Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

zegarek mi niepodswietla k11


Gość piotrek00000
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość johny_fellow

Jak nie masz włączonych świateł to się nie świeci (tak mam w K11) ale jak włączysz światła, chociaż mijania to powinno się podświetlić.

Jeżeli wogóle Ci sie nie pali to na bank masz przepaloną żarówkę. To jest taka mała 1,2W cała szklana i na niej jest niebieska gumka nadająca kolor podświetlenia zegarka/licznika. Gdyby nie zaje***i mi aparatu zrobiłbym fotki i wrzucił.

 

W 100NX'ie natomiast zapala się automatycznie po przekręceniu kluczyka w położenie Acc.

 

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W K11 przed liftem zegarek podświetla się po przekręceniu kluczyka w pierwsze położenie (działa dmuchawa), przed Acc. Reszta deski podświetla się po włączeniu świateł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
W K11 przed liftem zegarek podświetla się po przekręceniu kluczyka w pierwsze położenie (działa dmuchawa), przed Acc. Reszta deski podświetla się po włączeniu świateł.

 

No umnie (wersja po lifcie) jest tak jak napisałem, żeby sie cokolwiek podświtliło trzeba włączyć światła. A żeby np dmuchawa działała to kluczyk musi być w położeniu jak dla pracującego silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej MICRZE nie mam podświetlenia zegara, prędkościomierza w połowie, spaloną kontrolkę rezerwy i jeszcze innych rzeczy i cholera wreszcie sie musze za to wziąść bo nic nie widać w nocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość johny_fellow
w mojej MICRZE nie mam podświetlenia zegara, prędkościomierza w połowie, spaloną kontrolkę rezerwy i jeszcze innych rzeczy i cholera wreszcie sie musze za to wziąść bo nic nie widać w nocy

 

No pewnie. Musisz sie uzbroić w kilka żaróweczek i heyyah.

 

Obudowa licznika jest na 2 śrubach, a sam licznik na 3 tak więc nie powinieneś mieć problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Schumi03

Ja też planuje sie zabrać za uzupełniane braków w podświetleniu wskaźników (m.in. zegara mi nie podświetla,też myślałem że tak ma być ;) ), boje sie tylko że moge coś zepsuć...Czy kompletny laik nie napsoci nic podczas takiej operacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy linka licznika nie przeszkadza w wymianie żarówek??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Schumi nawet fachowiec może cosik zje....ć.

Kiedyś przepaliła się nam jedna żarówka i tak jeździliśmy kupe czasu.

Aż coś się popsuło ojciec pojechał do serwisu i powiedział, żeby przy okazji wymienili żarówkę i powiedzieli, że oki.

Jak odbierał auto to mu powiedzieli, że żarówki nie wymienili, bo tam są takie specjalne strasznie drogie i oni się za to nie zabierają bo to ryzyko i takie coś to tylko w ASO.

Po jakimś czasie jak kolejne się poprzepalały wkurw..... się i stwierdziłem że zobaczę co i jak. I jak się okazało pseudofachury chciały dojść do licznika od d*py strony (od przodu) i jakoś tak wymienić żarówki. Połamali przez to szybkę w dwóch miejsca ale tak, że po założeniu obudowy nic nie było widać na szczęście. Ja wymieniłem żarówki a jakieś 7-10 minut. Zdjąłem kapturek z podświetlanie zegarka i teraz mam takie fajne pomarańczowe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się to zrobić bez odczepiania linki, ale lepiej ją odpiąć. Nie ma z tym dużego problemu (taki sam jak z wypinaniem kostek elektrycznych, których od dawna nikt nie wypinał). Z wpięciem z powrotem też nie ma problemu, po prostu wpinamy i już, nie ma tam jakiegoś konkretnego ustawienia ani nic w tym stylu (za pierwszym razem bałem się, że może być ważne, jak linka jest przekręcona - to nie ma znaczenia). Oprawki żaróweczek przekręca się lekko i wyciąga, żaróweczki w oprawkach montowane są na wcisk. Z doświadczenia wiem, że nie warto wkładać żarówek przy zapalonych światłach (ja tak kilka spaliłem, zapewne przez chwilowe przepięcia). U mnie żarówki podświetlenia deski są cztery i mają niebieskie oprawki. Oprawka od żarówki zegarka jest chyba zielona (a może pomarańczowa, nie pamiętam). Jedyny potrzebny przyrząd to śrubokręt (i żarówki na wymianę).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chciałem troszke sie odstresowac i dawałem wpodłoge to przy skrecie w lewo przepałał mi się bespiecznik od podswietlania desk

W lewym nadkolu idzie jakaś wiązka kabli. Może robiło Ci się tam zwarcie? (Ale żeby przepalał się akurat tylko bezpiecznik od podświetlania deski, to by było dziwne...). Chyba po prostu żona ma rację (tak w ogóle, to żona ma zawsze rację, a jak nie ma, to patrz punkt pierwszy ;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrek00000

dzieki wszystkim ,wymieniłem żaróweczki pod zegarami i jest lux , myslałem ze sie jedna spaliła a tu wszystkie niebieskie, zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz , a mianowicie czy popielniczka i zapalniczka podswietla sie ,czy u mnie żarówki są spalone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na pewno nie. Do zapalniczki idą tylko dwa przewody, jeden z nich to masa, więc albo musiałaby być podświetlona cały czas (niezależnie od podświetlenia innych rzeczy, bez sensu), albo wcale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

popielniczki nie byly podswietlane . w mojej micruni zapalniczka byla seryjnie podswietlana jdna zaroka z niebieskim kondomem w chili obecjej 4 diodami 3 mm w kolorze czerwonym

ja zdecydowalem sie na 3 godzinki pracy i problem przypalajacych sie zarowek mam juz daleeeeeeko za sobą... zegary, kontrolka kierónków, przyciski na konsoli srodkowej , konsola nawieiwu powietrza do kabiny ... wszytko to zostalo zastąpione diodami 5mm (blue)

dodatkowo wymiana postopjowek z przodu na diody, podsiwtlenie tablicy rejestracyjnej 6 diodami...

komfort i relax i spokuj zeby cokolwiek sie przepaliło.. no chyba ze za jakies otymalne 10000 godzin nonstop pracy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adex a masz może jeszcze w swojej MICRUNI coś oryginalnego, bo Ty już chyba wszystko wymieniłeś co tylko było możliwe :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość monsanto

Mam dwa pytanka:

1. czy jest możliwość podświetlenia włączników: ogrzewania tylnej szyby i awaryjnych.

2. jak zdjąć środkową konsolę, bo nie mogę sobie poradzić. Odkręciłem wszystkie śruby, zatrzaski puściły ale trzyma ją jeszcze jakiś drut od elementu służącego do zamykania obiegu wew/zew nawiewu. Jak go odczepić i czy nie będzie problemu z ponownym jego założeniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Schumi03

U mnie przycisk awaryjnych jest podświetlony (K11 '93), natomiast znajdujące się obok przyciski ogrzewania tylnej szyby i tylnych przeciwgielnych już nie (nie licząc pomarańczowej lampki w samym przycisku po jego wciśnięciu :wink: ).

Tutaj masz co nieco o podświetleniu przycisków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...