Gość KAMIL_01 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 witam, Zalałem płyn hamucowy w zbiorniczku na max przejechałem około 320-350km i płyn hamulcowy jest na min.Którędy ten płyn mi ucieka :?: przewodem doprowadzającym płyn,cylindrem hamulca czy czymś innym :?: Taka sytuacja już zdażyła mi się dwukrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Słuchaj płyn może uciekać różnymi dziurkami. Ja u siebie wymieniałem 1 cylinderek z tyłu a później przewód hamulcowy - ten główny co idzie z przdou do tyłu. Jak wymieniałem 1 to odrazu 2 też zmieniłem. Musisz wziąć auto na kanał- podnośnik i obadać dokładnie wszystko. Płyn napewno szybko nie wyparuje, zostanie mokro- tłusta plama. Z tym nie ma żartów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 mogl ci sie poluzowac ten zaworek do odpowietrzania. Moj kumpel tak mial... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Dokładnie tak: auto na kanał i dokładny przegląd!!!! Szukaj nie tylko na łączeniach ale i przejrzyj wszystkie przewody... może któryś już cieknie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAMIL_01 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 sprawdziłem ,wymieniłem przewód hamulcowy i nadal ucieka płyn hamulcowy ale teraz szybciej po jakiś 130km i min płynu :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Witam. A z pompy hamulcowej nie leci? Serwo na dole nie jest mokre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KAMIL_01 Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 drugi przewód był pęknięty ,rdza zżarła,wymieniony i jest ok :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 A nie mówiłem?? Jeszcze trochę i byś się chłopie zabił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill_2005 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 sory ze sie wtrace ale mam taki maly problem z hamulcami poniewaz od czasu jak sa te upaly to po odpaleniu przez kilka sekund swieci mi sie kontrolka od recznego ael jak dodam gazu to czasmi mrugnie jedyne co jest to to ze po jakims czasie sama gasnei i sie juz nei zapala az do nastepnego dluzszego postoju! prosze o dobra rade! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 sory ze sie wtrace ale mam taki maly problem z hamulcami poniewaz od czasu jak sa te upaly to po odpaleniu przez kilka sekund swieci mi sie kontrolka od recznego ael jak dodam gazu to czasmi mrugnie jedyne co jest to to ze po jakims czasie sama gasnei i sie juz nei zapala az do nastepnego dluzszego postoju! prosze o dobra rade! Prawdopodobnie masz za mało płynu hamulcowego - sprawdź jego poziom. Możliwe, że masz już klocki na wykończeniu i dlatego w zbiorniczku poziom jest niższy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Dokładnie jak mówi kolega: w zbiorniczku płynu masz czujnik jego poziomu - jak jest za niski świeci się kontrolka hamulców... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Nie wystarczy mieć płyn powyżej min. Jeśli nie masz na max to uzupełnij. U mnie kontrolka od ręcznego zaczęła zapalać się już przy średnim poziomie płynu. Po uzupełnieniu do max problem zniknął. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość flo Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Witam, a u mnie dziś po ostrzejszym hamowaniu zaczęła się lekko tlić kontrolka hamulców. Sprawdziłem poziom płynu - prawie pod korek. Może "prawie robi różnicę"...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Może "prawie robi różnicę"...? Z własnego doświadczenia mogę Ci powiedzieć, że w tym przypadku robi Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Niestety (a może "stety") tak jest, że gdy poziom płynu spadnie poniżej pewnego poziomu zapala się kontrolka (w momencie gdy zadziała czujnik poziomu płynu), a, że poziom w zbiorniczku podczas jazdy mocno skacze (jego średnica jest mała więc przy hamowaniu pozimom spada dość znacznie) to trzeba dolewać prawie do pełna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill_2005 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 plynu mam dosyc w zbiorniczkprzed chwila wrucilem od majstra i nie wiemy czy co sie dziej odlczaylem juz kable od zbiorniczka i to samo po przejechaniu ok kilometra dopiero zgasla kontrolka! 3 kola hamuja jak igielka rowno mocno biora ale tylne lewe kolo nic (ale to jest wina cylinderka jutro bedzie zrobiony) myslalem ze to moze reczny ale dzis i to zrobilismy (cos pieknego jak sei zaciagnie reczny a samochodu tyl siada, teraz juz mam reczny taki jak w renowce) ale i tak ta kontrolka mnie denerwuje bo nie wiem co moze byc z nia nie tak? moze ktos mial juz z tym klopoty takie juz z majstrem zastanawiamy sie ze to moze jest elektryka a moze jest jeszcze jakis czujnik o ktorym nei wiemy? prosze o pomoc!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Witam. z majstrem zastanawiamy sie ze to moze jest elektryka a moze jest jeszcze jakis czujnik o ktorym nei wiemy? W twoim przypadku mamy do czynienia z dizelkiem. A więc - kontrolka od hamulca sygnalizuje również wadliwe dzialanie układu wspomagania hamulców. Tutaj podciśnienie do tego ptrzebne nie jest wykorzystywane z kolektora ssącego, ale z pompy próżniowej, która znajduje się przy alternatorze. Dlatego proponuje Ci sprawdzić stan wężyków gumowych związanych z tym układem. Po prostu, czy nie są popękane. Czyli od alternatora i dalej. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Ale do alternatora dochodzą tylko gumowe przewody którymi idzie olej ... :roll: Niedawno je zmieniałem bo zaczoł mi cieknąć olej ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Ale do alternatora dochodzą tylko gumowe przewody którymi idzie olej Te służą do smarowania pompy podciśnieniowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill_2005 Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 wezyki sprawdzilem jednego wymienilem objawy te same ale mam inne pytanie czy moze miec na to wplyw uszkodzone lozysko w alternatorze? dzis zaczelo je byc slychac! no i jakie jest lozysko w nissanie sunny 1.7D z 87r? musze sie pochwalic ze hamulce zrobilem (chodzi o chamowanie a nie o kontrolke) i bardzo dobrze hamuja ale tez musialem wymienic rurki paliwowe (z lekka je uszkodzilem w pracy) i wymienilem je na weze i silnik pracuje teraz bez porownania lepiej bardzo dynamicznie wychodzi na obroty i tak jakby mial teraz wiecej kucy pod maska (a rurka doprowadzajaca paliwo to okazalo sie ze byla juz latana tasmo i innymi bajerami oraz nawet cieta kioedys bo zostal nawet nie dopil, dobrze ze ja u takiego majstra nic nie naprawiam!!) jesli znacie rodzaj lozyska/lozysk to napiszcie jakie sa potrzebne do mojego nissana!! a jak juz to zrobie to nissanek bedzie pracowal jak by z fabryki wyjechal!!!!! [ Dodano: Czw 03 Sie, 2006 22:03 ] jeszcze jedno teraz sobie przypomialem jesli chodzi o kontrolke hamulca to pna sei zachopwuje nastepujaca: gdy juz zgasnei w czsie jazdy to sie nie zapala ale gdy jade rozpedem na luzie to ona sie wlancza lecz po lekkim dodaniu gazu sie znow wylancza! temu mi przyszlo do glwoy ze moze jest to powiazane z uszkodzonym lozyskeim w alternatorze! kontrolka od ladowania po odpaleniu silnika nigdy nawet nie mrugla a ako jest naladowane (bo w pracy je troche katuje a problemow z odapleniem nigdy nie mialem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.