chemmist Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Witajcie! Czytałem w archiwum wątek o spalaniu tego silniczka, wychodzi na to ze robicie na zbiorniku 700 km. Ja dopiero kończe pierwszy pełny zbiornik, wskaźnik jest na pierwszej kresce i dopiero mam 500 km i zaczynam się martwić ze coś jest nie tak ponieważ nie katuje silniczka, biegi zmieniam 2,5-3tys obr. Co o tym sądzicie? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 No to jeszcze troche zrobisz ;-) Wskaznikiem sie nie mozna do konca sugerowac, bo jak dla mnie to dziala on dziwnie. Ja jak dobrze zaleje do pelna, to wskazowka zaczyna spadac dopiero po ok. 100km, za to w polowie baku mam max. 300km, a pozniej spada juz drastycznie. Duzo zalezy od stylu jazdy i paliwa. Po zalaniu baku V-Power'em spalanie spadlo w moim przypadku o ponad 0,5l/100km przy jezdzie a'la emeryt-kapelusznik ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 No to jeszcze troche zrobisz ;-) Wskaznikiem sie nie mozna do konca sugerowac, bo jak dla mnie to dziala on dziwnie. Ja jak dobrze zaleje do pelna, to wskazowka zaczyna spadac dopiero po ok. 100km, za to w polowie baku mam max. 300km, a pozniej spada juz drastycznie. Duzo zalezy od stylu jazdy i paliwa. Po zalaniu baku V-Power'em spalanie spadlo w moim przypadku o ponad 0,5l/100km przy jezdzie a'la emeryt-kapelusznik ;-) ja leje na orlenie, i rzeczywiscie jest tak jak mówisz, na początku długo był max a potem szybko spadało. Mam przy okazji jeszcze jedno pytanie, 3 razy zdarzyło sie coś dziwnego przy odpalaniu po nocy zimnego silnika, jak odpaliłem coś głosno rytmicznie stukało, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu już było ok co to może być? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Na moje oko poprostu olej nie wszędzie dotarł. Jak zacznie stukać nie gaś i za chwilke powinno samo przestać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 11 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Na moje oko poprostu olej nie wszędzie dotarł. Jak zacznie stukać nie gaś i za chwilke powinno samo przestać nie znam za bardzo zasady działania pompy wtryskowej w dieslu /chyba tak to sie nazywa/ ale jakieś dziwne wrażenie amm ze to to moze stukać, tylko teraz pytanie czy to wróży coś złego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrew123 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 mam almere 2,0D od trzech tygodni. 80% to jazda po miecie i spalanie wychodzi w granicach 6,4 l/100 km. dodam że w zwiazku z tak pieknym latem jakie mamy w tym roku klima chodzi właciwie na okršgło. jeli chodzi o technike jazdy to nie staram się jedzić nadzwyczaj oszczędnie, po prostu jeżdżę normalnie a nawet szybciej niż pozostali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.