Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Obszerny opis Primery P10


Gość kazek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wczoraj biorę gazetkę "Motor" do ręki , otwieram i patrzę na trzech stronach tekst na temat nissana, no chyba solidnie podeszli do zagadnienia i ja nie mam nic do zarzucenia autorowi tekstu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj biorę gazetkę "Motor" do ręki , otwieram i patrzę na trzech stronach tekst na temat nissana, no chyba solidnie podeszli do zagadnienia i ja nie mam nic do zarzucenia autorowi tekstu :)

Jeśli mowa o tym opisie wersji P10 GT, to lekko im się zdjęcia nie zgadzają z wersją. O ile nie jestem w stanie nic powiedzieć o bryle nadwozia (z tego co wiem, to wersja GT powinna mieć lekko zmienione kilka detali), o tyle zdjęcie tablicy wskaźników jest że tak brzydko powiem "zdupy", a nie z GT. Licznik wersji GT jest wyskalowany do 240 - tutaj 220, obrotomierz (czerwone pole) do 7500 obrotów, tutaj 6500. Czyli albo zrobili zdjęcie poglądowe wnętrza modelu (tylko wypadałby o tym wzpomnieć), albo ktoś ich zrobił w balona ;) Sam artykuł wydaje się być naprawdę wyważoną, obiektywną opinią o P10. Ogólne wrażenie - OK :okulary:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopaki prosimy o skanik i wrzucenie na ogólne forum.

 

Kazek stary lisie przeciez wiesz ze takie rzeczy to od razu się ładuje dla innych biednych użytkowników P10.

 

PZD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No chłopaki prosimy o skanik i wrzucenie na ogólne forum.

 

Kazek stary lisie przeciez wiesz ze takie rzeczy to od razu się ładuje dla innych biednych użytkowników P10.

 

PZD

Koledzy no nie przeginajcie ten motor kosztuje mniej niż piwo. Robota Kazka będzie kosztować więcej niż te wasze 1,50

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy może ktoś potwierdzić że P10 ma ocyknowane elementy nadwozia? Jeśli tak to ja się pytam czemu te cholerne progi tak gniją? Dziwnym jest, iż producent nie przewidział możliwości powstawania ognisk korozji w tak newralgicznym miejscu jak styk progu z nadkolem :? Aaaaa..... i te 10,5 sekundy do setki przy silniku 1.6 to chyba lekka lipa, no chyba że na wtrysku bo moje nismo zbiera się może w 13,5 :x

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam rozumiec ze nie zjechali naszych Primek :?: :)

Nie, ale napisali, że lepiej kupić Vectre. Przynajmniej wydatki na zawieche nie zeżrą budżetu ;)

 

Za to przy Vectrze pójdziemy z torbami przez gnijące w każdym dokładnie miejscu nadwozie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mam rozumiec ze nie zjechali naszych Primek :?: :)

Nie, ale napisali, że lepiej kupić Vectre. Przynajmniej wydatki na zawieche nie zeżrą budżetu ;)

 

Za to przy Vectrze pójdziemy z torbami przez gnijące w każdym dokładnie miejscu nadwozie ...

Nie wiem, nie wnikam, mam P10 i jestem szcześliwy :twisted:

A tak ogólnie, to właśnie przyuważyłem, że mi próg przy nadkolu (a może nadkole przy progu? :) ) zaczyna brać rdza. HELP! Komu to oddać, żeby zrobić i zapomnieć o problemie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi 10,5 sekundami to niezła bujda jest :lol:

 

Mitch, nie chcę straszyć, ale rok temu miałem w zasadzie tylko trochę rdzy na końcówkach progów, więc dałem sobie spokój z naprawą. A po zimie z jednej strony nadkola zaczyna mi się dziura robić :549: na tym za***nym łączeniu błotnika z progiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mitch, nie chcę straszyć, ale rok temu miałem w zasadzie tylko trochę rdzy na końcówkach progów, więc dałem sobie spokój z naprawą. A po zimie z jednej strony nadkola zaczyna mi się dziura robić :549: na tym za***nym łączeniu błotnika z progiem.

 

Toteż chcę to jak najszybciej załatać i zapomnieć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opis może być ale ceny części jak zwykle w Motorze z kosmosu (albo z ASO), a najgożej mnie wkurzyły te zdjęcia, mogli jakąś ładniejszą primerkę wziąść (bez urazy dla właścicielu tego wozu). A i jeszcze te uwagi nad zawieszeniem, ok wachacze górne dają nam w kość ale jak jest wszystko w porządku to przyjemność z jazdy, szczególnie w zakrętach jest nisamowita. Amorki na tył kupiłem po 240zł sztuka, przód (amory monroe z wytłoczeniem nissan) pomimo przekroczonych 250kkm jest jak dla mnie w super stanie i myślę że jeszcze długo na nich pojeżdżę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim zapomnieli wspomnieć o jednostce chyba najpopularniejszej jednostce 130konnej SR20De, pisali tylko o SR20Di albo SR20DE, do tego byk z tym, że w P10 był silnik Turbo Diesla...

Do tego (chyba najbardziej wkurzające) odnosili się do opisywanej primerki, że jest to model GT a przecież na pierwszy rzut oka widać, że to zwykła odmiana, dodam, że to pierwszy wypuszczony na rynek wielopunkt (94r)

Tak czy siak artykuł bardzo zachęcający do kupna P10, tylko z tymi kosztami zawieszeniowymi jakoś tak trochę odstraszyli - naszczęście mało pokrywa się on z prawdą :D

 

Nissan Rulez :-)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim zapomnieli wspomnieć o jednostce chyba najpopularniejszej jednostce 130konnej SR20De, pisali tylko o SR20Di albo SR20DE, do tego byk z tym, że w P10 był silnik Turbo Diesla...

Do tego (chyba najbardziej wkurzające) odnosili się do opisywanej primerki, że jest to model GT a przecież na pierwszy rzut oka widać, że to zwykła odmiana, dodam, że to pierwszy wypuszczony na rynek wielopunkt (94r)

Tak czy siak artykuł bardzo zachęcający do kupna P10, tylko z tymi kosztami zawieszeniowymi jakoś tak trochę odstraszyli - naszczęście mało pokrywa się on z prawdą :D

 

Nissan Rulez :-)))

No to napiszmy do nich sprostowanie.

Kto się podejmuje zebrać to do kupy ?

Sławek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam stary "Auto Świat", w którym opisali P10 SR20Di. Też zachwalali, ale artykuł bardziej rzetelny. Chociaż jak to w "AŚ": podali 10,5s do 100 kmh - to było "sprawne" przyspieszenie, wystarczające nawet dziś. Parę nr. później było Mondeo I 1.8 16V. Taka sama moc, 13s do 100kmh; to już według nich był prawie wyścigowy bolid, którym "można ganiać wiele nowych aut" itd. Wrzucę skan jak będę w domu (za 2 tyg.). Powinienem też mieć stary "AŚ", w którym była GTka. Uwaga: napisali, że sprawia wrażenie, jakby miała 180 km! Mam gdzieś też porównanie P11 2.0 SLX, Accorda i Cariny. Wygrywa... P11.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ojej ale to nieskładnie napisałem mam nadzieje że nie macie mi tego za złe :roll:

Ps. można im jeszcze wskazać różnicę miedzy zwyklym 130konnym wielopunktem a tym 150konnym oznaczonym jako GT :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem ta Prime w Gdyni ,za kółkiem siedział ktoś inny niz w gazecie sie wypowiadał ,myslalem ze ten typ ze zdjecia co sie o niej wypowiada to jest wlasciciel ,ale znalazlem numer 22 motoru (ten z Primą jest numer 30) i w uzywanych autach bylo opisywane Volvo 440 ,gdzie okazalo sie ze wlascicielem jest ten sam typ. No chyba ze on jest jakims oblatywaczem gazety "Motor" na wszystkie uzywane i opisywane auta.

 

Ale to tylko taka ciekawostka przyrodnicza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...