Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Czy pęknięty przewód podciśnienia może zwiększyć spalanie???


Gość waldiw16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość waldiw16

Mam primerę z 1991 r na gaźniku wymienilem wszystkie filtry i swiece i auto spala mi nadal 14 l gazu na 100 km.(bez wariacji do 100 km/h, cykl mieszany)

dziś zauważylem ze jeden z przewodów podciśnienia, przy kolektorze ssącym jest napęknięty czy to może byc przyczyna tak wyskokiego spalania??

z góry dzięki za podpowiedzi!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam silnik spala mi 11 w miescie i do 9-10 w trasie a jezdze do 150km/h tak wiec cos masz nie tak ale czy przewod podcisnienia? to raczej do regulacji gazu trzeba jechac. napisz jaki to przewod? czy czasem nie ten co idize od pokrywy zaworowej do kolektora ? czy zwykly maly od gaznika.

przedow podcisnienia moze byc odpowiedizalny raczej za spalanie benzyny.

 

moim zdaniem regulacja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość waldiw16

na rególacjach bylm juz kilka razy u roznych gazownikow i mechanikow a moj idzie na maxa na gazie 140 km/h dodam tylko ze spręzanie w cylindrach mam w poządku

wiec co dalej>>>HELP!!!

 

[ Dodano: 24 Lip 2006, 14:31 ]

to jest przewód ten maly od gaźnika ..

 

[ Dodano: 24 Lip 2006, 14:34 ]

ten przewód wchodzi do kolektora ssacego ma gzies 5 mm grobsci na zewnątrz i z tamtąd odchodzi hdzies do gażnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gaz dopiero zalozony? czy wczescniej palil ci mniej? moim zdaniem warto tez zobaczyc jaka masz srednice miksera (dziury w mikserze) zmierz sowmiarka. przy 1.4 najlepiej jak jest 33mm a przy 1.6 chyba 34-35.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość waldiw16

moim zdaniem mikser jest ok bo ma 35 mm srednicy i poza tym auto kiedys palilo mi w granicach 10-11 l na 100km., wiec mikser raczej odpada... juz nie mam pojecia co moze byc przyczyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mario_k3

Na podwyższone spalanie może mieć wpływ np. blokowanie koła przez któryś z klocków lub szczękę lub inne elementy układu jezdnego też to warto sprawdzić.

Przyczy może być cała masa.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.sprawdz szczelnosc instalki.

2. zatankuj LPG na inne stacji.

3. wzbokgac mieszanke jesli ciagnie tylko 140 max. czasami przy zbyt ubogiej duzo pali.

4. proponuje wyjechac gaz do konca. zatankowac za np 30 zl zapamietac ile litrow. wzbogacic mieszanke nawet wlasnorecznie daj jeden caly obrut na srubie wiecej. albo niech gazownik ustawi bogatsza i wtedy zobacz ile na tym pojedziesz. jesli wzbogacenie nie pomoze to....

5. "wiedza mi sie skonczyla.." :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podczas jezdzenie z otwarttmi szybami wzroslo mi spalanie o ponad 1 litr po miescie, w trasie te opory beda wieksze . Dla porownania jazda na trasie z bagaznikiem dachowym i dwoma rowerami zwiekszylo spalanie w ojca samochodzie o ponad 4 litry na trasie (okolo 130-150km/h). Takze tu moze byc ten problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość waldiw16

wielkie dzieki za wszystkie sugestie!!!

wzbogacilem troche mieszanke i juz idzie 160km/h i wrocila mu moc , jest zrywniejszy ale co do spalania to jeszcze nie sprawdzilem.

Ponadto zauważylem ze drugi przelot gaznika byl czaly czas otwarty a powinien sie otwierac dopiero przy najwyzszym obciazeniu, teraz juz tak dziala(naprawilem go) ale moim zdaniem to tez moglo byc przyczyna tak wysokiego spalania???

co wy o tym myslicie???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi ci o gorna plaszke pierwszej przepustmnicy to to jesli samochod jest cieply to bedize ona otwarka. jedna przepustnice otwierasz naciskajac na gaz (mechanicznie) natomiast druga otwier sie samoczynnie pod wplywem podcisnienia. tak wiec nie wiem co zrobiles:P ale jesli spalenie bedize dobre to to ok :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość waldiw16

dokladniej to poprawilem troszke sprezynke bo po wygaszeniu silnika ta blaszka ktora jest otwierana podcisnieniem sie nie zamykala (ponadto cos ją kleszczyło, chyba własnie ta wychaczona sprężynka ) wiec ta blaszka byla non-stop otwarta.a teraz po wyłączeniu silnika sie zamyka za pomoca tej sprężynki.

Ale sie okaże czy bedzie ok......??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...