Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gałka zmiany biegów


Gość Piechot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Piechot

czy zeby zmienic trzeba rozcinac gałke? czy schodzi w jakis inny sposob? z gory dzieki za opowiedz i pomoc ;) mam n15 `98 i ta guma mnie doprowadza do szału... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak w almerce ale zwykle daje sie odkrecic, tylko ze czasami trzeba przylozyc niezla sile zeby sie ruszyla (mam na mysli wyrosniety klucz francuski). Jesli pojdziesz ta droga postaraj sie trzymac drugim kluczem sam drazek -> nie chcesz go przekrecic :)

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość genjusz

w n15 oprucz tego ze jest gwint to skosnooki pomalowaly klejem takim zoltopomaranczowoprzezroczystym :) kolega przy wykrecaniu zaparl sie mocniej i az cos chrupnelo gdzies tam w skrzyni na dole ale jakos tak jakby prawie cos mialo peknac, wystraszyl sie i dal sobie spokoj , rozcial galke, doslownie ja pokroil i wybebeszyl, pozniej zalozyl nowa, byl problem zeby ten klej dokladnie oskubac, taki skubaniec byl mocny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pawcioman
Też o tym myślałem ale czy przy próbie odkręcenia czegoś nie urwę?

Jezeli unieruchomisz drag i bedziesz krecil tylko galka to nie ma szans cokolwiek zchrzanic No chyba ze cudowny klej bedzie 3mal To wtedy masz pecha :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

postaraj sie zlapac drazek i galke w dwa klucze francuskie i moze podgrzej koncowke drazka przy galce - duza szansa ze klej latwiej pusci

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

No niestety. Musisz się pogodzić z tym że jej nie odkręcisz w stanie zdatnym do dalszego użytkowania. Kiedyś doprowadziłem do tego, że został sam metalowy rdzeń, który ma kształt sześciokątnej nakrętki. A więc była mozliwość załozenia klucza. I wtedy dopiero poszło, ale ledwo, ledwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda mam N16 ale u mnie galka byla pokryta taką jakby pianka. Musialem to rozkroic i zdjac. Ukazała sie faktycznie taka jakby duza nakretka, nalezy złapac mocno kluczem, przytrzymac np kombinerkami drazek( najlepiej jakby Ci ktos pomogł) i odkrecasz z calych sil. W moim przypadku strasznie ciezko bylo to zrobic bo rowiez mialem tam klej ale jak kolega trzyma drazek zeby byl stabilny to krecisz na maxa i po bólu:)

A potem zostaje tylko przykrecenie jakiej fajnej gałki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam N16 roxcznik 2004 1.5 dci. Gałkę od zmainy biegów odkręciłem niejako niechcący. Podczas stania na światłach. Czy tylko ja mam taki problem? Pozdrawiam.

No to masz problem z głowy :D a tak na poważnie to raczej jakiś angol nie kapnoł kleju na gwint. JA w swojej N16 tzrymałem francuzem drążek a gałką kręciłem - troszke się rozleciała ale i tak była do wymiany przy przebiegu 114 tyś km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...