Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

p11 .144 1.8 2001,


Gość hazed

Rekomendowane odpowiedzi

byłem u diagnosty i komputer pokazał "BŁĄD KATALIZATORA nr.1" dało się go skasować ale po kilkuset km kontrolka CHECK ENGINE znowu się zaświeciła.

Nie wiem czy wymienić katalizator czy lambdę .

Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

diagnosta widział to auto, mógł sprawdzić sonde próbnikiem i by było wiadomo czy to jej wina.

Jak mamy wiedzieć co do wymiany na podstawie posta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u diagnosty i komputer pokazał "BŁĄD KATALIZATORA nr.1" dało się go skasować ale po kilkuset km kontrolka CHECK ENGINE znowu się zaświeciła.

Nie wiem czy wymienić katalizator czy lambdę .

Dziękuję za pomoc.

 

 

 

Mialem to samo w Primerze 1.8 z 2000.Kasowanie bledu dawalo tyle ze kontrolka gasla na pare km, potem znowu sie pojawiala.Wymiana sondy lambda pomogla.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w programie diagnostycznym (nie wiem jakiego używa ten diagnosta) powinno być napięcie z sondy, jeżeli jest stałe po nagrzaniu i nie ma "skoków" to lamda jest ok, nie wiem tylko w jakim zakresie w Twoim silniku ma ona pracować, bo w SR20 jest 0,3-0,7V.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78

zależnie od obciążenia silnika tak jak podał KOSA. Wykresy napięcia od obciążenia są podane w service manualu primery i nawet je gdzies już wklejałem w forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...