Gość misiek169 Opublikowano 18 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2006 od jakis 2 tygodni cos mi piszczy przy hamowaniu i nawet taki laik jak ja wie ze4 trzeba udac sie do warsztatu i problem naprawic, ale tu nasuwa sie problemik. jesli wymiana klocków lub tarcz to na jakie? (ważne zeby nie kosztowały tyle co moja nyska). nie chciałbym zabardzo oszczędzac bo hamulce sa czzasami bardzo przydatne ale nie chciałbym tez przepłacac. moze jakas mała pomoc. zamierzam wstawic go jutro do warsztatu na modlińskiej przy mcdonaldzie. z góry dziekuje sznownym kolegom i nieocenionym koleżankom, którzy maja wiecej wiedzy ode mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 a kiedy ci piszcza?? czy piszczy non stop jak dotkniesz hamullca czy tylko jzuprzy zatrzymywaniu sie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MacKo Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 WielkiWac, mi piszczą przy hamowaniu odrazu jak tylko zacznę... ale nie zawsze... ale przez ostatnie dwa dni to bardzo czesto... klocki i/czy tarcze ?? przyłączam siędo pytania misiek169 - co zapodać innego niż seria ale żeby niue przepłacac.... ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bunio Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Witam, Polecam sklep www.carix.pl, maja bardzo duzy wybor tarcz i klockow, kazdy znajdzie tam cos co mu pasuje. Polecam bo sam korzystalem z ich sklepu i jestem bardzo zadowolony. Ja zainwestowalem w tarcze firmy MIKODA i nie jest zle a klocki Ferrodo. Jedyna wada to taka ze te klocuszki troszke popiskuja. Pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek169 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 właśnie byłem w warsztacie i obeszło sie bez wymiany a tylko na czyszczeniu. piszczały mi przy mocnym chamowaniu ale okazało sie ze mam walnięty jeden z amorków z tyłu (dziura w jezdni) i9 ntroche kasiorki poszło (305 za jeden a trzeba dwa) ide szukac pieniędzy bo mi portwel troche zmizerniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Jak klocki są jeszcze dobre to można rozebrać zacisk, wyjąć klocki i przetrzeć je trochę o beton. Ostatnio robiłem to u siostry i już z miesiąc nie piszczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek169 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 byłem w serwisie facet rozebtał cały mechanizm, wyczyscił klocki i stwierdził ze jest jeszcze ok połowa materiału. tarcze tez są dobre. kosztowało to 50 zł a dalej piszczy. zadzwoniłem i dostałem odpowiedz ze tak juz pewnioe musi byc albo to wina temperatury (cos jest w tej temp... bo piszczą jak są rozgrzane i jak mocno chamuje). jak widac temat dalej jest aktualny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Od kupna auta zrobiłem 30 kkm i również u mnie zaczeły piszczeć, sprawdziłem i są jeszcze grube, tarcze też w porzo, tak więc mamy zagwozdkę. Nawet przeczyściłem szczotką drucianą, a z tarcz zeszlifowałem kanty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 wentylowane powinny zalatwic sprawe mi sie wydaje ze to temp powietrza miedzy klockiema tarcza sie rogrzewa powstaje poduszka powietrzana i "gwizdze". to moja osobista teoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarap Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 trzeba naoliwic!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobroy Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Witam, Polecam sklep www.carix.pl, maja bardzo duzy wybor tarcz i klockow, kazdy znajdzie tam cos co mu pasuje. Polecam bo sam korzystalem z ich sklepu i jestem bardzo zadowolony. Ja zainwestowalem w tarcze firmy MIKODA i nie jest zle a klocki Ferrodo. Jedyna wada to taka ze te klocuszki troszke popiskuja. Pozdrawiam, Od roku jeżdżę na polecanym zestawie, czyli tarcze Brembo i klocki Ferodo i ... od roku mi ten zestaw piszczy przy hamowaniu :evil: czasem, gdy pojadę do warsztatu, przeczyszczą mi klocki i wystarcza to na tydzień, potem to samo. Już mnie kur...ica bierze! A klocki są produkcji belgijskiej, nie polskiej. Zdaje się, że następnym razem już nie kupię Ferodo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 jak masz kase.. to kup klockie bardziej miekkie (szybciej sie zcieraja ale nie powinny piszczec) kto ma kase niech przetestuje:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Czyli jedyne wyjście to miekkie kloce ?? Bo też mi popiskują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Ja mam nowe tarcze i klocki i przez pierwsze 1,5kkm było ok. Teraz jak heble są zimne i lekko hamuje to tak piszczy, ze cholery mozna dostać a jak się rozgrzeją to przy mocnym hamowaniu czuć na pedale taki jakby "terkotanie". Może ktoś wie jak zaradzić powyszym objawom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 to terkotanie przy ostrym hamowaniu to może być ABS. U mnie jak się depnie to mam wrażenie że mi sie hamulce prują. Zaradzić ?? odłączyć ABS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 to terkotanie przy ostrym hamowaniu to może być ABS Cholera ale mnie się wydaje, że nie mam ABS-u. A może jednak, nigdy nie udało mi się zablokować kół podczas hamowania więc może, ale nie, nie mam żadnej kontrolki etc. Qrna teraz się zastanawiam czy mam ABS czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 znajdz troche mokrego asfaltu albo poczekaj na zime Na śliskim widać > a w ogóle to ABS w kazdym razie te pierwsze podstawoe wykrywa różnice w prędkości kół przy hamowaniu. Jak całkowicie zablokujesz wszystkie koła to nie zadziała. W aucie z tego roku można ( ale nie na pewno ) poznać obecność ABS po jego pierścieniu przy piaście koła. Wygląda troche jak koło zębate tylko "zęby" ma płaskie. Trochę jak branzoleta z prostokątnymi wybrzuszeniami. Cięzko mi opisać jak chcesz prześlę Ci fotkę jak t u mnie wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Cięzko mi opisać jak chcesz prześlę Ci fotkę jak t u mnie wygląda. Dawaj. johny_fellow@wp.pl Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Ponoć jest specjalna pasta do klocków która usuwa uciążliwe piszczenie... ale ponoć mają ją tylko dobre serwisy. Jak to działa nie wiem nigdy nie testowałem. :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bls17 Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Mam N16 2002. Jak samochod postoi w garażu (mam pod ziemią) to o kilku pierwszych hamowaniach wiedza wszyscy w okolicy. Ciekawostka jest - ze dzwiek piszczenia jest tylko przy lekkim hamowaniu- jak przycisne mocniej to znika. Po kilku minutach tarcze sie rozgrzeja i jest ok. Znajomy mi mowil ze to wina pary wodnej osiadajacej na tarczach- ale nie wiem ile w tym prawdy. Klocki wymienilem a tarcze mam w porzadku. Jakby ktos mial namiary na ta paste- to poprosze.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Mam N16 2002. Jak samochod postoi w garażu (mam pod ziemią) to o kilku pierwszych hamowaniach wiedza wszyscy w okolicy. Ciekawostka jest - ze dzwiek piszczenia jest tylko przy lekkim hamowaniu- jak przycisne mocniej to znika. Po kilku minutach tarcze sie rozgrzeja i jest ok. Znajomy mi mowil ze to wina pary wodnej osiadajacej na tarczach- ale nie wiem ile w tym prawdy. Klocki wymienilem a tarcze mam w porzadku. Jakby ktos mial namiary na ta paste- to poprosze.... Normalka. Gołe tarcze pokrywają się ładną rdzą i przy pierwszym hamowaniu trzeba tę rdzę ściachać. U mnie tez tak się dzieje, ale nie w takim stopniu jak opisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość W_D Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Czyli tak patrząc na wszystkie wypowiedzi wychodzi z grubsza na to, że nie ma idealnego sposobu na pozbycie się piszczenia? Jak piszczą komuś to mieliśmy pecha... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 jest wystarczy zajrzeć na post piszczące hamulce ale ten drugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.