Lobo Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 miałem małego dzwona i otworzyły mi się air bagi i zadziałały się napinacze pasów bezpieczeństwa (niemiałem ich zapiętych :grin: moje pytanie jest takie: czy musze kupic sobie nowe pasy czy może można jakoś odblokować te które mam?? jeśli tak to w jaki sposób? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowal Opublikowano 8 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2006 musisz kupic nowe z tego chociazby ze wzgledu na bezpieczenstwo swoje i innych a druga sprawa to ze ladunek wybuchowy w napinaczu ulegl detonacji i nie ma juz mozliwosci zeby go naprawic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkom Opublikowano 9 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2006 Co do pasów to musisz je troche zdemontować - z boku jest taka rureczka - z niej musisz wyjąc kuleczki które blokują pasy - potem działają jak zwykłe pasy bez napinacza pirotechnicznego - oczywiście musisz założyć oporniki we wtyczce która była podpięta do pasów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lobo Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Co do pasów to musisz je troche zdemontować - z boku jest taka rureczka - z niej musisz wyjąc kuleczki które blokują pasy - potem działają jak zwykłe pasy bez napinacza pirotechnicznego - oczywiście musisz założyć oporniki we wtyczce która była podpięta do pasów. Witam. Dzieki za odpowiedz. o to mi chodzi, wlasnie zeby to jakos wypiac i zeby dzialaly normalnie, jak zwykle, Mozesz mi napisac bardzie szczegolowo jak to zrobic? widzialem ta rurke, mam ja wykrecic? wypiac ten przewodzik od sterowania? Kasowanie bledu z komp airbag duzo kosztuje i jaki opornik, jakie parametry? pozdrawiam i dziekuje z gory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość arkom Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Witam. Wykręć pas, odepnij przewód od niego (przewodu już potem nie wpinasz tylko do niego podpinasz oporniki 2,2). Potem musisz pokombinować jak rozebrać tą stronę od rurki w której jest ładunek pirotechniczny (tam gdzie podpięta wtyczka) - z drugiej strony jest mechanizm zwijania więc go nie ruszasz - potem wyjmujesz wszystkie kuleczki ze środka tej rurki - powinno zadziałać - kiedyś rozbierałem inne pasy to jeszcze trzeba było coś wyjąć z drugiej strony czyli od mechanizmu zwijania - tam była jakaś blokada - potem pas działał poprawnie. Kasowanie sterownika kosztuje ok 100 zł - poszukaj gości na allegro lub w ogłoszeniach w auto giełdzie - do niektórych wysyłasz sterownik i za kilka dni ci go przysyłają wyczyszczonego z błędów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowal Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 arkom mozna ak zrobic jak mowisz ale jesli ktos chce jezdzic bezpiecznie to takie domowe pseudo naprawy sa niedopuszczalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Ja u Siebie wrzuciłem nowe pasy z Sunnego N13 - pasowały jak ulał ale niestety mają inny kolor. Co do metody odblokowania to wydaje mi się że mogą one nie działać jak nalerzy ze względu na to że zadziałała na nie wielka siła która naciągnęła je jak struny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowal Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 popieram wypowiedź Pana dr Coobcio - przy tak wielkim obciążeniu mogą już drugi raz nie zadziałać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Dla ciekawości: nowy pas z napinaczem do P11, lewy, kierowcy w ASO kosztuje ok. 1000 zł, na zamówienie. A może ktoś wie jak wymienić samą uszkodzoną tkaninę pasa? Problemem jest to, że nie wiem jakie długości jest ten pas w samochodzie, no i trzeba go zaszyć, pewnie odpowiednim rodzajem nici. Materiał postrzępił mi się. Na Allegro jest ktoś, kto sprzedaje taką tkaninę, ale to może być taki pic na wodę i boję się, że jakby przyszło do W, to nie zatrzymają mnie w fotelu :-( A może zna ktoś kogoś kto robi takie rzeczy zawodowo? Czyli wymiana samej takniny pasa, najlepiej w Wawie lub okolicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Tkanina tkaniną, ale zauważcie jakie obciążenia na sam mechanizm zadziałały, on jest taki mały... Najtaniej pasy z jakiegoś innego nissana przeszczepić co nie ma tego systemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolek Opublikowano 16 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2006 miałem małego dzwona i otworzyły mi się air bagi i zadziałały się napinacze pasów bezpieczeństwa (niemiałem ich zapiętych :grin: moje pytanie jest takie: czy musze kupic sobie nowe pasy czy może można jakoś odblokować te które mam?? jeśli tak to w jaki sposób? kup pasy z angola pasują jak ulał i działają tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mac62 Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Witam. Też mam przetarta tkaninę pasa bezpieczeństwa (pas kierowcy) w P 11, i najprawdopodobniej będę kupował z anglika, proszę o info jak ma wyglądać nie odpalony pas tzn. jakie elementy musi posiadać i jak nie dać się nabić w butelkę oraz czy identyczne pasy są we wszystkich wersjach silnikowych, czy z 2.0 będzie pasował do 1.6 itd. i jeszcze jedno pytanie czy taki pas będzie miał wpływ na wynik przeglądu (byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedż na to pytanie mechanika który pracuje w stacji kontroli pojazdów, ponieważ podejrzewam że są odpowiednie przepisy warunkujące stan techniczny pojazdu podczas kontroli, a nie "widzimisie" mechanika, i ewentualnie chciałbym się podeprzeć tymi przepisami), dzieki za info, pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domin Opublikowano 24 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2008 Ja się podepnę pod temat. Otóż u mnie pasy jakoś strasznie pomału się zwijają. Wystarczy że pas podwinie się lekko i już nie ma takiej opcji żeby sam się zwinął. Muszę ręką go naprostować żeby zaczął się ściągać. Pomyślałem że auto miało dzwona w przeszłości więc dokładnie obejrzałem materiał pasów. Nie wiedać żadnych rozdarć, przetarć itp. Czy przy ściągaczu pasów mogło coś się przyblokować i dlatego tak słabo się zwijają :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 witam, Lobo pasy są jednorazowego użytku, naciągają sie i nie wracają do wcześniejszej długości, czyli już nie są elastyczne i nie absorbują sił uderzenia ,, lepiej kup z anglika, mac62 z tego co wiem to wszystkie P11 mają ten sam model pasa czyli są zamienne, po zdjęciu osłony pasa w swoim aucie zobaczysz jak wygląda ile linki wystaje z tłoka,, rurki,, możesz porównywać czy kupujesz dobry czy zadziałany. Domin, moim zdaniem się zatarły, polecam wyjąć i na ośke szpulki zwijacza troche WD40 lub coś podobnego a sprężyna (zegarowa, to ta pod czarnym deklem z plastiku)do wyczyszczenia i przesmarowania smarem , aaaaa uwaga przy zdejmowaniu dekla bo spręzyna lubi wyskoczyć i można zgubić tulejke na ośke szpulki . pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MarekS Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Ja również mam problem z uszkodzoną tkaniną. Czy żeby zdjąć osłonę pasa jest dużo roboty :?: Chcę, zgodnie z radą, zobaczyć, jak wygląda mój napinacz, żeby na alledrogo nie kupić wystrzelonego. A może ktoś ma fotę dobrych i wystrzelonych :?: I może wie ktoś, czy do wymiany pasa trzeba zrobić coś ekstra (np., czy trzeba odłączyć aku) i czy po wymianie trzeba podpiąć kompa i kasować błędy :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stawek_1975 Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 Ja również mam problem z uszkodzoną tkaniną. Czy żeby zdjąć osłonę pasa jest dużo roboty :? A może ktoś ma fotę dobrych i wystrzelonych :?: I może wie ktoś, czy do wymiany pasa trzeba zrobić coś ekstra (np., czy trzeba odłączyć aku) i czy po wymianie trzeba podpiąć kompa i kasować błędy :?: Nie jest dużo roboty... wszystko na spinki... zaczynasz przy podłodze od wyjęcia maskownicy spod uszczelek i idziesz do góry delikatnie wypinając ze spinek. Ja nie odłączałem aku, tyle, że nie przekręcałem kluczyka w trakcie. Nic nie trzeba było kasować. A nawet jeśli, był sposób na forum: przekręcasz kluczyk, kilka (pięć, siedem) razy naciskasz przycisk otwartych drzwi, możesz sprawdzić kody błyskowe, gasisz, przekręcasz, znowu kilka razy przycisk drzwi i wuala... błędy skasowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CichyBart Opublikowano 12 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2008 MarekS z tego, co widzę masz P11. Jak poszła Tobie wymiana pasów? Możesz potwierdzić opis? ew. opisać sam? Ja kupuję pas od anglika i chcę zrobić przekładkę do mnie - mam tak starty pas, że czasem o guzik od koszuli się zaczepia ;/ Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek.21 Opublikowano 26 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2008 Witam Mam pytanie,czy kostki napinaczy pasów bezpieczenstwa przez ktore często zdarza się że kontrolka Airbagu miga jest pod osłoną plastykową na słupku?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 witam ja mam pytanie troche inne niz poprzednik... czy pasuja do primery airbag ale z anglika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Riki Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 WitamMam pytanie,czy kostki napinaczy pasów bezpieczenstwa przez ktore często zdarza się że kontrolka Airbagu miga jest pod osłoną plastykową na słupku?? tak, od stony tylnego siedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.