Gość gawra44 Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 Błagam o pomoc stało sie ja humanista nie znam sie na mechanice ale cos z moja alma jest nie tak straciła wigor pali sie zółta kontrolka w kształcie silnika próbowałem popompowac paliwo przez pewien momement tj 15 km szla zwawo i potem znow to samo zółta kontrolka i nie chce odpalic nie wiem pompa paliwa lewe powietrze czy filtr komputer pokazał że wszystko okey Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 11 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2006 jak zolta kontrolka to znak ze trzeba podlaczyc do komputera i zobaczyc jaki jest kod bledu. Wtedy do tajnej ksiegi zerknie czarodziej w serwisie i powie co sie stalo. Ogolnie zolte swiatelko na kontrolce znaczy ze cos jest nie tak z "niesprawnboscia ukladu sterowania silnikiem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gawra44 Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 własnie dziś wruciłem z serwisu na kompie pokazało ze wszystko jest okey ale okazało sie ze mam zabrudzony układ paliwowy cos jakby rozpuszczalnik albo benzyna w zbiorniku wymieniłem filtr spuscilem wszystkie paliwo no i teraz nastepny problem zalałem 20 litrów paliwa i po przejechaniu 150 kilometrów zapaliła sie lampka rezerwy czy znów cos jest nie tak zgłupiałem całkowicie moze mi cos doradzisz z powazaniem leszek grzelak [ Dodano: Pon 17 Lip, 2006 18:05 ] genjusz, jestem ciekawy czy jestes na forum i czy mozesz mi odpowiedziec na pytanie które zadałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Nie wiem jaka masz almerke ale ja w swojej n15 na rezerwie spokojnie robie okolo 100km. Jesli zalales pusty zbiornik 20 litrami to sie nie dziw ze po 150km rezerwa sie zaczela Ja za 100 pln czyli cos kolo 23 litrow robie niecale 300 km po aktualnych cenach. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 w mojej n15 nigdy jeszcze nie osuszylem zbiornika do zera, ale zdarzalo sie przejechac na rezerwie 80km i auto nadal plynnie pracowalo, takze tak jak powiedzial kolega wwl, trzeba zalac 5litrow w karnisterek sprawdzic ile pojedzie do suchego baku od poczatkow swiecenia sie rezerwy. I bedziesz wiedzial ile pali i dlaczego tak duzo druga sprawa to jak bardzo katowales autko, jezeli na wysokich obrotach , sciganie spod swiatel to tez moglo byc przyczyna takiego stanu rzeczy, albo np dlugie godziny stania w korkach...... benzynka sie spala a kilometry nie leca :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 trzeba zalac 5litrow w karnisterek sprawdzic ile pojedzie do suchego baku od poczatkow swiecenia sie rezerwy. I bedziesz wiedzial ile pali i dlaczego tak duzo Proponujesz bardzo drastyczny sposob jest latwiejsza metoda i zdecydowanie pewniejsza. Zalej zbiornik do pelna, przejedz 100 kilometrow i uzupelnij brakujace paliwo, wtedy bedzie dokladnie wiadomo ile spala 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Zalej zbiornik do pelna, przejedz 100 kilometrow i uzupelnij brakujace paliwo, wtedy bedzie dokladnie wiadomo ile spala kolega chcial sprawdzic ile przejedzie na rezerwie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Zalej zbiornik do pelna, przejedz 100 kilometrow i uzupelnij brakujace paliwo, wtedy bedzie dokladnie wiadomo ile spala kolega chcial sprawdzic ile przejedzie na rezerwie. W ten sposob co podalem tez to sprawdzi, wystarczy znac pojemnosc zbiornika i ilosc litrow paliwa do rezerwy. Kolejna sprawa, to kolega ma chyba diesla, wnosze to po tym, bo stwierdzil w innym temacie, ze " były jakieś nieczystości w paliwie cos jakby rozpuszczalnik lub bezyna" a diesla nie powinno sie wyjezdzac do zera. Wiec stad moje sugestie jak sprawdzic spalanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 a diesla lepiej niech nie sprawdza osuszajac bak bo pompa moze zdechnac a tak najlepiej jak bys pisał jakie auto masz bo jasnowidzami nie jestesmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jasio_ciaputek Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 @jacek22 ale to było 5 lat temu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.