Gość jarek111 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 Witam serdecznie zaczelo sie od tego, ze pekl pasek klinowy, ktory napedza alternator oraz sprezarke klimatyacji. Pasek juz wymieniony ale klimatyzacja przstal dzilac :? sprawdzalem cisnienie czynnika i jest ok wiec nie mam pojecia gdzie szukac problemu. Jeszcze tylko pytanie czy pekajacy pasek moze uszkodzic np sprezrke albo cos co jest zwiazane z klimatyzacja?? Licze na jakas podpowiedz. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 20 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2006 A może ten pasek przy okazji zahaczył o przewodzik elektryczny, który jest podłączony do kompresora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiss Opublikowano 21 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2006 zobazc czy kompresor dzial prawidlowo tzn wlacz silnik i klime niech pochodzi chwilke jesli rurki ktore wychodz z kompresora sa zimne i osadza sie na nich kropelki wody tzn ze kompresor dziala jesli nie tzn ze spalil sie bezpiecznik , do kompresora nie dochodzi prad (sprawdz kable) , klimatyazcja nie ma freonu(mozesz sprawdzic w warsztacie lub kupic kable z zegarami i zobaczyc na niebieskim zegarze powinno byc ok 200 na czerownym 30 jesli jest za malo tzn ze gdzies przecieka trzeba zobaczyc gdzie i nabic freonem, jesli za duzo ok 300 tzn ze albo jest za duzo freonu i kompresor wtedy jest tak obciazony ze nie dziala prawidlowo albo wiatraki na chlodnicy nie dzialaja) mi jest o tyle latwiej ze jestem mechanikiem i zarowno mam narzedzia do pomiaru cisnienia i tzw leak tester do sprawdzania nieszczelnosci klimy natromiast jesli nie masz to pozostaje po sparwdzeniu bezpienicznikow i tego czy kompresor ma prad podjechac na stacje lub wydac pare zlotych i kupic narzedzia jesli klima dzialala poprawnie przed zerwaniem paska to na bank wsykoczyl bezpienik lub pasek uszkodzi kable wiec glowa do gory :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek111 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 zobazc czy kompresor dzial prawidlowo tzn wlacz silnik i klime niech pochodzi chwilke jesli rurki ktore wychodz z kompresora sa zimne i osadza sie na nich kropelki wody tzn ze kompresor dziala jesli nie tzn ze spalil sie bezpiecznik , do kompresora nie dochodzi prad (sprawdz kable) , klimatyazcja nie ma freonu(mozesz sprawdzic w warsztacie lub kupic kable z zegarami i zobaczyc na niebieskim zegarze powinno byc ok 200 na czerownym 30 jesli jest za malo tzn ze gdzies przecieka trzeba zobaczyc gdzie i nabic freonem, jesli za duzo ok 300 tzn ze albo jest za duzo freonu i kompresor wtedy jest tak obciazony ze nie dziala prawidlowo albo wiatraki na chlodnicy nie dzialaja) mi jest o tyle latwiej ze jestem mechanikiem i zarowno mam narzedzia do pomiaru cisnienia i tzw leak tester do sprawdzania nieszczelnosci klimy natromiast jesli nie masz to pozostaje po sparwdzeniu bezpienicznikow i tego czy kompresor ma prad podjechac na stacje lub wydac pare zlotych i kupic narzedzia jesli klima dzialala poprawnie przed zerwaniem paska to na bank wsykoczyl bezpienik lub pasek uszkodzi kable wiec glowa do gory :wink: Przyczyne znalazlem i rzeczywiscie byl to przewod do kompresora a dokladnie to byl ten mniejszy wygladajacy jak masa. Dzieki za podpowiedz pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.