Gość Piechot Opublikowano 6 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2006 czy zeby zmienic trzeba rozcinac gałke? czy schodzi w jakis inny sposob? z gory dzieki za opowiedz i pomoc mam n15 `98 i ta guma mnie doprowadza do szału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 nie wiem jak w almerce ale zwykle daje sie odkrecic, tylko ze czasami trzeba przylozyc niezla sile zeby sie ruszyla (mam na mysli wyrosniety klucz francuski). Jesli pojdziesz ta droga postaraj sie trzymac drugim kluczem sam drazek -> nie chcesz go przekrecic pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawcioman Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Sam zmienialem. Wystarczy sie przylozyc i odkrecic, ale krec tylko gala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 Też o tym myślałem ale czy przy próbie odkręcenia czegoś nie urwę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 7 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2006 w n15 oprucz tego ze jest gwint to skosnooki pomalowaly klejem takim zoltopomaranczowoprzezroczystym kolega przy wykrecaniu zaparl sie mocniej i az cos chrupnelo gdzies tam w skrzyni na dole ale jakos tak jakby prawie cos mialo peknac, wystraszyl sie i dal sobie spokoj , rozcial galke, doslownie ja pokroil i wybebeszyl, pozniej zalozyl nowa, byl problem zeby ten klej dokladnie oskubac, taki skubaniec byl mocny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawcioman Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Też o tym myślałem ale czy przy próbie odkręcenia czegoś nie urwę? Jezeli unieruchomisz drag i bedziesz krecil tylko galka to nie ma szans cokolwiek zchrzanic No chyba ze cudowny klej bedzie 3mal To wtedy masz pecha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 postaraj sie zlapac drazek i galke w dwa klucze francuskie i moze podgrzej koncowke drazka przy galce - duza szansa ze klej latwiej pusci pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 Witam. No niestety. Musisz się pogodzić z tym że jej nie odkręcisz w stanie zdatnym do dalszego użytkowania. Kiedyś doprowadziłem do tego, że został sam metalowy rdzeń, który ma kształt sześciokątnej nakrętki. A więc była mozliwość załozenia klucza. I wtedy dopiero poszło, ale ledwo, ledwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yaroo Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 No to widze że nizła masakra żeby ją zdjąc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marins Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Co prawda mam N16 ale u mnie galka byla pokryta taką jakby pianka. Musialem to rozkroic i zdjac. Ukazała sie faktycznie taka jakby duza nakretka, nalezy złapac mocno kluczem, przytrzymac np kombinerkami drazek( najlepiej jakby Ci ktos pomogł) i odkrecasz z calych sil. W moim przypadku strasznie ciezko bylo to zrobic bo rowiez mialem tam klej ale jak kolega trzyma drazek zeby byl stabilny to krecisz na maxa i po bólu:) A potem zostaje tylko przykrecenie jakiej fajnej gałki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fostof Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Ja owinalem galke szmatka, wzialem francuza, lekko musialem szarpnac co by klej puscil i elegancko sie odkrecila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marwor Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Mam N16 roxcznik 2004 1.5 dci. Gałkę od zmainy biegów odkręciłem niejako niechcący. Podczas stania na światłach. Czy tylko ja mam taki problem? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Mam N16 roxcznik 2004 1.5 dci. Gałkę od zmainy biegów odkręciłem niejako niechcący. Podczas stania na światłach. Czy tylko ja mam taki problem? Pozdrawiam. No to masz problem z głowy a tak na poważnie to raczej jakiś angol nie kapnoł kleju na gwint. JA w swojej N16 tzrymałem francuzem drążek a gałką kręciłem - troszke się rozleciała ale i tak była do wymiany przy przebiegu 114 tyś km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.