Gość 13robert13 Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Cześć! Mechanik stwierdził, że należałoby zmienić sprzęgło, bo za ciężko chodzi(p10, 2.0slx, 1994,210 tys.km). Mam w związku z tym pytanie. Zmieniać w całości, czy elementami. Jakiej firmy użyć podzespołów i ile to może kosztować. Z góry dziękuję z poradę. Pozdrawiam wszystkich. Robert Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Staniu Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Bo cieżko chodzi ??? Dziwny mechanik. Nie jestem specem ale wydaje mi sie że srzegło jest do wymiany jak się zaczyna ślizgać a nie cieżko chodzic . Cieżko chodzi linka sprzęgła a w 2l silnikach tak bywa. Smarowanie albo wymiana linki i ponoć tylko orginał bo zamienniki niestety sięnie sprawdzają wcale. rozciagają się szybko i bęc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aro_prezes Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 ja wymienialem sprzegło bo mi tarcza sie skonczyła i wymieniłem samą tarcze na zamiennik firmy VALEO (bardzo dobra firma - dostępne w Polcar) i łożysko z JC. Co so faktu,ze cięzko chodzi to co ma do tego samo sprzęgło. Ktoś tu chyba chce Cie naciągnąc na koszty... Pogadaj z innym mechanikiem to moja rada. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 13robert13 Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Wielkie dzięki! Jutro jadę do innego mechanika. Linkę od sprzęgła wymieniłem jakieś 15 tys.km temu. Czy mogła się już zużyć? Z tego co pamiętam to był orginał. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primeraW10 Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Bo cieżko chodzi ??? Dziwny mechanik. niekoniecznie dziwny. ja mialem sprzeglo ktore ciezko chodzilo i wiedziaem ze sie juz konczy tarcza (sciagalem skrzynie). po wymianie tarczy i lozyska jest ok, sprzeglo chodzi lekko i bez oporow. nie bede teraqz tlumaczyc dlaczego moze ciezko chodzic kiedy sie konczy, ale tak moze byc. ja zalozylem tarcze NKK i lozysko MRK, docisk pozostal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Greg15 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 witam czytając porady co niktórych JA bym wymienił cały komplet bo za miesiąc może dwa padnie łożysko albo docisk i znów do mechanika a a TEN kasuje, jak policzysz to niewiele zaoszczędzisz kupisz tarczę +wymiana ,potem docisk znów wymiana ,a może i łożysko przelicz, za kazdym razem robocizna ok300zł a komplet WALEO ok 450zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 ja mialem ten sam problem: sprzeglo ciezko chodzilo, okazalo sie ze docisk poszedl Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Cześć! Mechanik stwierdził, że należałoby zmienić sprzęgło, bo za ciężko chodzi - w większości wypadków ciężko chodzący pedał sprzęgła to przyczyna przytartego drążka w skrzyni (ta łapa wychodząca z obudowy skrzyni biegów, do której przymocowana jest linka) - kolejny powód to za mocno naciągnięta linka (sprawdź czy masz drobny luz na pedale) - no i najrzadziej przeze mnie odnotowany przypadek to uszkodzona linka sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.