Gość ADEX Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 w skrucie : wszytkie przyciksi (podgrzewanie, przecdiwmgielne i awaryjne) na srodkowej konsoli w wersi k11 z przed liftu sa podswitlane - tzreb a wyciagnac caly wlacznik i zboku idac takie 2 ala plastikowe srubki - to sa zarowki. ja je zdemontowalem tzn wuciagnolem zarowke z oprawi tej plastikowej i wstawilem 3 mm diode z rezystorem.. swieci jak ta lala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Mógłby ktoś zrobić zdjęcie jak wygląda podświetlenie tych przycisków na środkowej konsoli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monsanto Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 U mnie są tylko dwa włączniki na konsoli środkowej (awaryjne i ogrzewanie tylnej szyby), ale nie wiem jak je zdemontować. Próbowałem je podwarzać śrubokrętem ale za nic nie chcą wyjść. Próbowałem też podwarzać ramkę która jest wokół nich ale też nie chce zejść. Może mi ktoś łopatologicznie wytlumaczyć jak bezstresowo je wymontować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 monsanto ty nmasz k11 po lifcie ?? a to tam nie wiem jak zdemontowac wlaczniki.. jesli chodzi o micre z przed liftu to tak jak tu na niejednym forum bylo - demointuje si e panel srodkowy (2 srubki i zatrzaski) wlaczniki sa wcisniete w ten panel.. wyskacza jak si eje przepchnie w druga strone.. co do wlaczbikow po lifcie.. hmm no nie iem gdzie to morze byc... nie mialem do czynienia z poliftowa micrusią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrek00000 Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 jezeli chodzi o wymontowanie włączników na konsoli srodkowej to wystarczy od góry cienkim sróbokretem podwarzyc i powinny same wyskoczyc. a całą konsole srodkowa to są 4 sruby a potem zatrzaski , te dolne powinny łatwo wyskoczyc ale te górne nad 1 i 4 dziurą na włocznik trzeba sie troche nazmagac , ja w dziury po zaslepce i po włączniku włorzyłem palce srodkowe i tam juz pod palcami wyczuc mozna zatrzaski , trzeba je pociągnąc i powinno wyskoczyc, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeswirus Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 ja dzisiaj wymieniłem wszystkie żarówki przy wskaźnikach i nie wiem dlaczego świeci mi non stop rezerwa chociaż mam pełny bak. Przez 4 lata ta żarówka była spalona a jak wymieniłem to się okazuje że jeszcze może byc coć nie tak z czujnikiem poziomu chociaż wskazuje dobrze. Co to może być że takie cuda się dzieją?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Kontrolką rezerwy nie steruje to samo, co wskazówką poziomu paliwa. Czujnik dla rezerwy jest chyba w pompie paliwa (o ile dobrze pamiętam, co przeczytałem kiedyś na tm forum). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kafarafa Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Ja widziałem w K11 jeszcze lepszy motyw nie zagłębiałem sie w kabelki bo auto nie moje było. Klient chciał by mu radyjko podłączyć sprowadził micrę z niemiec miała jakąś dziwną kostkę więc wstawiłem iso po podłączeniu radia przepalał się jakiś bespiecznik i właśnie mu zegarka nie podświetlało a radio działało. gdy się radio odłączyło i wymieniło bezpiecznik zegarek podświetlony i tak w kółko nie dał grzebać w kablach więc pewnie do dziś jeździ bez światełka w zegarku! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 W odpowiedzi na niektóre pytania zadane tu: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?p=236290#236290 1) licznik na linkę jest przed liftem, po lifcie jest już elektryczny (czyli masz troszkę łatwiej, bo wtyki wypina/wpina się łatwiej niż linkę). 2) przed liftem żaróweczki są 4 białe, ale w niebieskich kapturkach. Po nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ABT Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Tez mialem niepodswietlony zegarek i myslalem ze tak ma byc dopki se nie postanowilem wymienic jednej ze spalonych zarowek ktora mi podswietlala temperature silnika, wymienilem a tu cyk zegarek swieci Wygladalo na to ze byla szeregowo podlaczona z zegarkiem lcd bo ta zarokwa napewno nie podsiwetla zegarka ktory ma swoje wlasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felson Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 Ja widziałem w K11 jeszcze lepszy motyw nie zagłębiałem sie w kabelki bo auto nie moje było. Klient chciał by mu radyjko podłączyć sprowadził micrę z niemiec miała jakąś dziwną kostkę więc wstawiłem iso po podłączeniu radia przepalał się jakiś bespiecznik i właśnie mu zegarka nie podświetlało a radio działało. gdy się radio odłączyło i wymieniło bezpiecznik zegarek podświetlony i tak w kółko nie dał grzebać w kablach więc pewnie do dziś jeździ bez światełka w zegarku!No właśnie w części K11 jest coś pokręcone z zasilaniem w kostce od radia. Tam gdzie powinien być minus, po właczeniu świateł pojawia się napięcie i w efekcie pada bezpiecznik na którym wiszą wszystkie 5W żarówki: postojowe przód+tył, oświetlenie rejestracji i podświetlenie zegarów.Myślałem, że tylko u mnie coś jest nie tak, ale widziałem tu gdzieś temat, w którym kilak osób się na to skarżyło. U mnie na razie radio bierze sobie samo "-" z anteny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 1 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 ja wychodze z zalozenia ze tak czy wowak jesli chodzi o radio to i tak powinno sie samemu polozyc instalacje "+" & "-" bezposrednio z aku i kabeli fo dlosnikow .. nic pozatym do szczescia jest nie potrzebne chyab ze ktos lubi aby radio się wyłączalo po przekręceniu stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 18 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2006 Dzisiaj zdarzył mi sie cud. Mam moją Micre od 1,5 rokui i od początku zegarek nie podświetlał, więc byłem przekonany, że żarówka jest spalona. Jakiegoż ciężkiego szoku doznałem, kiedy dzisiaj ni stąd ni zowąd w czasie jazdy zegarek zabłysnął pięknym niebieskawym światłem. Niestety po zatrzymaniu i następnym uruchomieniu już więcej nie zaświecił. :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADEX Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 sprawdzales zarowke ?? zdaza sie ze zarowka pomimo ze jej zarnik jest tna miejscu to nie styka. pozatym sprawdz sciezki i gniazdo zarowki.. wystarczy miernik a jak neimasz to zarowka 2 kabelki i bateria. jak obod zamyka to swieci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.