Gość dendrolog Opublikowano 5 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2006 Witam!Tak jak w temacie, moja alma do 3 tys. obrotow zupelnie sie nie zbiera, tak jakby byla jakas zmulona, a powyzej 3 tys wraca do "normy". Szczegolnie na zimnym silniku rozpedzic ja bez wiekszego krecenia obrotow, to wielka meczarnia. Objaw:przyspieszam do 3 tys. i "mul" powyzej torpeda:). Jakies pomysly???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 sprawdz przepływomeirz powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mochikanin Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Witam!Tak jak w temacie, moja alma do 3 tys. obrotow zupelnie sie nie zbiera, tak jakby byla jakas zmulona, a powyzej 3 tys wraca do "normy". Szczegolnie na zimnym silniku rozpedzic ja bez wiekszego krecenia obrotow, to wielka meczarnia. Objaw:przyspieszam do 3 tys. i "mul" powyzej torpeda:). Jakies pomysly????Spróbuj zresetować kompa. Odłącz na min 3 godz aku potem podłącz, przekręć stacyjkę na 10 sek w poz on potem wyłącz stacyjkę na kolejne 10 sek. Teraz możesz odpalić i trzymaj obroty na ok 3000 do włączenia się wentylatora przy chłodnicy. To taki domowy sposób ewentualnie serwis i podpięcie do kompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Odłącz na min 3 godz aku potem podłącz raczej 24godziny, po 3 godzinach poza zresetowaniem zegarka nic się nie zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mochikanin Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 raczej 24godziny, po 3 godzinach poza zresetowaniem zegarka nic się nie zmieni. To prawda że czym dłużej tym pewniej ale zapewniam że po odłączeniu na noc u mnie zawsze się zresetował. :smile: a miałem podobne objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 ja mialem u siebie w Bluebirdzie dieslu podobny problem... z tym, że nie wchodził mi na obrotoy pow 3000rpm i cholernie kopcił na biało a do tego przerwyał(zachowywał się tak jakbym mu na ułamek sekundy podczas jazdy wyłączył silnik a potem znów odpalił...) okazało się że z powodu trochę gorszego paliwa :neutral: zapchał się mikrofiltr w samej pompie wtryskowej... jego wymiana to koszt około 100zł i jest bardzo prosta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dendrolog Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Dziekuje za odzew...Pojechalem do ASO Nissan i zrobili: -mycie przepustnicy -test comp -ustawienie obrotow -czyszczenie kopulki i palca rozdzielacza -wymiana uszczelki pod przepustnica -wymiana filca pod filtrem powietrza(?) Moze komus to pomoze w podobnej usterce. Mi sie niby poprawilo ale nadal do 3 tys. nieco zamula...I po wysprzegleniu zdarzy sie spasc obrotom do jakis 500...No ale pojezdzimy zobaczymy...Jak nie to reklamacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 ogolnie silniki w almerze to jedne z mocniejszych silnikow w klasie 1,4, sa to silniki 16V sa najdynamiczniejsze na wysokich obrotach, sprobuj pojezdzic na wyzszych obrotach na kazdym biegu, podciagnij ruszajac spod swiatal na kazdym biegu do 4500 tys obrotow i zobaczysz ze twoje auto jest elastyczne i sie dobrze zbiera. To normalne w silnikach 1,4 16v ze od 3100-3200 dopiero silnik zaczyna ryczec i auto dostaje kopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Dziekuje za odzew...Pojechalem do ASO Nissan i zrobili:-mycie przepustnicy -test comp -ustawienie obrotow -czyszczenie kopulki i palca rozdzielacza -wymiana uszczelki pod przepustnica -wymiana filca pod filtrem powietrza(?) Moze komus to pomoze w podobnej usterce. Mi sie niby poprawilo ale nadal do 3 tys. nieco zamula...I po wysprzegleniu zdarzy sie spasc obrotom do jakis 500...No ale pojezdzimy zobaczymy...Jak nie to reklamacja Wywal EGR a poczujesz różnicę :mrgreen: Poczytaj o tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2826 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 a jesli chodzi o wolniejze obroty... na trasie na 5 biegu auto lepiej zbiera sie od 120 wzwyż niż na 4 biegu!! to mnie dziwi troche ale potwierdziło to paru znajomych uzytkownikow nissana z silnikami 1.4- 1.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 a jesli chodzi o wolniejze obroty... na trasie na 5 biegu auto lepiej zbiera sie od 120 wzwyż niż na 4 biegu!! to mnie dziwi troche ale potwierdziło to paru znajomych uzytkownikow nissana z silnikami 1.4- 1.6 to niemożliwe almera na 5 kiepsko jeździ za długi jest ten bieg i cudów nie ma zawsze na 4 lepiej będzie przyspieszac od 100-120 czy 140 w góre ja na 4 dochodze do 190km/h i dopiero wrzucam piątkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bartin Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 Jako, że Almerka mam dopiero kilka dni i tak naprawde dopiero ja testuje to może mi ktoś doradzi na jakich obrotach najwydajniej będzie jeździła Almerka 1.5 ? Kazda opinia napewno bedzie dla mnie bardzo cenna. Pozdrawiam Bartin 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 na 4 lepiej będzie przyspieszac od 100-120 na III biegu jeszcze lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dent Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 ja mam ten sam problem. Spadek mocy przy obrotach do 3 tys, i przy zejsciu na bieg jalowy spadek obrotow ponizej 500, Tylko ze ja mam gazownie, bylem w ASO zabrudzony byl regulator wolnych obrotow, wyczyscili i: spadek mocy pozostal jedynie nie SPADALY wolne obroty ponizej 500, Ale teraz juz znow jest tak samo. Najprwdopodobniej walniety jest przeplywomierz powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 ja mam ten sam problem. Spadek mocy przy obrotach do 3 tys, i przy zejsciu na bieg jalowy spadek obrotow ponizej 500, Tylko ze ja mam gazownie, bylem w ASO zabrudzony byl regulator wolnych obrotow, wyczyscili i: spadek mocy pozostal jedynie nie SPADALY wolne obroty ponizej 500, Ale teraz juz znow jest tak samo. Najprwdopodobniej walniety jest przeplywomierz powietrza Hmmm widać poprostu TTTM (Ten Typ Tak Ma) ostatnio właśnie się zastaniawiałem nad swoją almerką 1.5 że do 3tyś. trochę zamulona a powyżej poprostu rakieta Z tego co wiem to ten przepływomież to ponoć droga sprawa?? Ile takie cudo może kosztować :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.