Gość nismo99 Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 Jaki olej lejecie do swoich maximek, szczególnie do silnika VQ30DE (3.0 V6)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 castrol mineralny 10W 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szalony Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 JA na polsyntetyku Shell 10W 40 Wacu, .......mowisz ze mineralny lepszy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 JA na polsyntetyku Shell 10W 40 Wacu, .......mowisz ze mineralny lepszy ?? ja od poczatku leje mineral. jak robilem testy szczelnosci cylindorw to wyniki wyszly jak z silnika o zerowym przepiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Mobil1 od kiedy pamietam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca V6 Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Mój silnik nie jest VQ ale ja leje Castrol RS 10/60 Sport, czasami doleje od wymiany do wymiany a czasami nie, teraz np. będe wymieniał i nie dolewałem, niemam potrzeby, jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matmatys Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 hmm, a ja leje półsyntetyk 10W40. Czy przy przebiegu 130 tys. km. można jesczze wlewać półsyntetyk? Czy lepiej juz wlać mineralny 15W40? Na dniach będe wymieniał i mam dylemat :-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 matmatys:a znika ci tego oleju?? jak nie to lej półsyntetyk i juz!!, jak znika ciutke to tez lej, a jak dolewasz co 500km litr to ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matmatys Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 eee, no jeszcze nic nie bierze, od wymiany do wymiany nic nie dolewam bo nic nie ubywa. No to w takim razie wleje znowu półsyntetyk.:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Castrol GTX 10W30 :wink: OD poczatku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lift Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 dla wyjasnienia olej castrol 10W30 to jest półsyntetyk. objasnienie: 0W, 5W - są to oleje syntetyczne 10W - oleje półsyntetyczne 15W - oleje mineralne cyfry: 30, 40, czy 50 mówią o temperaturze otoczenia w jakiej moze olej pracowac. czym wieksza tym na wieksze upały. samochody do 200 tys mogą jezdzić na syntetyku powyzej tego przebiegu wskazane jest wlac półsyntetyk ale nie szkodzi nic jak przy 100 tys zaczniemy jeździć na półsyntetyku. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismo99 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 dla wyjasnieniaolej castrol 10W30 to jest półsyntetyk. objasnienie: 0W, 5W - są to oleje syntetyczne 10W - oleje półsyntetyczne 15W - oleje mineralne cyfry: 30, 40, czy 50 mówią o temperaturze otoczenia w jakiej moze olej pracowac. czym wieksza tym na wieksze upały. samochody do 200 tys mogą jezdzić na syntetyku powyzej tego przebiegu wskazane jest wlac półsyntetyk ale nie szkodzi nic jak przy 100 tys zaczniemy jeździć na półsyntetyku. pozdrawiam Cos chyba nie bardzo rozumiesz te oznaczenia. Czy ktokolwiek widzial w Polsce Castrol 10W30 albo wogole jakikolwiek olej 10w30? Bo gdzie nie zapytam to patrza zdziwieni i pytaja do czego to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 kolega Lift cos pomieszal. podane wartosci charakteryzuja gestosc oraz lepkosc oleju. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lift Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 nie no jasne. mowa jest o gestości i lepkości tylko ze to wszystko tyczy sie do temperatur możecie poczytac. chociaz dokłądnie to jeszcze nie opisali wszystkiego: http://auto.gazeta.pl/auto/1,48297,1110377.html http://www.fuchs-oil.pl/index.php?id=12 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 kurcze :roll: a kto powie mi dokładnie co ile kilosów wymienia się olej :? bo wedle moich wyliczeń to mam do wymiany :?: znowu :?: bo przecież dopiero co wymieniałem w czerwu i cośik za wcześnie zdaje się muszę wymienić :roll: to co ile wymiana?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 10W30 to rzeczywiście półsyntetyk, a co do wymiany do mineralny zaleca się wymieniać co 10000km., a syntetyki i pólsyntetyki można co 15000km. ale nie rzadziej niż raz w roku (tak przynajmniej zaleca literatura ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość psujaut Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 8) dziękuję :grin: jeżdżę na castrolu 10w60 -cały czas jest na nim jeżdżony 8) robiłem już dwa razy wymianę i dziwne ale naprawdę zapomniałem po ilu kilosach to robiłem :oops: ale dzięki mam na szczęście Was :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.