Gość daniellus Opublikowano 17 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2006 Witam koledzy Pojawił się u mnie dość uciążliwy problem, mianowicie zaraz po odpaleniu na benzynie silnik gaśnie. Ma to miejsce w szczególności jak silnik jest zimny. po przełączeniu na gaz obroty też nie są zbyt wysokie ok 550-700. jak silnik jest ciepły to na pb z obrotami jest ok i zapala bez problemów natomiast na gazie cały czas zbyt niskie. Jak włączę klimę to zazwyczaj gaśnie. Gdzie szukać przyczyny? Stało się to nagle. W piątek było ok a w sobotę rano zaczeły się te ceregiele. Dziś rano nie było problemu ale póżniej się pojawiły. Czekam na Wasze sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubo Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Witam, u mnie są podobne objawy... jakiś czas miałem z tym spokój a teraz wróciło. Czy jak przytrzymasz chwile na wyższych obrotach 1500 1800 to też zdycha? bo u mnie jak przytrzymam z 10 sekund w ten sposób to już nie gaśnie. Pozatym jak z paliwem PB, jeździsz na rezerwie, oparach czy pół baku? bo u mnie problemy powróciły gdy benzyny było mało, pompa paliwa zapowietrzyła się czy coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 jak silnik zimny to gaśnie a jak jest nagrzany to trzyma ale obroty są za niskie. Pompa nie ma nic do tego. Dziś zrobiłem kilkanaście km na pb i pięknie się zbierał. Najgorzej jest na gazie i jak załączę klimę obroty schodzą poniżej 500 i wszystko się trzęsie a nawet gaśnie. Dodam że problem występuje na biegu jałowym. Robiłem autodiagnostykę i nic nie wyszło. POMOCY bo zwariuję z taką jazdą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 jak załączę klimę obroty schodzą poniżej 500 i wszystko się trzęsie a nawet gaśnie. Dodam że problem występuje na biegu jałowym. Robiłem autodiagnostykę i nic nie wyszło. POMOCY bo zwariuję z taką jazdą. czyli z tego co kumam jak jedziesz bez kolimy to nobroty nie spadają ? jeśli tak jest to proponuje zajechać do klimiarzy żeby sprawdfzili pompe bo może to jej koniec U mnie niestety tak było :-((( :-((( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 jak jeżdżę bez klimy to też spadają ale tak do 500 a na gazie to tragedia już się nie podnoszą a nawet gaśnie. Objaw ten występuje na benzynie i gazie. Jak odpalam silnik to zaraz gaśnie chyba że potrzymam go na obrotach i później cały czas muszę pilnować. Jutro jakiś mechanik będzie grzebał ale nie wiem czy on wie czego szukać. Miałem nadzieję że mi podsuniecie kilka możliwych przyczyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 no to jedno wyeliminnowane hihiih mi kiedyś gasł po zdjęciu nogi z gazu i wsadzie na luz i okazało się, ze jest jakiś czujnik połozenia wału i to on był padnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 a ile kosztuje taki czujnik i jak stwierdzić że padł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 nie wiem ale na kompie powinno wyskoczyć a odnośnie ceny to też nie wiem bo jak mi sprowadzali to po 2 dniach sie roztarabaniło i zrobili w ramach rejkojmy :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kmich76 Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 czujnik (a w zasadzie 2) do silnika QG to koszt około 170zł, myślę że do SR niewielka róznica... :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Waldek Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 a może trzeba przeczyścić filter od gazu a może ustawić ilość dostarczanego gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 kolego chyba nie czytasz moich wypocin, na benzynie też jest poroblem [ Dodano: Pon 31 Lip, 2006 ] Byłem z problemem w aso i okazało się że żadnych błędów nie ma, wyczyścili mi przepustnicę oraz silniczek krokowy oraz wszystkozestroili na komputerze i chodzi cacy. teraz pozostała tylko regulacja gazu. Noi tak ale bawili się na ciepłym silniku iwszystko gra ale na zimnym jakby nie miał ssania. Czyżby tyen bimetal się wykocił?? Czy za ssanie jeszcze coś odpowiada?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość irek Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2007 Witam koledzyPojawił się u mnie dość uciążliwy problem, mianowicie zaraz po odpaleniu na benzynie silnik gaśnie. Ma to miejsce w szczególności jak silnik jest zimny. po przełączeniu na gaz obroty też nie są zbyt wysokie ok 550-700. jak silnik jest ciepły to na pb z obrotami jest ok i zapala bez problemów. Witam Mam podobny problem, z tym że gaśnie tylko przy odpalaniu zimnego silnika. Po nagrzaniu na Pb i gazie wszystko jest ok. Kable, świece i filtry wymienione, check engine nie świeci. Jeśli ktoś poradził sobie z podobnym problemem proszę o pomoc bo mechanicy w mojej okolicy jak nie widzą VW albo innego opla to nie wiedzą jak podejść do auta. dzięki za pomoc pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 7 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2007 Poradziłem sobie z problemem. Okazało sie że silniczek krokowy się skończył (zawór AAC). Po wymianie wszystko w normie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blady Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 czy ktoś wie gdzie znajdujesie silniczek krokowy w P10 sr20de, chciałbymgo przeczyścic bo wariują obroty. Może jakies zdięcia. Z góry dzieki Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wartburg Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Witam koledzy mam podobny problem. Po kolei. Wczoraj wracałem z trasy i kiedy wjechałem w miasto ów problem zaczął się nasilać. Samochód zaczął się trząść a obroty falowały między 500-700 (tak mi się wydaje bo nie mam obrotomierza). Nie mam pojęcia co może być przyczyną. Dziwi mnie to że gdy mam włączone światła i np. dmuchawę silnik nie zgaśnie, ale obroty falują. Kiedy wyłączę światła silnik momentalnie się unieruchamia. Co to może być?? Przewody, świece, zapchana przepustnica?? Nie mam pojęcia. Niedługo będę u mechanika, ale chciałem poznać Waszą opinię. Za odpowiedzi z góry dzięki. Pozdrawiam Wczoraj świece wymieniłem jest tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość donn_primerra Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 wartburg posprawdzaj węzyki podciśnienia koło gaznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jackC Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Co to może być?? Przewody, świece, zapchana przepustnica?? Nie mam pojęcia. Niedługo będę u mechanika, ale chciałem poznać Waszą opinię. Za odpowiedzi z góry dzięki. Pozdrawiam Wczoraj świece wymieniłem jest tak samo. Miałem podobny problem i okazało się, że to gaźnik. Przy mrozie za długo na ssaniu trzymał. Zauważyłeś większe zużycie ? Druga opcja, skoro zauważyłeś to po wjeździe do miasta, może to serwo ? Nasila się przy hamowaniu ? Jeśli tak to serwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beben1982 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 ja posiadam p10 LX 1,6 i mam podobny problem z PB jak jest zimny to pali ok ale jak tylko złapie temperatury to zaraz gaśnie na wolnych natomiast bez problemów chodzi na LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.