Gość lukasz_lublin Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 klimatyzacja przestala działać sprawnie, podczas sprawdzania zauwazyli ze jest skraplacz nieszczelny. Warto go sklejac czy lepiej kupic nowy? Miał ktos podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loop Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Witam Ja miałem podobny problem spawanie nie pomogło bo w tym miejscu co pospawali było ok ale zaraz obok powstawały dziury i tak w koło. Kupiłem nowy skraplacz ale i on po nie całym roku zrobił się dziurawy przez to że nie wymieniłem osuszacza (ale nie wiem ile w tym prawdy jest). Wymienili mi skraplacz na nowy w ramach gwarancji kupiłem nowy osusacz i teraz jest wszystko ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Staniu Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Napisz ile kosztowal Cie ten zestaw. mam tez problem i zaczynam szacowac straty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Loop Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Chłodnica rok temu 380 zł teraz w ramach gwarancji wymieniona na nową , osuszacz 200 zł i nabicie 150 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 klimatyzacja przestala działać sprawnie, podczas sprawdzania zauwazyli ze jest skraplacz nieszczelny. Warto go sklejac czy lepiej kupic nowy? Miał ktos podobny problem? Generalnie skraplacze Nissanow sa mocne, w porownaniu z np Oplem. Widzialem taki, wygladal jak ser szwajcarski. Ja swoj lutowalem. Poki co dziala juz 4 miesiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeusik Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 ja mam taki wlasnie teraz problem - lutowac vczy nie... ale na arzie chyba kupie uzywany.. nowy kosztuje kolo 500... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 Gdzie jest umiejscowiony skraplacz w primerze (p11) 1.6 16v? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Gdzie jest umiejscowiony skraplacz w primerze (p11) 1.6 16v? Witam. Skraplacz, czyli chłodnica klimatyzacji jest umiejscowiona przed właściwą chłodnicą silnika, z przodu samochodu oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 zeusik, skraplacz do P10 Hella nowy miał gość na Allegro za 200zł. Nie wiem skąd za taką cenę ale ważne że nowy. Może jeszcze go znajdziesz. Ja niedawno kupiłem do swojej P11 skraplacz używany wyjęty z nierozbitego samochodu i go zaraz oddalem bo coś puszczało na nim. NAjlepiej trochę dołożyć do nowego a mieć pewność że będzie OK, zaoszczędzisz na robociźnie przy kilku wymianach używki. Ja do swojej nowy Hella w sklepie widziałem za 450zł, do twojej będzie taniej. Skontaktuj się z Leonem, ma zniżki w Intercars. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aro_prezes Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 a mial ktos moze problemy z kompresorem?tzn u mnie przepuszcza za elektromagnesem. tam jest jakis zimering? naprawial ktoś to we wlasnym zakresie? może ktoś wie gdzie mi mogą to naprawić i jaki ewentualny koszt? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 Jak wygląda skraplacz? Oglądałem dzisiaj okolice chłodnicy i nie mogłem znaleźć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aro_prezes Opublikowano 13 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2007 skraplacz to inaczej chłodnica klimatyzacji.jak masz klime to masz dwie chlodnice. pierwsza od zderzaka jest to wlasnie skraplacz a druga to chlodnica płynu chłodzącego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Oglądałem dzisiaj okolice chłodnicy i nie mogłem znaleźć Bo to wygląda tak jak by była jedna chłodnica , ponieważ przestrzeń pomiędzy chłodnicami zasłania od góry metalowa listwa, zamykająca z przodu komorę silnika. No chyba, że nie masz klimy, to wtedy masz jedną chłodnicę. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 To jest moje pierwsze auto i nie zabardzo oriętuję się w niektórych sprawach. :029: Klimatyzacja po włączeniu wyłańcza się po paru sekundch i znowu po krótkiej chwili znowu się włańcza, i tak w kółko. Miesiąć temu był uzupełaniany gaz,odgrzybiana itp. Według mnie to sprężarka powinna chodzić bez przerwy aż do wyłończenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Klimatyzacja po włączeniu wyłańcza się po paru sekundch i znowu po krótkiej chwili znowu się włańcza, i tak w kółko wszystko ok. tak ma być. oczywiście ma też chłodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Raz się wyłączy po krótszej chwili raz po dłuższej. Od czego to zależy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konopnicki Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Jak wygląda skraplacz? Oglądałem dzisiaj okolice chłodnicy i nie mogłem znaleźć Nazywa się to skraplacz, ale wyglada jak chłodnica wody. Przylega do chłodnicy wody od strony grila. Otwórz maskę i popatrz na chłodnicę, .... co widzisz skraplacz. [ Dodano: Sro 14 Mar, 2007 20:11 ] Od czego to zależy? Od temperatury wewnątrz i na zewnątrz. Jeżeli wewnątrz jest nagrzane i na zewnątrz jest upał, cykle srężarki bedą dłurzsze. Jak na zewnątrz zimno, a wśrodku nagrzejesz - to bedą krótkie cykle - kilak sekund, ok. 8s [ Dodano: Sro 14 Mar, 2007 20:17 ] klimatyzacja przestala działać sprawnie, podczas sprawdzania zauwazyli ze jest skraplacz nieszczelny. Warto go sklejac czy lepiej kupic nowy? Miał ktos podobny problem? Ja miałem taki sam problem, szukałem używek.... Znalazłem firme Chłodcar w necie - naprawiaja klimatyzcje, zajmują sie chłodnictwem. Zamówiłem u nich nowy skraplacz firmy NISSENS - założyłem, napuściłem czynnika i działa rewelacyjnie. Kosztowała mnie jakieś 360zł - dokładnie nie pamietam. Moja rada, jak zamierzasz troche pojeździć autkiem, to chyba lepiej kupić nowy - wiesz że nie nawali. Ja jeżdzę WP11.144 CD20T '00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Nie da się zrobić tak aby sprężarka się nie wyłączała? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Nie da się zrobić tak aby sprężarka się nie wyłączała? Pewnie się da. Tylko po co? :?: Kółko pasowe obraca się cały czas, sprzęgło w sprężarce załącza się elektrycznie, więc trzeba by zmostkować przekaźnik i tyle. Razem ze sprężarka cały czas będą pracować oba wentylatory chłodnicy. :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 mam problem z klima w p11 wogole nie dziala. Tzn ze, po wł klawiszem w kabinie nie zał sie klima moze ktos przerabial bede wdzieczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Pewnie nie ma czynnika chłodzącego w układzie albo sprzęgło nie załącza sprężarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek_S Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Pewnie się da. Tylko po co? :?: Kółko pasowe obraca się cały czas, sprzęgło w sprężarce załącza się elektrycznie, więc trzeba by zmostkować przekaźnik i tyle. Razem ze sprężarka cały czas będą pracować oba wentylatory chłodnicy. :/ Dokładnie.. tylko po co? Jak sprężarka cały czas będzie chodzić to dojdzie do takiej sytuacji, ze zamarznie ta "nagrzewnica" ( w sumie to chłodnica ) w środku auta, która oddaje zimno i pęknie. Układ się rozszczelni i klima przestanie chłodzić - trzeba będzie kupować nowa chłodnicę (nagrzewnice ). Wiem, bo kiedyś w polonezie mi sie coś takiego zrobiło - klima była bardzo prosta i nie miała właśnie tego zabezpieczenia przed przemarzaniem chłodnicy, o której mowa. Także lepiej niech sie wyłącza co jakiś czas ta sprężarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rycholu Opublikowano 17 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2007 endriu sprawdź bezpiecznik ,przekaźnik(komora silnika) i oczywiscie musisz miec włączony nadmuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dinodino Opublikowano 19 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2007 Pewnie nie ma czynnika chłodzącego w układzie mam problem z klima w p11 wogole nie dziala. Tzn ze, po wł klawiszem w kabinie nie zał sie klima moze ktos przerabial bede wdzieczny Też obstawiam brak czynnika. Miałem tak, że po zimie cały czynnik mi uciekł przez dziurawą chłodnicę. Przycisk sie włączał, świecił i tyle. Klima bez czynnika się nie włączy, ma zabezpieczenie, żeby nie zatrzeć spreżarki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość so.mar Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Witam Panów Dzisiaj dostałem z firmy Chłodkar (ktoś wyżej już u nich kupował) używaną chłodnice klimatyzacji do mojej P10. Ta która była dotychczas niestety zaczęła wypuszczać czynnik i to dosyć szybko bo w ciągu 2 tygodni wszystko zwiało. Teraz mam wątpliwości czy zabierać się za to samemu czy lepiej nie babrać się i pojechać do warsztatu. Jeśli ktoś z Was wymieniał chłodnice P 10 1,6 z 95r. proszę o odpowiedź jak bardzo skomplikowane jest to wyjęcie chłodnicy od klimy i ewentualnie opis działania. I jeszcze jedno - który element to osuszacz - to jest to zaraz przy chłodnicy czy jeszcze gdzie indziej? Dzięki z góry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.