velociraptor Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 widziałem ta Prime w Gdyni ,za kółkiem siedział ktoś inny niz w gazecie sie wypowiadał ,myslalem ze ten typ ze zdjecia co sie o niej wypowiada to jest wlasciciel ,ale znalazlem numer 22 motoru (ten z Primą jest numer 30) i w uzywanych autach bylo opisywane Volvo 440 ,gdzie okazalo sie ze wlascicielem jest ten sam typ. No chyba ze on jest jakims oblatywaczem gazety "Motor" na wszystkie uzywane i opisywane auta. Ale to tylko taka ciekawostka przyrodnicza Coobcio zebrał 1) w P10 nie było silnika TurboDisela, jedynie 75konna nie doladowana dwu litrówka 2) Primera opisywana to nie jest wersja GT a jej słabsza odmiana 130Konna na wielopunkcie która od wersji GT odróżnia: - brak progów - zegary wyskalwaone do 220km/h i 8.000 w GT 240 i 9000 do tego GT ma miernik ciśnienia oleju - zderzaki w GT są niższe i mają dodatkowe wloty do wentylowania tarcz z przodu - brak sportowych kubełkowych foteli - mniejsza moc silnika wynikająca z inengo walka ssacego, zaworów wydechowych, koelktora wydechowego i nastawów w ECU (GT kręci sie do 7500obr.min) GT miała płaskie tłoki dzięki którym stopieńspręzania był podnioesiony do 10:1 zamiast 9,5:1 jak to miało miejsce w przypadku słabszej odmian Dopisujcie uwagi zbierzemy to w kupę i wyślemy do nich. Slawek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 w rozmowie na GG zapomniałej jeszcze dopisać że silnik w GT ma stopeiń sprężania wynoszący 10:1 osiągnięto to po przez wymiane wklęsłych tłoków na plaskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 1. czerwone "GT" na lewo od predkosciomierza ,a jak trzeba bedzie foty słać rasowego P10 GT to mysle ze kilka osob (w tym i ja chetnie) moze je załączyć. 2. Rzekome P10 kombi to W11 już z tego co się zdazylem zorientować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 z pierdółek mogę dodać że w silnikach SR20DE jest zastosowany inny pierścień górny na tłoku tzn. jest ścięty pod kątem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Szanowni Państwo, Klubowicze, członkowie Nissanklub.pl ze sporym zainteresowaniem zapoznali się z prezentowanym w numerze 30 artykułem dot. Nissana Primery P10. Po krótkiej dyskusji na forum pozwoliłem sobie zebrać kilka uwag wnoszonych przez uczestników i podesłać Państwu w formie uzupełnienia i sprostowania. Przede wszystkim zdjęcia prezentowanego przez Państwa samochodu to nie wersja GT. Licznik wyskalowany do 220 km/h oraz obrotomierz do 6500 (czerwone pole) wskazuje na normalną wersję 115 konną, poza tym wersja GT posiada na desce dodatkowy miernik ciśnienia oleju. Nadwozie w wersji GT jest wyposażone w progi oraz zderzaki są obniżone i posiadają wloty powietrza do wentylowania tarcz hamulcowych. Siedzenia w wersji GT są kubełkowe. W przypadku silników napisali Państwo (ramka najpopularniejsze silniki) iż Primera była oferowana z silnikiem turbodiesel, co jest nie prawdą ponieważ taki pojawił sie dopiero w wersji P11. W ramce historia modelu pojawiło się zdjęcie Primery P11.144 czyli wersji P11 po liftingu. Kolejny błąd to prezentacja zdjęcia Primery P11E (kombi) w ramce Pozostałe wersje nadwozia jako wersji P10 Kombi. Jednocześnie chcieliśmy poinformować że doświadczenia naszych klubowiczów wskazują iż ceny części zamiennych np. amortyzatorów są znacznie zawyżone. Jeśl w przyszłości chcieli by Państwo skorzystać z naszej bogatej kolekcji zdjeć lub uzyskać informację na temat modeli Nissana , gorąco zapraszamy. Z wyrazami szacunku ... To jest propo - to zawieszenie w W10 jest inne niż w P10 ? bo nie jestem pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 To jest propo - to zawieszenie w W10 jest inne niż w P10 ? bo nie jestem pewien Inne 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bun Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Z tymi 10,5 sekundami to niezła bujda jest w moim podpisie macie czas do 60mph i silnik, ktory mial zatkany EGR i lekko przestawiony zaplon tak wiec z tym 10,5 to chyba jednak nie do konca taka bujda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Bravo Velociraptorze !! Ja bym jeszcze wtrącił jeszcze wątek o silniku 130konnym, żebyś nie musiał się przemęczać pozwoliłem sobie na małą korektę, tata: Szanowni Państwo, Klubowicze, członkowie Nissanklub.pl ze sporym zainteresowaniem zapoznali się z prezentowanym w numerze 30 artykułem dot. Nissana Primery P10. Po krótkiej dyskusji na forum pozwoliłem sobie zebrać kilka uwag wnoszonych przez uczestników i podesłać Państwu w formie uzupełnienia i sprostowania. Przede wszystkim zdjęcia prezentowanego przez Państwa samochodu to nie wersja GT. Licznik wyskalowany do 220 km/h oraz obrotomierz do 6500 (czerwone pole) wskazuje na normalną wersję 116 lub 130konną (na wielopunkcie o której wogóle zapomnieliście), poza tym wersja GT posiada na desce dodatkowy miernik ciśnienia oleju. Nadwozie w wersji GT jest wyposażone w progi oraz zderzaki są obniżone i posiadają wloty powietrza do wentylowania tarcz hamulcowych. Siedzenia w wersji GT są kubełkowe i posiadają dodatkową regulacje na odcinku lędźwiowym. W przypadku silników napisali Państwo (ramka najpopularniejsze silniki) iż Primera była oferowana z silnikiem turbodiesel, co jest nie prawdą ponieważ taki pojawił sie dopiero w wersji P11. W ramce historia modelu pojawiło się zdjęcie Primery P11.144 czyli wersji P11 po liftingu. Kolejny błąd to prezentacja zdjęcia Primery P11E (kombi) w ramce Pozostałe wersje nadwozia jako wersji P10 Kombi. Jednocześnie chcieliśmy poinformować że doświadczenia naszych klubowiczów wskazują iż ceny części zamiennych np. amortyzatorów są znacznie zawyżone. Jeśl w przyszłości chcieli by Państwo skorzystać z naszej bogatej kolekcji zdjeć lub uzyskać informację na temat modeli Nissana , gorąco zapraszamy. Z wyrazami szacunku ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Bravo Velociraptorze !!Ja bym jeszcze wtrącił jeszcze wątek o silniku 130konnym, żebyś nie musiał się przemęczać pozwoliłem sobie na małą korektę, tata: Wersja ostateczna wygładzona i dopisana jeszcze jedna uwaga. Jeśli nie bedzie więcej uwag - wysyłam wieczorem do Motoru. Szanowni Państwo, Klubowicze, członkowie Nissanklub.pl ze sporym zainteresowaniem zapoznali się z prezentowanym w numerze 30 Waszego pisma artykułem dot. Nissana Primery P10. Po krótkiej dyskusji na forum pozwoliłem sobie zebrać kilka uwag wnoszonych przez uczestników i podesłać Państwu w formie uzupełnienia i sprostowania. Przede wszystkim zdjęcia prezentowanego przez Państwa samochodu to nie wersja GT. Licznik wyskalowany do 220 km/h oraz obrotomierz do 6500 (czerwone pole) wskazuje na normalną wersję 116 lub 130 konną z wielopunktowym wtryskiem, który nie został przez Państwo wymieniony, poza tym wersja GT posiada na desce dodatkowy miernik ciśnienia oleju. Nadwozie w wersji GT jest wyposażone w progi oraz zderzaki są obniżone i posiadają wloty powietrza do wentylowania tarcz hamulcowych. Siedzenia w wersji GT są kubełkowe i posiadają dodatkową regulacje na odcinku lędźwiowym. W przypadku silników napisali Państwo (ramka najpopularniejsze silniki) iż Primera była oferowana z silnikiem turbodiesel, co jest nie prawdą ponieważ taki pojawił sie dopiero w wersji P11. W ramce historia modelu pojawiło się zdjęcie Primery P11.144 czyli wersji P11 po liftingu. Kolejny błąd to prezentacja zdjęcia Primery P11E (kombi) w ramce Pozostałe wersje nadwozia jako wersji W10 czyli kombi. Jednocześnie chcieliśmy poinformować że doświadczenia naszych klubowiczów wskazują iż ceny części zamiennych np. amortyzatorów są znacznie zawyżone. Z częstych usterek i niedogodności można by jeszcze wskazać problemy ze skrzypiącym fotelem kierowcy oraz awaryjny układ wycieraczek. Poza tymi drobnymi uwagami uważamy, iż artykuł był bardzo rzetelnie i ciekawie napisany. Jeśli w przyszłości chcieli by Państwo skorzystać z naszej bogatej kolekcji zdjeć lub uzyskać informację na temat modeli Nissana , gorąco zapraszamy. Z wyrazami szacunku Członkowie Nissanklub.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Do częstych usterek dodałbym jeszcze te przeklęte tandetne angielskie alternatory to już mój 3 z kolei od 15 miesięcy ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Bajka - mi się bardoz podoba, w dalszej części tekstu zamieścił bym jakąś podpuchę żeby zajeli się opisem P11 Jakby doszło już do takiej okoliczności to warto żeby dali wzmiankę o Nissanklubie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maglev Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Jakby doszło już do takiej okoliczności to warto żeby dali wzmiankę o Nissanklubie Właśnie! P.S. Może w końcu ujawniliby się userzy Nismo w Zgorzelcu bo jeździ ich całkiem sporo a tylko ja jestem na nissanklub.pl :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Tekst profi W przypadku silników napisali Państwo (ramka najpopularniejsze silniki) iż Primera była oferowana z silnikiem turbodiesel, co jest nie prawdą ponieważ taki pojawił sie dopiero w wersji P11. A jakby chcieli dopisać coś o najbardziej popoularnym silniku i jego odmianach to ten link uważam za podstawe http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2680 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 A jakby chcieli dopisać coś o najbardziej popoularnym silniku i jego odmianach to ten link uważam za podstawe http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=2680 Hihi dziękuje :oops: :oops: :oops: Zmotywowało mnie to do rozszerzenia opisu - jeszcze jakieś foto z SR20Di czystym by się przydało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maras Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Ja bym jeszcze wtrącił jeszcze wątek o silniku 130konnym Coobcio, jak sam napisałeś w linku o odmianach SR20, wersja SR20De z P10 ma 125KM (z katem). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Katalogowo 125 z katem i 130KM bez kata na hamowni wychodzi 132KM z katem i 135-137KM bez Kata, już dawno dawno temu to pisałem, teraz powprowadzałem katalogowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Mail poszedł do motoru. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 sie narobiło, trzeba jeszce było napisać by redaktorzy z motoru na przyszłość jak be opisywać kolejny model nissana , konsultowali sie z szanownym gronem, klubowiczów w nissanklubu :razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 I jeszcze moje 5 złotych: Czy może ktoś potwierdzić że P10 ma ocyknowane elementy nadwozia? Jeśli tak to ja się pytam czemu te cholerne progi tak gniją? Dziwnym jest, iż producent nie przewidział możliwości powstawania ognisk korozji w tak newralgicznym miejscu jak styk progu z nadkolem :? Błąd konstrukcyjny. Ostatnio klubowicz lespaul robił własnoręcznie te przeklęte łączenia nadkoli z progiem. Opisał mi to dokładnie. Po prostu zbiera sie tam błoto z wodą. Opis może być ale ceny części jak zwykle w Motorze z kosmosu (albo z ASO), a najgożej mnie wkurzyły te zdjęcia, mogli jakąś ładniejszą primerkę wziąść (bez urazy dla właścicielu tego wozu). A i jeszcze te uwagi nad zawieszeniem, ok wachacze górne dają nam w kość ale jak jest wszystko w porządku to przyjemność z jazdy, szczególnie w zakrętach jest nisamowita. Amorki na tył kupiłem po 240zł sztuka, przód (amory monroe z wytłoczeniem nissan) pomimo przekroczonych 250kkm jest jak dla mnie w super stanie i myślę że jeszcze długo na nich pojeżdżę. Przedstawione auto to porażka. Przy nim mój wyglada jak nowka sztuka . No i znajoma rejestracja: LRA - Radyń Podlaski w lubelskim. Co do amorów to tez mnie to zbulwersowało. Kupiłem KAYABA, komplet do tylnego zawieszenia 330PLN. Przod podobnie jak u kolegi w dobrym stanie, a na liczniku juz 269tys km. [...]Powinienem też mieć stary "AŚ", w którym była GTka. Uwaga: napisali, że sprawia wrażenie, jakby miała 180 km! Mam gdzieś też porównanie P11 2.0 SLX, Accorda i Cariny. Wygrywa... P11. P10 SLX, czyli dokladnie to co pokazuja na forach w artykule widziałem ta Prime w Gdyni ,za kółkiem siedział ktoś inny niz w gazecie sie wypowiadał ,myslalem ze ten typ ze zdjecia co sie o niej wypowiada to jest wlasciciel ,ale znalazlem numer 22 motoru (ten z Primą jest numer 30) i w uzywanych autach bylo opisywane Volvo 440 ,gdzie okazalo sie ze wlascicielem jest ten sam typ. No chyba ze on jest jakims oblatywaczem gazety "Motor" na wszystkie uzywane i opisywane auta. Na to wyglada. Tymbardziej sie zdziwilem skad oni wytrzasneli tego kolesia U mnie w rodzinie Kombias duzo lepiej wyglada. To jest propo - to zawieszenie w W10 jest inne niż w P10 ? bo nie jestem pewien Inne 8) Dokladnie, w W10 jest zwykły McPherson, a w P10 zawieszenie wielowahaczowe. Z przodu i z tyłu. Przykład zawieszenia typu McPherson: http://www.audi.com.tw/glossary/images/mcp...ension/m024.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daniellus Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 maglev napisał/a:Czy może ktoś potwierdzić że P10 ma ocyknowane elementy nadwozia? Jeśli tak to ja się pytam czemu te cholerne progi tak gniją? Dziwnym jest, iż producent nie przewidział możliwości powstawania ognisk korozji w tak newralgicznym miejscu jak styk progu z nadkolem rozmawiałem z macherem z aso i powiedział mi że ocynk jest na drzwiach, dachu i przednich błotnikach progi tylne błotniki i klapa w W10 nie były cynkowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiedziu Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 i co tam ,jak tam ,bo jestem ciekaw odpisali coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
velociraptor Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 i co tam ,jak tam ,bo jestem ciekaw odpisali coś? negative Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Mzoe mi ktos podrzucic te Pdfy na maila? Bo linki od fenola juz nie chodzą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tomek_GT Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam, Dokładnie, prosiłbym o to samo czyli przesłanie pdf na maila bo nie mogę ściągnąć. Z góry dzięki. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Witam,Dokładnie, prosiłbym o to samo czyli przesłanie pdf na maila bo nie mogę ściągnąć. Z góry dzięki. pozdrawiam Rozumiem ze Twojego maila mamy domyślic? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.