Gość dragguns Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Witam wszystkich serdecznie. Po remoncie silnika (zerwany pasek wymiana zaworów głowica cała) okazało się że auto na zimno chodzi jak żyleta ale po rozgrzaniu słabnie przerywa itp. Istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo że źle zostały podłączone przewody podciśnienia. Moja micra to 1.2 super s z 91 roku na gaźniku z gazem który nie jest podłączony do sądy. Czy ktoś może podesłać mi schemat podłączenia lub może opisać to jakoś albo porobić fotki nie mam pomysłu mój mechanik stwierdził że 3 dni siedzenia nad tym i sprawdzania może nie pomóc boprzecież tam jeszcze odgrywa rolę temp. i inne rzeczy. za pomoc z góry dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Znaczenia wiekszosci wezykow mozna dojsc korzystajac z tej ksiazki serwisowej co to chodzi po forum, jesli nie masz to moge Ci podeslac. Tam co prawda jest opisany troszke inny gaznik ale mozna to przeniesc na nasza Micre. Ksiazka po angielsku Co do wezykow to dużą cih cześć mechanicy zaślepiają przy byle okazji, wylączając niektóre funkcje takie jak: dotlenianie katalizatora, EGR... Sam miałem sytuacje że oddałem do mechanika, autko wraca a w wężyku kawałek śruby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragguns Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Będę wdzięczny za podesłanie tej książki chyba że jest to ta 63,5 mb to ją mam tylko że tam jest przy aparacie zapłonowym jakies urządzonko z wężykiem a u mnie niema. Ogólnie chodzi o to że autko po rozgrzaniu zaczyna słabnąć troche jakby szarpać. Wiesz może o co chodzi? pozdrawiam Miłosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xelus Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Tak to ta ksiazka. Zamiast tego urzadzonka na aparacie jest taki czarny czujnik na podszybiu. Mozemy sie tak umowic - ty zrobisz rysunek jak masz podlaczone - a ja sprawdze ze swoja fura Sam malowac nie bede bo za duzo z tym roboty. A co do zachowana autka to nie mam pojecia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dragguns Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 ta książka opisuje silnik 1.0 mam taki w garażu i tam jest na aparacie zapłonowym taka puszeczka [ Dodano: Sob 15 Lip, 2006 10:27 ] a może jest tu ktoś z okolic Częstochowy lub Opola to bym podjechał byśmy popatrzyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Domi855 Opublikowano 20 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2011 Witam, Mam podobny problem z podciśnieniem, najprawdopodobniej. Czy mógłby ktoś zorientowany i mający działające auto K10, umieścić chociaż zdjęcia jak są podłączone te węże? To by raczej rozwiązało kwestię schematu na zawsze. Będę bardzo wdzięczny za pomoc. Dzięki. Model to ten z gaźnikiem sterowanym elektrozaworem i przyśpieszeniem zapłony przy szybie nie przy apracie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.