Gość piotrek00000 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 witam mam k11 z 1995 1,3 , mam pytanie czy zegarek na desce rożdzielczej w k11 nipodswitla sie ,czy ja mam zarówke spaloną, pozdrawiam, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość martusia Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Żarówka jest przepalona. Wiele osób na forum się już na to uskarżało. Warto skorzystać z opcji szukaj bo znajdziesz np. to http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...highlight=zegar Osobiście przez 2 miesiące jeżdziłam bez podświetlenia bo myślałam że tak ma być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek00000 Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 dzieki ,ja tez tak myslałem ,ze tak ma byc , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Jak nie masz włączonych świateł to się nie świeci (tak mam w K11) ale jak włączysz światła, chociaż mijania to powinno się podświetlić. Jeżeli wogóle Ci sie nie pali to na bank masz przepaloną żarówkę. To jest taka mała 1,2W cała szklana i na niej jest niebieska gumka nadająca kolor podświetlenia zegarka/licznika. Gdyby nie zaje***i mi aparatu zrobiłbym fotki i wrzucił. W 100NX'ie natomiast zapala się automatycznie po przekręceniu kluczyka w położenie Acc. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 W K11 przed liftem zegarek podświetla się po przekręceniu kluczyka w pierwsze położenie (działa dmuchawa), przed Acc. Reszta deski podświetla się po włączeniu świateł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 W K11 przed liftem zegarek podświetla się po przekręceniu kluczyka w pierwsze położenie (działa dmuchawa), przed Acc. Reszta deski podświetla się po włączeniu świateł. No umnie (wersja po lifcie) jest tak jak napisałem, żeby sie cokolwiek podświtliło trzeba włączyć światła. A żeby np dmuchawa działała to kluczyk musi być w położeniu jak dla pracującego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 w mojej MICRZE nie mam podświetlenia zegara, prędkościomierza w połowie, spaloną kontrolkę rezerwy i jeszcze innych rzeczy i cholera wreszcie sie musze za to wziąść bo nic nie widać w nocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 w mojej MICRZE nie mam podświetlenia zegara, prędkościomierza w połowie, spaloną kontrolkę rezerwy i jeszcze innych rzeczy i cholera wreszcie sie musze za to wziąść bo nic nie widać w nocy No pewnie. Musisz sie uzbroić w kilka żaróweczek i heyyah. Obudowa licznika jest na 2 śrubach, a sam licznik na 3 tak więc nie powinieneś mieć problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Ja też planuje sie zabrać za uzupełniane braków w podświetleniu wskaźników (m.in. zegara mi nie podświetla,też myślałem że tak ma być ), boje sie tylko że moge coś zepsuć...Czy kompletny laik nie napsoci nic podczas takiej operacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 a czy linka licznika nie przeszkadza w wymianie żarówek?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 a czy linka licznika nie przeszkadza w wymianie żarówek?? I'm sory. Ja mam wszystko na jednej kostce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chstr Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Schumi nawet fachowiec może cosik zje....ć. Kiedyś przepaliła się nam jedna żarówka i tak jeździliśmy kupe czasu. Aż coś się popsuło ojciec pojechał do serwisu i powiedział, żeby przy okazji wymienili żarówkę i powiedzieli, że oki. Jak odbierał auto to mu powiedzieli, że żarówki nie wymienili, bo tam są takie specjalne strasznie drogie i oni się za to nie zabierają bo to ryzyko i takie coś to tylko w ASO. Po jakimś czasie jak kolejne się poprzepalały wkurw..... się i stwierdziłem że zobaczę co i jak. I jak się okazało pseudofachury chciały dojść do licznika od d*py strony (od przodu) i jakoś tak wymienić żarówki. Połamali przez to szybkę w dwóch miejsca ale tak, że po założeniu obudowy nic nie było widać na szczęście. Ja wymieniłem żarówki a jakieś 7-10 minut. Zdjąłem kapturek z podświetlanie zegarka i teraz mam takie fajne pomarańczowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Da się to zrobić bez odczepiania linki, ale lepiej ją odpiąć. Nie ma z tym dużego problemu (taki sam jak z wypinaniem kostek elektrycznych, których od dawna nikt nie wypinał). Z wpięciem z powrotem też nie ma problemu, po prostu wpinamy i już, nie ma tam jakiegoś konkretnego ustawienia ani nic w tym stylu (za pierwszym razem bałem się, że może być ważne, jak linka jest przekręcona - to nie ma znaczenia). Oprawki żaróweczek przekręca się lekko i wyciąga, żaróweczki w oprawkach montowane są na wcisk. Z doświadczenia wiem, że nie warto wkładać żarówek przy zapalonych światłach (ja tak kilka spaliłem, zapewne przez chwilowe przepięcia). U mnie żarówki podświetlenia deski są cztery i mają niebieskie oprawki. Oprawka od żarówki zegarka jest chyba zielona (a może pomarańczowa, nie pamiętam). Jedyny potrzebny przyrząd to śrubokręt (i żarówki na wymianę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 jak chciałem troszke sie odstresowac i dawałem wpodłoge to przy skrecie w lewo przepałał mi się bespiecznik od podswietlania desk W lewym nadkolu idzie jakaś wiązka kabli. Może robiło Ci się tam zwarcie? (Ale żeby przepalał się akurat tylko bezpiecznik od podświetlania deski, to by było dziwne...). Chyba po prostu żona ma rację (tak w ogóle, to żona ma zawsze rację, a jak nie ma, to patrz punkt pierwszy ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 To powiedzcie jeszcze dobrzy ludzie jakie żarówki są fabrycznie użyte do podświetlenia deski, żeby było wiaodmo o co w sklepie pytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek00000 Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 dzieki wszystkim ,wymieniłem żaróweczki pod zegarami i jest lux , myslałem ze sie jedna spaliła a tu wszystkie niebieskie, zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz , a mianowicie czy popielniczka i zapalniczka podswietla sie ,czy u mnie żarówki są spalone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 czy popielniczka i zapalniczka podswietla sie U mnie nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 U mnie na pewno nie. Do zapalniczki idą tylko dwa przewody, jeden z nich to masa, więc albo musiałaby być podświetlona cały czas (niezależnie od podświetlenia innych rzeczy, bez sensu), albo wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość akira Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 A u mnie zapalniczka jest podswietlona:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 22 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2006 U mnie zapalniczka jest podświetlona na zielono :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 popielniczki nie byly podswietlane . w mojej micruni zapalniczka byla seryjnie podswietlana jdna zaroka z niebieskim kondomem w chili obecjej 4 diodami 3 mm w kolorze czerwonym ja zdecydowalem sie na 3 godzinki pracy i problem przypalajacych sie zarowek mam juz daleeeeeeko za sobą... zegary, kontrolka kierónków, przyciski na konsoli srodkowej , konsola nawieiwu powietrza do kabiny ... wszytko to zostalo zastąpione diodami 5mm (blue) dodatkowo wymiana postopjowek z przodu na diody, podsiwtlenie tablicy rejestracyjnej 6 diodami... komfort i relax i spokuj zeby cokolwiek sie przepaliło.. no chyba ze za jakies otymalne 10000 godzin nonstop pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Adex a masz może jeszcze w swojej MICRUNI coś oryginalnego, bo Ty już chyba wszystko wymieniłeś co tylko było możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 eee... no jak badą tylne nalmy biale z homo to ida zamienniki wszytkich zarówek z tyło na diodówki ogulnie ie no troche rzeczy jest oryginalnych.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monsanto Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Mam dwa pytanka: 1. czy jest możliwość podświetlenia włączników: ogrzewania tylnej szyby i awaryjnych. 2. jak zdjąć środkową konsolę, bo nie mogę sobie poradzić. Odkręciłem wszystkie śruby, zatrzaski puściły ale trzyma ją jeszcze jakiś drut od elementu służącego do zamykania obiegu wew/zew nawiewu. Jak go odczepić i czy nie będzie problemu z ponownym jego założeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 U mnie przycisk awaryjnych jest podświetlony (K11 '93), natomiast znajdujące się obok przyciski ogrzewania tylnej szyby i tylnych przeciwgielnych już nie (nie licząc pomarańczowej lampki w samym przycisku po jego wciśnięciu :wink: ). Tutaj masz co nieco o podświetleniu przycisków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.