Gość mike242 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Witam! W mojej almerze zdarzyl sie podobno prawie nie wystepujacy problem a mianowicie lekka nieszczelnosc pompy hamulcowej (serwo). Mam model sprzed liftingu rocznik 2000 1.8 ABS+EBD tarcze tyl. W serwisie serwo kosztuje 1500-2000 ale znalazlem znacznie taniej z uderzonej almerki (dostala w prawy bok a serwo jest po lewej) ale takiej wyprodukowanej po 2002. Czy moze ktos z szanownych forumowiczow ma moze pojecie czy takie serwo bedzie pasowac do mojego modelu. W serwisie w czesciach katalogowych facio sprawdzal i mowil ze 1.5 i 1.8 maja takie samo ale od stycznia 2000 do marca 2001 jest jeden typ a potem jakis inny. POZDRAWIAM wszystkich poniewaz to moj pierwszy post tutaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Witam. Konkretnie - chodzi o pompę hamulcową, czy serwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike242 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Ta duza okragla bania - serwo. Bylem u kilu mechanikow no i wiekszosc uradzila ze jest nieszczelnosc tzn pedal hamulca daje sie wcisnac mocno w podloge przy czym slychac cichy syk. Hamowanie przeszlo na kontroli pojazdu bez problemu ale auto ogolnie hamuje troche slabiej. Wlasciwie mozna to zostawic jak jest ale ja lubie jak wszystko jest 100% sprawne. Dodam ze zmiana plynu hamulcowego no i odpowietrzenie zrobione przy okazji nie poprawily sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Witam jeszcze raz. Z tego co się zorientowałem to w N16 były montowane trzy modele serw: M215T, S255, V255. Montowane były w różnych kombinacjach, w zależności od: - silnika (QG15, QG18, YD22, K9K) - ABS (czy jest, czy nie ma) - wersji nadwozia (sedan, czy hatchback) - tego nie wiem. Nie wiem czy na serwach widnieją te oznaczenia, i w których miejscach. Myślę że na częściach używanych nie pownno być problemu z zakupem, z tego względu że nie jest to część chodliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike242 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Super dzieki sprawdze jakie mam. Kolo w serwisie mowil ze sa silnik nie ma znaczenia (?) tylko rocznik i ABS ale chyba ponad 90% almerek ma ABS. [ Dodano: Wto 01 Sie, 2006 09:25 ] Okazuje sie ze na moim serwo jest oznaczenie BM500 sa jeszcze jakies numery seryjne itd. ale BM500 to oznaczenie jeszcez inne niz podales. Co ja mam w takim razie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.