Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[K11] Chrobotanie i piszczenie


Gość Schumi03
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chrobocze na dość niskich obrotach (u mnie niecałe 2 tys. obrotów), ale jak nie masz obrotka to auto jedzie na bardzo lekko wciśniętym gazie, przy niskiej prędkości dla danego biegu? Jeśli tak, to u Ciebie obstawiam osłony wydechu, konkretniej odcinek między kolektorem a katalizatorem (czyli przednia część wydechu). Zobacz też mocowanie rury na wysokości katalizatora, czy jest całe.

 

A i jest jeszcze jedna rzecz, która potrafi tak zgrzytać - sprężynka pod lewarkiem - jeśli lewarek nie wraca między 3 i 4 spomiędzy 1 i 2 (lub 5 i R, nie pamiętam), to sprężynka się urwała, wisi na jednym końcu i czasem potrafi chrobotać. Chociaż zwykle to objawia się raczej "zgrzytami" przy przestawianiu lewarka (zmianie biegów). Sprężynka jest od spodu auta za osłoną termiczną, tą dużą nad katalizatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chrobocze na dość niskich obrotach (u mnie niecałe 2 tys. obrotów), ale jak nie masz obrotka to auto jedzie na bardzo lekko wciśniętym gazie, przy niskiej prędkości dla danego biegu? Jeśli tak, to u Ciebie obstawiam osłony wydechu,

 

dokładnie tak jest! Słychać to też jak auto ciągnie pod górke na piątce przy około 80km/h. Problem w tym, że nie słychać tego od spodu auta a z przodu przed pasażerem:-( Osłona wydechu już mi kiedyś dzwoniła i ścisnąłem ją porządną opaską:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Witam

Zalogowałem się i to mój pierwszy post ;).

Mam micre k11 oraz takie wnioski do stuków niewiadomego pochodzenia:

- u mnie stuki, chrobotania piszczenia szczególnie pojawiające się na małych obrotach pochodzą z uszkodzonej poduszki pod silnikiem. Objawy nasilają się w wilgotne dni np. jesienne oraz ustępują na deszczu. Niestety dałem się zrobić co dużo mnie to kosztowało i wymieniłem cały rozrząd, oczywiście miałem konsultacje zarówno u niezależnego mechanika jak i w serwisie nissana. Wymiana również w innym serwisie nissana - wszyscy razem - to rozrząd. Po wymianie rozrządu dolegliwości ustały na jedynie na 0,5kkm, po czym pojechałem do innego serwisu i pan mechanik wyginając wspornik silnika szybko ustalił przyczynę odgłosów - właśnie poduszkę pod silnikiem od strony chłodnicy. To moja uwaga - wymiana rozrządu po sprawdzeniu innych możliwości. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej micrze jest podobnie - chrobocze lewarek na 5 biegu na niskich obrotach ... powoli zaczyna chrobotać na 3 - obstawiam poduszki pod skrzynią lub ( podobnie było w sunny) wodziki od lewarka do skrzyni - tam jest tulejka która dostała luzu - prowizorycznie nawinołem cienkiego drutu na ten trzpień i rok był spokój ... później nie wiem - sunny sprzedałem :diabel:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...