląda ok.

 

Ta Tida czy Versa raczej nie wejdzie na nasz rynek - u nas będzie ten niby SUV futurystyczny. I bardzo dobrze bo to wygląda gorzej niż LOGAN nota bene ze stajni Renault

 

A tak zmieniając temat: Renault do swoich modeli zaczęło używać nazwy "INFINITI" to już przesada - psują Nissanowi jego markę luksusową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ok. ale Almera nie jest moim zdaniem Gerberowozem;) - moja jest czarna ma alusy i wygląda ok.

 

Ta Tida czy Versa raczej nie wejdzie na nasz rynek - u nas będzie ten niby SUV futurystyczny. I bardzo dobrze bo to wygląda gorzej niż LOGAN nota bene ze stajni Renault

 

A tak zmieniając temat: Renault do swoich modeli zaczęło używać nazwy "INFINITI" to już przesada - psują Nissanowi jego markę luksusową.

 

Infiniti to marka luksusowa Nissana - do Nissana póki co (samego w sobie) ma się nijak w sensie nazewnictwa. U Toyoty też żaden model nie nazywa się i raczej nie będzie nazywał Lexus.

A ta Tida czy Versa.... są już oficjalne wiadomości w ASO, że mniej więcej w przyszłym roku zastąpi Almerę - dlatego ciągle jest wyprzedaż "starego" modelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...