p_flori Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Silniki na pełnej sekwencji maja funkcję cutt-off, czyli odcięcie wtryskiwaczy benzynowych przy hamowaniu silnikiem. Jesli przepustnica jest zamknieta (noga zdjęta z gazu) a RMP wynosi powyżej 2000 - wtryski pozostają zamknięte , jeśli ten stan trwa dłuzej niż minuta - otwierają sie na jakiś czas (nazywa sie to przetryskiwanie, słuzy albo ochronie wtrysków i ochronie kata) - wiem to, bo jeździłem z zapiętym laptopem i widziałem co robią wtryski benzynowe i gazowe w czasie jazdy. A dywagacja czy lepiej jest toczyc sie na luzie czy hamować silnikiem należy do indywidualnych upodobań każdego z nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marc Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 No w końcu jakaś mądra wypowiedź. Wyrok iście Salomonowy. Trochę zużywa i trochę nie zużywa. Wszyscy powinni być zadowoleni. Ja jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szczepan P12 Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 tak z ciekawosci zapytam ,wie ktos ile auto spala na luzie? lub postoju? komputer nie pokazuje wtedy stalania w mojej p12 poniewaz slupek jest wtedy pelny czyli wg komputera ponad 15 co raczej jest nie mozliwe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bullitt Opublikowano 2 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2007 na postoju to powinno być zależnie od silnika od około litra do półtora litra na godzinę jeżeli wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.