INC Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 dzis bylem na przegladzie rejstracyjnym i wyszlo cos dziwnego... przod amorki ponad 70% a tyl cos kolo 50% przeciez to zwykle chyba sie przod szybciej zuzywa... amorki jeszcze seryjne. samochod ma 9 lat i 145tys przebiegu. da sie jeszcze z tym jezdzic ? czy wypadalo by wymienic ?? :/ i co moglo spowodowac tak nierownomierne zuzycie ? nie jezdze z duzym obciazeniem, zwykle tyl jest pusty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Eeee... calkiem niezle sa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gry76 Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 50% to jeszcze pojedziesz...nie ma powodu do niepokoju! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 50% to jeszcze pojedziesz...nie ma powodu do niepokoju! ale wlasnie najbardziej mnie dziwi to ze tyl szybciej padl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Jeszcze nie padl ;-) A masz ja od nowosci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Jeszcze nie padl ;-) A masz ja od nowosci? drugi wlasciciel... ale znam ja od nowosci bo to od rodzinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 moze to wynikac z innej charakterystyki zawieszenia przod McPerson z tylu sztywna belka ale jeszcze pojezdzisz dlugo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Flack Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 Witam U mnie sprawa ma sie podobnie przeglad przeszedlem bez sprawdzania amorkow ale sam czuje ze tyl cos nie domaga . Kiepsko sie robi jak trzeba przejechac rondo z torowiskiem ktorych w poznaniu kilka jest :/ , strasznie wtedy rzuca . Kiedys jak znalazlem sie pod samochodem to widzialem ze brakuje oslony i amorek jest mokry . Szykuje sie wiec wymiana . Samochod rocznik 95 i 120 tys km wiec moze to juz ich czas . Pozdrawiam Flack Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcinde Opublikowano 10 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 nie mam doświadczenia z almerą, ale w moim poprzednim nissanie (100 NX) tył siadał dużo częściej niż przód. przez 240tyś przebiegu przód był wymieniany 2 razy, a tył 3. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 10 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2006 to wlasnie moze kwestia konstrukcji tylnego zawieszenia.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mochikanin Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 to wlasnie moze kwestia konstrukcji tylnego zawieszenia....Ja mam dokładnie takie same odczyty przód 70 tył 50 i to już od kilku przeglądów, stanęło w miejscu.Kiedyś jeden diagnosta tłumaczył mi że amortyzator który pracuje w większym skoku wolniej się zużywa, ale ile w tym prawdy to nie wiem. :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 no to jestem juz spokojniejszy dziekuje wszystkim poprostu mnie dziwilo czemu tyl zamiast przodu szybciej sie zuzywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Tylne amortyzatory szybciej się zużywają ze względu na to, że są one zamontowane pod pewnym kątem, natomiast przednie amortyzatory pracują w pionie więc wytrzymują większe przebiegi. Ciekawe ile kilometrów wytrzymuje zawieszenie w N15 na polskich drogach. Czytałem na forum, że podobno zawieszenie w Almie jest nie do zdarcia :roll: A jak to wygląda w praktyce??? :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Tylne amortyzatory szybciej się zużywają ze względu na to, że są one zamontowane pod pewnym kątem, natomiast przednie amortyzatory pracują w pionie więc wytrzymują większe przebiegi. Ciekawe ile kilometrów wytrzymuje zawieszenie w N15 na polskich drogach. Czytałem na forum, że podobno zawieszenie w Almie jest nie do zdarcia :roll: A jak to wygląda w praktyce??? :wink: 144tys... 9 lat po naszych drogach... wczoraj przeglad i oprocz tych amorkow zero luzow, na trzesawce sprawdzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 ustawienie amortyzatorów nie ma znaczenia tył się zawsze szybciej zużywa w każdym samochodzie z prostej przyczyny że jest lekki i żadko dobrze dociążony ja po 76tys mam przód 87% tył 70% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 ja po 76tys mam przód 87% tył 70% mój ojciec kiedy almerą jeździł to w 2001 roku po 5 latach i 160 000 miał taki sam odczyt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 ze amorki sie zuzywaja to jest normalna zecz i trzeba je wymieniac tak jak olej w silkiku koszty eksploatacji samochodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.