Gość waldiw16 Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 Mam primerę z 1991 r na gaźniku wymienilem wszystkie filtry i swiece i auto spala mi nadal 14 l gazu na 100 km.(bez wariacji do 100 km/h, cykl mieszany) dziś zauważylem ze jeden z przewodów podciśnienia, przy kolektorze ssącym jest napęknięty czy to może byc przyczyna tak wyskokiego spalania?? z góry dzięki za podpowiedzi!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 23 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2006 mam ten sam silnik spala mi 11 w miescie i do 9-10 w trasie a jezdze do 150km/h tak wiec cos masz nie tak ale czy przewod podcisnienia? to raczej do regulacji gazu trzeba jechac. napisz jaki to przewod? czy czasem nie ten co idize od pokrywy zaworowej do kolektora ? czy zwykly maly od gaznika. przedow podcisnienia moze byc odpowiedizalny raczej za spalanie benzyny. moim zdaniem regulacja :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 na rególacjach bylm juz kilka razy u roznych gazownikow i mechanikow a moj idzie na maxa na gazie 140 km/h dodam tylko ze spręzanie w cylindrach mam w poządku wiec co dalej>>>HELP!!! [ Dodano: 24 Lip 2006, 14:31 ] to jest przewód ten maly od gaźnika .. [ Dodano: 24 Lip 2006, 14:34 ] ten przewód wchodzi do kolektora ssacego ma gzies 5 mm grobsci na zewnątrz i z tamtąd odchodzi hdzies do gażnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 a gaz dopiero zalozony? czy wczescniej palil ci mniej? moim zdaniem warto tez zobaczyc jaka masz srednice miksera (dziury w mikserze) zmierz sowmiarka. przy 1.4 najlepiej jak jest 33mm a przy 1.6 chyba 34-35. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 moim zdaniem mikser jest ok bo ma 35 mm srednicy i poza tym auto kiedys palilo mi w granicach 10-11 l na 100km., wiec mikser raczej odpada... juz nie mam pojecia co moze byc przyczyną Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Na podwyższone spalanie może mieć wpływ np. blokowanie koła przez któryś z klocków lub szczękę lub inne elementy układu jezdnego też to warto sprawdzić. Przyczy może być cała masa. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 1.sprawdz szczelnosc instalki. 2. zatankuj LPG na inne stacji. 3. wzbokgac mieszanke jesli ciagnie tylko 140 max. czasami przy zbyt ubogiej duzo pali. 4. proponuje wyjechac gaz do konca. zatankowac za np 30 zl zapamietac ile litrow. wzbogacic mieszanke nawet wlasnorecznie daj jeden caly obrut na srubie wiecej. albo niech gazownik ustawi bogatsza i wtedy zobacz ile na tym pojedziesz. jesli wzbogacenie nie pomoze to.... 5. "wiedza mi sie skonczyla.." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 podczas jezdzenie z otwarttmi szybami wzroslo mi spalanie o ponad 1 litr po miescie, w trasie te opory beda wieksze . Dla porownania jazda na trasie z bagaznikiem dachowym i dwoma rowerami zwiekszylo spalanie w ojca samochodzie o ponad 4 litry na trasie (okolo 130-150km/h). Takze tu moze byc ten problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 wielkie dzieki za wszystkie sugestie!!! wzbogacilem troche mieszanke i juz idzie 160km/h i wrocila mu moc , jest zrywniejszy ale co do spalania to jeszcze nie sprawdzilem. Ponadto zauważylem ze drugi przelot gaznika byl czaly czas otwarty a powinien sie otwierac dopiero przy najwyzszym obciazeniu, teraz juz tak dziala(naprawilem go) ale moim zdaniem to tez moglo byc przyczyna tak wysokiego spalania??? co wy o tym myslicie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wszok Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 jesli chodzi ci o gorna plaszke pierwszej przepustmnicy to to jesli samochod jest cieply to bedize ona otwarka. jedna przepustnice otwierasz naciskajac na gaz (mechanicznie) natomiast druga otwier sie samoczynnie pod wplywem podcisnienia. tak wiec nie wiem co zrobiles:P ale jesli spalenie bedize dobre to to ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 dokladniej to poprawilem troszke sprezynke bo po wygaszeniu silnika ta blaszka ktora jest otwierana podcisnieniem sie nie zamykala (ponadto cos ją kleszczyło, chyba własnie ta wychaczona sprężynka ) wiec ta blaszka byla non-stop otwarta.a teraz po wyłączeniu silnika sie zamyka za pomoca tej sprężynki. Ale sie okaże czy bedzie ok......?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.