Gość krystians7 Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Witam, jestem nowym klubowiczem i szczęśliwym posiadaczem Primerki 93r, 2.0 eGt, 177tys.km. Dla niektórych pytanie to wyda się śmieszne :oops: , ale jak się zabrać za wymiane oleju w silniku. Nie znam się za bardzo, a nie mam jak na razie żadnego mechanika. A poza tym to może siara do mechanika z wymianą oleju. Nie wiem, daltego pytam. Pomocy i wielkie dzięki z góry!!!!!!!! [ Dodano: Czw 06 Lip, 2006 00:06 ] I jeszcze jedno czy przy wymianie oleju należy tez wymieniać filtr. Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zgrywus Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Przy wymianie oleju ZAWSZE musisz wymienić filtr bo inaczej to nie ma sensu. Wjeżdzasz na kanał,schodzisz pod samochod (po prawej stronie nad tobą musisz znaleść taką nakrętke (korek) ,odkręcić ją i spuścić olej.Następnie wymienić filtr i wlać nowy.Oto cała filozofia.Tylko zachowaj kolejnośc. 1 Spuszczenie starego 2 Wymiana filtra 3 Wlanie nowego. Chyba nie nie pomyliłem ;p Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 No i olej, który zamierzasz spuścić powinien być rozgrzany. Wtedy lepiej spłynie, bo będzie rzadszy. Więc najlepiej zrobić to po jeździe. Dobrze też wiedzieć ile należy wlać nowego, aby nie było go za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krystians7 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Wielkie dzięki Panowie. A jeślibyście mogli powiedzieć ile wchodzi do zbiornika, czy ile powinno być w Primerce 2.0eGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Po spuszczeniu oleju nie zapomnij zakręcić korka spustowego :wink: Wlej 3 litry oleju odpal aby napełnił się filtr zgaś i sprawdź na miarce poziom Powodzenia :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Koledzy koledzy a zakręcając korek nie nakładacie jakiegoś smaru miedziowego albo jakiegoś? bo ostatnio jak mi jeden goguś wymieniał to chyba wkręcił bez niczego, dlatego pytam czy nie powinno być jakiegoś uszczelniacza???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Wjeżdzasz na kanał,schodzisz pod samochod (po prawej stronie nad tobą musisz znaleść taką nakrętke (korek) ,odkręcić ją i spuścić olej.Następnie wymienić filtr i wlać nowy.Oto cała f Ja bym sugerował jeszcze odkręcić korek wlewowy - zawsze będzie trochę lepiej spływać Sławek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skyline Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Cześć Mam takie pytanie zwiazane z tematem: Co roku wymieniam sam olej w swojej Primerze 1,6 1991r. i co roku zostaje mi z 4 litrowego baniaczka około 1litra oleju. Czy mogę zlac to wszystko (z 3 lat) i nalać teraz przy następnej wymianie? Czy taki olej ma konkretną datę ważności? Ten olej to Castrol Magnatec 5W/40 trochę drogi ale zato bryka smiga. Czekam na odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robo_c Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 ja bym jeszcze uszczelke nowego filtru przesmarowal olejem zeby pprzy nastepnej wymianie latwiej odkrecic :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.