Gość mjozek Opublikowano 26 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2006 Wczoraj nabiłem klime a dzisiaj chciałem samodzielnie wymienić filtr p/pyłkowy i zdziwiłem się bardzo bo zgodnie z instrukcją Filtrona na swojej stronie www u mnie w miejscu gdzie powinien być filtr -nie ma go ???.Zdjołem szuflade odkręciłem 4 srubki zdjołem zabezpieczenie ale filtra nie ma , jest płaska pełna powierzchnia i nie ma nigdzie zatrzasku który pozoliłby wyjąć filtr.Czy jest możliwe , że mam go gdzieś indziej ??? Moje auto to N15 1.6 "sportline" z 1998r , 102 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Art-B Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Wczoraj nabiłem klime a dzisiaj chciałem samodzielnie wymienić filtr p/pyłkowy i zdziwiłem się bardzo bo zgodnie z instrukcją Filtrona na swojej stronie www u mnie w miejscu gdzie powinien być filtr -nie ma go ???.Zdjołem szuflade odkręciłem 4 srubki zdjołem zabezpieczenie ale filtra nie ma , jest płaska pełna powierzchnia i nie ma nigdzie zatrzasku który pozoliłby wyjąć filtr.Czy jest możliwe , że mam go gdzieś indziej ???Moje auto to N15 1.6 "sportline" z 1998r , 102 KM nie możliwe... :shock: filtr jest w postaci 1 lub 2 wkładów ustawionych pionowo: http://www.nissanklub.pl/zrob_sam.php?pid=...cid=3&tid=9 widoczne na zdjęciach - plastikowe, jasno szare wkłady. Nie pamiętam dokładnie, ale chyba tam nie ma żadnego zatrzasku, trzeba po prostu je wysunąć pociągając do siebie, istotna jest chyba kolejność, najpierw wychodzi ten dolny, jeśli się nie mylę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Musisz mieć filtr. Po usunięciu metalowej blokady a raczej wspornika który dodaje sztywności desce rozdzielczej powinieneś mieć wyłupany fragment plastiku w desce. Jeżeli nie masz to musisz go wyłupać - świadczy to o tym że nikt nigdy nie wymieniał od nowości filtra. Po wyłupaniu dostaniesz się do filtrów. Są dokładnie dwa wkłady a zatrzask blokujący znajduje się na dolnym wkładzie. Najpierw usuwa się dolny a następnie górny. Ja swoje przedmuchałem i wyprałem ... Wydajność dmuchawy wzrosła a zasobność portfela nie ucierpiała. jakby co to mam foto wyłupanej deski i wkładów - mogę podesłać. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mjozek Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Oglądałem te miejsce z 10 razy i nie ma tam filtra , zadzwoniłem do serwisu Nissana i powiedziano mi , że były wersje gdzie tego filtra nie montowano. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Art-B Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Oglądałem te miejsce z 10 razy i nie ma tam filtra , zadzwoniłem do serwisu Nissana i powiedziano mi , że były wersje gdzie tego filtra nie montowano. że niby co? nie montowano filtra? :shock: to znaczy, że cały zasysany syf leci przez nawiew do kabiny? ja rozumiem oszczędność, ale... to chyba jakieś nieporozumienie. pierwszy raz o czymś takim słyszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mjozek Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Syf nie leci , powietrze leci czyste tylko chciałem sobie poprawić wydajnosc nawiewu , wydaje mi się , że jest trochę słaby choć może w almerze tak jest.Żeby odczuć nawiew muszę włączyć przynajmniej na 2 lub więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Też mnie to dziwi - chcesz powiedzieć, że w twojej n15 nie ma w dmuchawie miejsca na filtr i ta puszka z parownikiem :!: i całą resztą nie wygląda jak na zdjęciu poniżej tylko jest zabudowana :?: Wybacz ale ciężko w to uwierzyć - w jaki sposób odgrzybiać układ ? przez wywiewy ? Dziwne to .... cholernie dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klajgus Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Syf nie leci , powietrze leci czyste tylko chciałem sobie poprawić wydajnosc nawiewu , wydaje mi się , że jest trochę słaby choć może w almerze tak jest.Żeby odczuć nawiew muszę włączyć przynajmniej na 2 lub więcej W Almerkach (przynajmniej mojej) nawiew jest wręcz mocny :shock: czasami nawet mi przeszkadza bo leci na 1 biegu a wieje ze az oczy bola ,ratunek u mnie to przelaczynie " na szyby" albo zmniejszanie przy kratkach wylotowych ale wtedy zaczyna mi szumic :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mjozek Opublikowano 27 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2006 Puszka u mnie jest inna , twoja jest skręcona wkrętami u mnie zaś jest całoscią Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.