Gość appaloosa Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Wczoraj zdemontowałem i pomalowałem ramiowa wycieraczek, zrobiłem też kilka fotek, jeśli jesteście zainteresowani to mogę zrobić manuala do umieszczenia w "Zrób to sam (albo z ładną dziewczyną) " pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedroz Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Rob :!: :wink: I to z ta dziewczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawcioman Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 Dawaj dawaj Nie daj sie prosic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Dawaj dziewczynę . Wycieraczki później Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość appaloosa Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Jak tylko przygotuję ładny opis , zaraz go umieszczę, na razie jestem gościnnie na urlopie u rodziców i dłubię sobie przy autku korzystająć z garażu. Jak tylko skończę - opis będzi gotowy. A co do ładniej dziewczyny - to jakaś się tu koło mnie kręci Pozdr [ Dodano: Sob 29 Lip, 2006 ] OPIS: Potrzebne będą: - klucz nasadkowy 14. - płaski śrubokręt do podważenia kapturków, - kawałek taśmy klejącej, - papier ścierny do oczyszczenia ramion ( 150 , 220 ), - coś do odtłuszczenia wycieraczek przed malowaniem ( benzyna, alkohol, ściereczka ) - lakier czarny matowy, - rękawiczki, ciuchy robocze. Za początku zdejmujemy kapturki z ramion wycieraczek podważając je śrubokrętem. Każdy kapturek ma szczelinę, w którą należy włożyć śrubokręt - schodzą naprawdę łatwo. Aby dostać się do lewego ramienia należy podnieść maskę samochodu. Przed odkręceniem śrub warto sobie zaznaczyć taśmą klejącą położenie ramion wycieraczek na szybie. Odkręcamy śruby i ściągamy ramiona wycieraczek. Z pozoru nie jest to łatwe zadanie bo wycieraczki siedzą mocno, ale wystarczy np. odgiąć ramiona do góry jak do mycia szyb lub poruszać nimi żeby się obluzowały. Ściągamy pióra wycieraczek. Czyścimy ręcznie papierem ściernym ramiona wycieraczek w miejscu odprysków, na dużych powierzchniach można użyć do tego tarcz z papierem ściernym nakładanych na wiertarkę. Odtłuszczamy ramiona wycieraczek. Malujemy ramiona trzema warstwami lakieru, w odstępach czasu zalecanych przez producenta lakieru. Producenci zalecają pokrywanie następną warstwą w odstępach do 15 minut lub dopiero po 24 godzinach. Malując ramię warto zawiesić je na sznurku, np na trzepaku czy jakiejś rurze w piwnicy, będzie można je łatwo przenieść w miejsce, gdzie ma wyschnąć. Lakier trzymamy w odległości 20 - 30 cm od ramienia i pokrywamy szybkimi ruchami cieńką warstwą, inaczej lakier zacznie spływać i zrobią się zacieki. Po wyschnięciu wycieraczek ( ok 24 h ) montujemy je spowrotem w samochodzie. PS. Fotki zrobię dzisiaj, więc będzie to poradnik ilustrowany , w budowie fotostory montażu el szyb na przód i tył 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.