Gość SarS87 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 tworca topica powinien dac pochwale za tego posta. wg mnie rozsadza o calej sprawie. gratuluje Zell. same konkrety. pozdr rozumiesz co napisalem? nalezy mu sie pochwala bo napisal dokladnie to co chciales a nawet duzo wiecej. tyle mnie w tym topicu czytaj to moj ostatni post na ten temat. a czy Ty tez rozumiesz co ja napisalem? Napisalem Ci ze zle przedstawiles swoja mysl, ale ze tez sie z Toba zgadzam, wiec po co sie rzucasz? koniec tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Jaka roznica jest miedzy SR20DEH w primerze a almerze? Silniki występujące w Primerach GT P11 z czarna pokrywą zaworową 150KM@6300 181Nm@4800 Silniki występujące w Primerach Almerach GTi (słabsze nastawy ECU, srebrna pokrywa zaworowa) 143KM@6300 173Nm@4800 Co to sa te "słabsze nastawy ECU"? Różnica jest tylko w kolorze pokrywy zaworowej (P11 GT Czarna) oraz w mapach ECU(domniemam) . Zresztą różnica między tymi silnikami na hamowni nie przekracza 1,5% więc dane podawane przez producenta są lekko mówiąc zbyt optymistyczne. Poniżej przebieg momentu seryjnej, całkowicie sprawnej P11GT z sekwencyjną instalacją wtryskową: Dla porównania seryjna Almera GTi także z sekwencją LPG: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.