Gość mjozek Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Nie znalazłem odpowiedzi poprzez szukanie tego tematu więc może ktoś wie co zrobic w N15 z elektrycznymi podnoszonymi szybami gdzie wszystko działa tylko szyby są luzne i hałasują .Mam na myśli szyby przednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 tak juz maja n15 ze szyby jak sa troche otwarte to drgaja, u siebie podokrecalem dokladnie wszystkie sruby, zalalem lakierem zeby sie nie odkrecaly i narazie nic nie drga, ale to pewnie kwestia czasu i znowu sie zacznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 niewidziałem nissana w którymby szyby nielatały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Juras322 Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Niestety w n16 po FL z listopada 2005 jest to samo.Wydaje sie,że uszczelka która powinna ją trzymać w trójkącie lusterka jest za mała, za wąska.Nie zamierzam tego popuścić i przy przeglądzie rocznym będę wnioskować o usunięcie powyższego. Czy macie jakieś doświadczenia z powyższym problem a odpowiedzią "speców" z ASO? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 tak juz maja n15 ze szyby jak sa troche otwarte to drgaja, u siebie podokrecalem dokladnie wszystkie sruby, zalalem lakierem zeby sie nie odkrecaly i narazie nic nie drga, ale to pewnie kwestia czasu i znowu sie zacznie. Po przeczytaniu tych informacji zwrocilem baczniejsza uwage na swoje szyby i u mnie nic kompletnie nie drga, bez znaczenia czy szyba jest lekko czy mocniej uchylona. Szyby sa elektrycznie opuszczane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 U mnie również występuje ten problem. Czytałem kiedyś na naszym forum, że jest to wina prowadnic szyb. Nie wiem niestety czy coś da się z tym zrobić :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 W mojej Primie jest to samo (el.szyby), wszystko rozkrecałem i sprawdzałem i nie wiem w czym tkwi problem. W qumpla W10 jest wporządku (bez el. szyb) :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Art-B Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Nie znalazłem odpowiedzi poprzez szukanie tego tematu więc może ktoś wie co zrobic w N15 z elektrycznymi podnoszonymi szybami gdzie wszystko działa tylko szyby są luzne i hałasują. Mam na myśli szyby przednie. A możesz coś więcej napisać na ten temat? Szyby klekoczą/brzęczą gdy są zamknięte, lekko opuszczone, czy całkowicie opuszczone? Czy gdy przyciśniesz rękę do szyby to nie hałasuje? Ja, podobnie jak Volnaris, nie zauważyłem tego problemu u mnie, ale może dlatego, że zwykle jeżdżę za zamkniętymi szybami (jest klima). Miałem natomiast problem z metalicznym brzęczeniem samej prowadnicy szyby wewnątrz drzwi, ale udało się problem wyeliminować kroplą kleju i jest cicho. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Ja mam podobny problem z tym, że szyby otiwerane manualnie. Są to najprawdopodobniej wyrobione prowadnice, które skrzypią przy otwieraniu/zamykaniu szyb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 można spróbować podociskać prowadnice - tzn ścisnąć je razem z uszczelką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Juras322 Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Więc w moje Almerze są elektryczne szyby a brzęczą tylko przy pewnym stopniu otwarcia. Nie jest to wina prowadnic a niewystarczającej uszczelki gdy szyba znajduje się w polu trójkąta trzymającego lusterko. Tylko w tej pozycji brzęczy i tylko o ten trójkąt i gdy szczegółowo przyglądnąłem się temu wytworowi to faktycznie z jednej strony w/w trójkąta uszczelka jest śladowa i nawet ręką poruszając szybę obija się ona o plastik trójkąta. Ciekawi mnie czy ktoś z nową Almerą z ub.roku próbował z tym walczyć w ASO. Pozdr++ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 jest jeszcze 1 powód - szyba nie jest w "trzymadełku" chwytaku w poziomie i pod kątem idze w prowadznice - jedna szyna jest od strony zamka a druga od zawiasów i one mogą mieć regulacje kąta pionu. Może też być wygniecoina- wytarta prowadnica. Należy dokładnie ustawić szybę w chwytaku , dociągnij - dognij prowadnice - tylko nie zamocno zeby można było otwierac szybę - palstik na centralnej prowadnicy z którym zespolony jest chwytak musi miec luz - nie duży ale musi go mieć. Jeśli to nie pomaga lub szyba ma luz na lekko otwartej to podłożyć wąskie paski plastiku pod prowadnice - sa one wyciągane z metalowych ramek. Osobiście długo zajeło mi idealne wypoziomowanie szyby - ale pomogło - wymaga wielu prób Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mochikanin Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 U mnie w jednym położeniu faktycznie leciutko brzęczy a u kolegi jest cisza sprawdzałem w każdym położeniu. Nasunął mi się taki wniosek że w trzy drzwiowych szybki brzęczą a w pięcio nie. Co myślicie? ja mam 3D. :wink: większa szyba może to jest powód? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Art-B Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 U mnie w jednym położeniu faktycznie leciutko brzęczy a u kolegi jest cisza sprawdzałem w każdym położeniu. Nasunął mi się taki wniosek że w trzy drzwiowych szybki brzęczą a w pięcio nie. Co myślicie? ja mam 3D. :wink: większa szyba może to jest powód? możliwe, ja mam 5D i fabryczną instalację elektrycznych szyb. Nie brzęczą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 ja mam 100 nx-a i szyba nie ma ramy. Brzeczy jak cholera oprucz 2 położeń, zamknieta i max otwarta :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość genjusz Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 mialem wczesniej korbki , zminilem na ekeltryke, szyby brzeczaly jak sa uchylone gdzies miedzy max zamknietym a max otwartym. Po zamontowaniu elektryki dalej brzeczaly, naprawilem jakos niechcacy podczas rozkrecania prawe drzwi i nie brzecxza, ale lewe nadal. JAk jest otwaerta na maxa lub zamknieta do konca to nie drgaja. Wiecej drgan slychac jak bas jest odkrecony i glosno dudni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jacko Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 ja mam 100 nx-a i szyba nie ma ramy. Brzeczy jak cholera oprucz 2 położeń, zamknieta i max otwarta :? u mnie jest dokładnie na odwrót...brzęczy jedynie kiedy jest na maxa zamknięta...słuchac wtedy jak silnik wchodzi na jakieś 2,5 - 3 tys obrotów...moim zdaniem takze moze to być wina dużej szyby (3D) dodatkowo podstarzałej lub lekko zapiaszczonej uszczelki zwłaszcza w górnej częsci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Fixxxer Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 w mojej almie też szyby brzęczą i można to skwitować twierdzeniem TTTM. NAwet w jednym z ostatnich auto światów (chyba) jest artykuł i pisza własnie o tej przypadłości a przyczyną jest wadliwa konstrukcja prowadnic które sie poprostu wyrobiły i tyle. Na to samo "chorują" podobno primery z serii p11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.