sbogdi Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 witam, mam problem z moją P10 2.0 obroty sie przycinaja na poczatku jest dobrze 900 obr ale poźniej jest 2, 2,5 tys orb!! silniczek krokowy wydaje sie ok przeczyściłem go ale dalej czasami wariuje!!! to moze byc cos innego ??? pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Masz gazociąg ????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdi Opublikowano 26 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 nie- nie jest zagazowana!! i jeździ na dobrym paliwie!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 możesz mieć walnięty silnik krokowy, sprawdź też podciśnienia, może też być uszkodzone ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdi Opublikowano 27 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 jak sprawdzić to podciśnienie??? kurcze nie wiem jak z tym silniczkiem k. podczas diagnostyki nic na niego nie wskazywało. juz sam nie wiem pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zetek Opublikowano 28 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2006 Podciśnienia musisz sprawdzić wzrokowo czy wężyki nie są popękane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbogdi Opublikowano 30 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 witam, nie kupował ktoś z was uzywanego silniczka krokowego??? moze wiecie ile kosztuje??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.