Gość XGrzesX Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Mam kilka pytań dotyczących najnowszej wersji P12: 1) Jakie zawieszenie z tyłu ma najnowsza Primera ? Belke skrętną czy wielowahaczowe ? 2) Czy w drzwiach jest zamek otwierany kluczykiem, bo na zdjęciach nie widać, ale może jest jakoś zamaskowany. 3) Jak sprawuje się silnik 1.8 ? Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Ad 1: Wielowahaczowe, ale i tak jeździ się jak taczką po lesie.... Ad2: Powinien byc jeden zamaskowany na kluczyk Ad3: Moim zdaniem za słaby jak na ciężąr auta - raczej widziałbym tu minimum 2,0; ale co by nie powoiedzieć to dobry silnik, choć może Ci brać olej.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Zgadzam się z tym co napisał p_flori. Jazda z tyłu po polskich drogach nie należy do przyjemności, gdyż tylne zawieszenie jest bardzo twarde. Do punktu 2 dorzucę tylko, że samochód otwierany jest z pilota ale w razie wyczerpania baterii jest możliwość otwarcia kluczykiem. Zamek ukryty jest w klamce. A jeśli chodzi o silnik 1,8 to jest zdecydowanie za słaby w stosunku do masy samochodu. Pozdrawiam Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XGrzesX Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 No to mam dylemat Primera 2.0 nie wchodzi w grę po droższa o 10 tysięcy. W zasadzie zastanawiam się nad Nissanem Primerą 1.8 Acenta a nową Hondą Civic 1.8 Sedan. Wiem, że są to różne segmenty, choć Civic nie jest dużo mniejszy, ale silnik ma 140 KM. No ale o Civicu to pewnie tutaj się nic nie dowiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peryskop Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 No to mam dylemat Primera 2.0 nie wchodzi w grę po droższa o 10 tysięcy. W zasadzie zastanawiam się nad Nissanem Primerą 1.8 Acenta a nową Hondą Civic 1.8 Sedan. Wiem, że są to różne segmenty, choć Civic nie jest dużo mniejszy, ale silnik ma 140 KM. No ale o Civicu to pewnie tutaj się nic nie dowiem zawiecha z przodu to jakaś porażka jest w P12 ,sypie sie strasznie,gość ma P12 z przebiegiem ponad 30 tyś.km i już 4 razy było na serwisie na zawieche!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XGrzesX Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Ad 1:Wielowahaczowe, ale i tak jeździ się jak taczką po lesie.... Znalazłem taki opis: Przy tylnym zawieszeniu konstruktorzy pozostali wierni przestrzennie prowadzonej belce skrętnej, znanej z poprzednich konstrukcji Nissana. To jak to jest z tym zawieszeniem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmdelphi Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 No to mam dylemat Primera 2.0 nie wchodzi w grę po droższa o 10 tysięcy. W zasadzie zastanawiam się nad Nissanem Primerą 1.8 Acenta a nową Hondą Civic 1.8 Sedan. Wiem, że są to różne segmenty, choć Civic nie jest dużo mniejszy, ale silnik ma 140 KM. No ale o Civicu to pewnie tutaj się nic nie dowiem zawiecha z przodu to jakaś porażka jest w P12 ,sypie sie strasznie,gość ma P12 z przebiegiem ponad 30 tyś.km i już 4 razy było na serwisie na zawieche!!!!!!!!!!! Moim rodzicom przy 30kkm wymieniali obydwa sworznie z przodu - na szczeście jeszcze na gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bilczur Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Ja mam P12 z 2002 roku z silnikiem 1.8 Zawieszenie z tyłu to oczywiscie belka skrętna. Bardzo dobre rozwiazanie. Moja P12 ma 70 kkm oryginalne amortyzatory i całkiem niezłe zawieszenie. Oczywiscie na naszych drogach nic nie wytrzyma. ostatnio wymieniałem łączniki stabilizatorów i coś tam jeszcze w lewym kole jest do zrobienia. Silnik nie jest do rajdów ale jako rodzinne auto może być. Pali przy normalnej jeździe średnio 9.5 benzyny głównie po mieście i około 11 LPG. ja jestem zadowolony i mogę ją polecić. Otwieranie z kluczyka ma w klamce pod zaślepką. bilczur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 może zostany zlinczowany, ale jak masz wybierać między primerą a civiciem, to ja bym wybrał tą drugą, bardziej japońską wersje.......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość XGrzesX Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 może zostany zlinczowany, ale jak masz wybierać między primerą a civiciem, to ja bym wybrał tą drugą, bardziej japońską wersje.......... Dzięki za radę i gratuluje odwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Witaj Ja mam P12 z silnikiem 1.8 z 2003 i co ci tutaj mogę powiedzieć? Mam przejechane 60 tys. i juz cos stuka z przodu (końcówki drążków kierowniczych) ale jak na stan dróg we Wrocławiu to i tak nie jest źle. Co do silnika to powiem tak, w zupełnosci wystarcza do jazdy po mieście jak i na trasie. Mulasty na pewno nie jest. Spalanie w miescie 9,5 litra na trasie 7-7,5 litra jak na mase ok. 1300kg nie jest źle. Rodzinna duża limuzyna. Wada jedyna to, że po pewnym czasie w środku wszystko zaczyna skrzypieć jednak daje o sobbie znać nienajlepsze spasowanie i jakosc materiałów. Umów sie na jazde próbną w nissanie i w hondzie i w tedy zadecydujesz. Jak chcesz jeszcze cos wiedzieć to pytaj sie :-) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.