Gość kazek Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 wczoraj biorę gazetkę "Motor" do ręki , otwieram i patrzę na trzech stronach tekst na temat nissana, no chyba solidnie podeszli do zagadnienia i ja nie mam nic do zarzucenia autorowi tekstu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 da rade to zeskanowac i tu wrzucic? to jest tygodnik? jest jeszce w kioskach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Tygodnik, napewno gdzieś dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Potwierdzam.Jest w kioskach.Cena 1,50zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 wczoraj biorę gazetkę "Motor" do ręki , otwieram i patrzę na trzech stronach tekst na temat nissana, no chyba solidnie podeszli do zagadnienia i ja nie mam nic do zarzucenia autorowi tekstu Jeśli mowa o tym opisie wersji P10 GT, to lekko im się zdjęcia nie zgadzają z wersją. O ile nie jestem w stanie nic powiedzieć o bryle nadwozia (z tego co wiem, to wersja GT powinna mieć lekko zmienione kilka detali), o tyle zdjęcie tablicy wskaźników jest że tak brzydko powiem "zdupy", a nie z GT. Licznik wersji GT jest wyskalowany do 240 - tutaj 220, obrotomierz (czerwone pole) do 7500 obrotów, tutaj 6500. Czyli albo zrobili zdjęcie poglądowe wnętrza modelu (tylko wypadałby o tym wzpomnieć), albo ktoś ich zrobił w balona Sam artykuł wydaje się być naprawdę wyważoną, obiektywną opinią o P10. Ogólne wrażenie - OK :okulary: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misiek_83 Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Czyli mam rozumiec ze nie zjechali naszych Primek :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Czyli mam rozumiec ze nie zjechali naszych Primek :?: Nie, ale napisali, że lepiej kupić Vectre. Przynajmniej wydatki na zawieche nie zeżrą budżetu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Zdjęcia nadwozia też popieprzyli. To kombi to już przecież WP11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Kazek gdybyś mógł zeskanować i zapodać na forum to oblookamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lotnik Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 No chłopaki prosimy o skanik i wrzucenie na ogólne forum. Kazek stary lisie przeciez wiesz ze takie rzeczy to od razu się ładuje dla innych biednych użytkowników P10. PZD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 No chłopaki prosimy o skanik i wrzucenie na ogólne forum. Kazek stary lisie przeciez wiesz ze takie rzeczy to od razu się ładuje dla innych biednych użytkowników P10. PZD Koledzy no nie przeginajcie ten motor kosztuje mniej niż piwo. Robota Kazka będzie kosztować więcej niż te wasze 1,50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fenol Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 http://www.sr20de.neostrada.pl/P10_1.pdf http://www.sr20de.neostrada.pl/P10_2.pdf http://www.sr20de.neostrada.pl/P10_3.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
competer Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 http://www.sr20de.neostrada.pl/P10_1.pdfhttp://www.sr20de.neostrada.pl/P10_2.pdf http://www.sr20de.neostrada.pl/P10_3.pdf Wielkie dzieki Fenol!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Czy może ktoś potwierdzić że P10 ma ocyknowane elementy nadwozia? Jeśli tak to ja się pytam czemu te cholerne progi tak gniją? Dziwnym jest, iż producent nie przewidział możliwości powstawania ognisk korozji w tak newralgicznym miejscu jak styk progu z nadkolem :? Aaaaa..... i te 10,5 sekundy do setki przy silniku 1.6 to chyba lekka lipa, no chyba że na wtrysku bo moje nismo zbiera się może w 13,5 :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość artoor Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Czyli mam rozumiec ze nie zjechali naszych Primek :?: Nie, ale napisali, że lepiej kupić Vectre. Przynajmniej wydatki na zawieche nie zeżrą budżetu Za to przy Vectrze pójdziemy z torbami przez gnijące w każdym dokładnie miejscu nadwozie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Czyli mam rozumiec ze nie zjechali naszych Primek :?: Nie, ale napisali, że lepiej kupić Vectre. Przynajmniej wydatki na zawieche nie zeżrą budżetu Za to przy Vectrze pójdziemy z torbami przez gnijące w każdym dokładnie miejscu nadwozie ... Nie wiem, nie wnikam, mam P10 i jestem szcześliwy :twisted: A tak ogólnie, to właśnie przyuważyłem, że mi próg przy nadkolu (a może nadkole przy progu? ) zaczyna brać rdza. HELP! Komu to oddać, żeby zrobić i zapomnieć o problemie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hoover Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Z tymi 10,5 sekundami to niezła bujda jest Mitch, nie chcę straszyć, ale rok temu miałem w zasadzie tylko trochę rdzy na końcówkach progów, więc dałem sobie spokój z naprawą. A po zimie z jednej strony nadkola zaczyna mi się dziura robić :549: na tym za***nym łączeniu błotnika z progiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mitch Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Mitch, nie chcę straszyć, ale rok temu miałem w zasadzie tylko trochę rdzy na końcówkach progów, więc dałem sobie spokój z naprawą. A po zimie z jednej strony nadkola zaczyna mi się dziura robić :549: na tym za***nym łączeniu błotnika z progiem. Toteż chcę to jak najszybciej załatać i zapomnieć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Opis może być ale ceny części jak zwykle w Motorze z kosmosu (albo z ASO), a najgożej mnie wkurzyły te zdjęcia, mogli jakąś ładniejszą primerkę wziąść (bez urazy dla właścicielu tego wozu). A i jeszcze te uwagi nad zawieszeniem, ok wachacze górne dają nam w kość ale jak jest wszystko w porządku to przyjemność z jazdy, szczególnie w zakrętach jest nisamowita. Amorki na tył kupiłem po 240zł sztuka, przód (amory monroe z wytłoczeniem nissan) pomimo przekroczonych 250kkm jest jak dla mnie w super stanie i myślę że jeszcze długo na nich pojeżdżę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 no i jeszcze jedna sprawa w P10 nie było w ofercie turbo diesla, wrzucili go dopiero w P 11 ps. a to sknerusy, szkoda im 1,50 na gazetke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 Przede wszystkim zapomnieli wspomnieć o jednostce chyba najpopularniejszej jednostce 130konnej SR20De, pisali tylko o SR20Di albo SR20DE, do tego byk z tym, że w P10 był silnik Turbo Diesla... Do tego (chyba najbardziej wkurzające) odnosili się do opisywanej primerki, że jest to model GT a przecież na pierwszy rzut oka widać, że to zwykła odmiana, dodam, że to pierwszy wypuszczony na rynek wielopunkt (94r) Tak czy siak artykuł bardzo zachęcający do kupna P10, tylko z tymi kosztami zawieszeniowymi jakoś tak trochę odstraszyli - naszczęście mało pokrywa się on z prawdą Nissan Rulez :-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Przede wszystkim zapomnieli wspomnieć o jednostce chyba najpopularniejszej jednostce 130konnej SR20De, pisali tylko o SR20Di albo SR20DE, do tego byk z tym, że w P10 był silnik Turbo Diesla...Do tego (chyba najbardziej wkurzające) odnosili się do opisywanej primerki, że jest to model GT a przecież na pierwszy rzut oka widać, że to zwykła odmiana, dodam, że to pierwszy wypuszczony na rynek wielopunkt (94r) Tak czy siak artykuł bardzo zachęcający do kupna P10, tylko z tymi kosztami zawieszeniowymi jakoś tak trochę odstraszyli - naszczęście mało pokrywa się on z prawdą Nissan Rulez :-))) No to napiszmy do nich sprostowanie. Kto się podejmuje zebrać to do kupy ? Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_p10 Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Mam stary "Auto Świat", w którym opisali P10 SR20Di. Też zachwalali, ale artykuł bardziej rzetelny. Chociaż jak to w "AŚ": podali 10,5s do 100 kmh - to było "sprawne" przyspieszenie, wystarczające nawet dziś. Parę nr. później było Mondeo I 1.8 16V. Taka sama moc, 13s do 100kmh; to już według nich był prawie wyścigowy bolid, którym "można ganiać wiele nowych aut" itd. Wrzucę skan jak będę w domu (za 2 tyg.). Powinienem też mieć stary "AŚ", w którym była GTka. Uwaga: napisali, że sprawia wrażenie, jakby miała 180 km! Mam gdzieś też porównanie P11 2.0 SLX, Accorda i Cariny. Wygrywa... P11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 ojej ale to nieskładnie napisałem mam nadzieje że nie macie mi tego za złe :roll: Ps. można im jeszcze wskazać różnicę miedzy zwyklym 130konnym wielopunktem a tym 150konnym oznaczonym jako GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 widziałem ta Prime w Gdyni ,za kółkiem siedział ktoś inny niz w gazecie sie wypowiadał ,myslalem ze ten typ ze zdjecia co sie o niej wypowiada to jest wlasciciel ,ale znalazlem numer 22 motoru (ten z Primą jest numer 30) i w uzywanych autach bylo opisywane Volvo 440 ,gdzie okazalo sie ze wlascicielem jest ten sam typ. No chyba ze on jest jakims oblatywaczem gazety "Motor" na wszystkie uzywane i opisywane auta. Ale to tylko taka ciekawostka przyrodnicza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.